לדלג לתוכן

משתמשת:Hanay/פרסומים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
  1. מיכאל בן ארי ממפלגת עוצמה יהודית לא היה מרוצה מהערך מתקפת הפתע על ישראל (2023) הוא צייץ ב- 11 בדצמבר 2023 על הערך הזה כך: ”פניה לעורכי ויקיפדיה שחשובה להם האמת. הערך בויקיפדיה ״מתקפת הפתע על ישראל 2023״. הוא הנדסת תודעה מושלמת. כנסו, תוסיפו עוד כתבות, תתקנו את מה שצריך”. ראו קישור לציוץ של בן ארי כאן. ומישהו בשם שלום טננבאום ענה לו: ב-12 בדצמבר 2023: ”שלום מיכאל, שלח לי הודעה פרטית בנושא ואקשר אותך לקבוצה ימנית מסודרת בנושא.”.
  2. פרסום של מועצת יש"ע להצלחה גדולה לקורס עריכה ציונית בוויקפדיה. זה קורס משנת 2010. מי שהדריך שם את האנשים הוא עמיחי בנעט וזהר דרוקמן שניהם היו מפעילי מערכת. בקורס הזה בתנאים של בית מלון השתתפו מעל 100 אנשים. גם ערוץ 7 פרסם זאת לראשונה בעולם: קורס עריכה ציונית בויקיפדיה. חוצפה לקרוא לקורס שעורכים לאנשי ימין קיצוני עריכה ציונית. ומי שהוא לא ימין קיצוני הוא לא ציוני? אני תוהה כמה מאלה שעורכים היום בוויקיפדיה העברית, עברו את הקורס הזה.
  3. ציוץ של ינון מגל "הימין ניצח אמש בהצבעה בויקיפדיה על חודו של קול (68-67), והמונח לחיפוש רפורמת לוין יהיה "הרפורמה המשפטית" ולא "המהפכה המשפטית". אם אתם בעניין להיות עורכים בויקיפדיה, ולעזור במאבק נגד הכוחות הפרוגרסיביים שם, צרו קשר בלינק המצורף wikipedia.hebrew.2023-at-gmail.com"הציוץ הוא מה-20 באוגוסט 2023. כאן יש כתובת מייל של התארגנות.
  4. בן כספית, הידוע בעניין הרב שהוא מגלה בבנימין נתניהו, מצא דמות עוד יותר מעניינת, הוויקיפד יעקב. ראו סדרת ציוצים ועוד סדרת ציוצים ועוד ציוץ (מי שימצא ציוצים נוספים בנושא מוזמן להוסיף). סיבת העניין: יעקב הוסיף בחודש האחרון מידע לערכים העוסקים בקציני צה"ל וראשי שב"כ, העוסקים ביחסם לחמאס במשך השנים, ובפרט בהתנהלותם בלילה שקדם למתקפת הפתע על ישראל.
  5. באתר "שומרים" בכתבה תמרון תת תודעתי: המלחמה על הנרטיב של ה-7 באוקטובר מתרחשת בעוצמה במחילות ויקיפדיה של מילאן צ'רני מה-4 בינואר 2024.