משתמשת:Shaked92/המלאכיות של צ'רלי: בהילוך גבוה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:סרט

פרמטרים [ במאי, תסריטאי, צלם, מפיק ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים ריקים [ עורך ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

המלאכיות של צ'רלי: בהילוך גבוה
Charlie's Angels: Full Throttle
שחקנים ראשיים קמרון דיאז
דרו ברימור
לוסי לו
דמי מור
ברני מק
מוזיקה אדוארד שירמור
מדינה ארצות הברית
חברה מפיצה סרטי קולומביה
הקרנת בכורה 27 ביוני 2003
משך הקרנה 110 דקות
שפת הסרט אנגלית
תקציב $120,000,000
הכנסות $259,175,788
פרסים 7 ניצחונות ו-11 מועמדויות
סרט קודם המלאכיות של צ'רלי

המלאכיות של צ'רלי: בהילוך גבוהאנגלית: Charlie's Angels: Full Throttle) הוא סרט המשך לסרט המלאכיות של צ'רלי, הסרט, מסוג הפעולה קומדיה, יצא לאקרנים בשנת 2003.

העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

{{פרטי עלילה}} נטלי קוק (קמרון דיאז), דילן סנדרס (דרו ברימור) ואלכס מאנדיי (לוסי לו), הן שלוש סוכנות אשר עובדות עבור משרד החקירות של צ'רלס טאונסנד (ג'ון פורסייט). הן נשלחות כדי למצוא ולהחזיר את שתי טבעות הטיטניום האבודות אשר נגנבו ממשרד המשפטים. כששמים את שתיהן במכונה מיוחדת הן מציגות את כל השמות של האנשים בתוכנית הגנת העדים של האפ.בי.איי. לאחר שהן גילו כי איש אחד מהתוכנית להגנת העדים כבר מת, המלאכיות חקרו את זירת הפשע והן גילו כי הרוצח (רודריגו סנטורו) הוא גלשן עם צלקת בברך ברגל אחת. הן איתרו את הקורבן הבא שלו במירוץ אופנועים והלכו לשם כדי להצילו. הרוצח ניסה להרוג את מקס פטרוני (שיה לה-באף) ואנתוני (קריספין גלובר) הציל אותו. מקס פטרוני הוא אחד מהאנשים שנמצאים בתוכנית הגנת העדים של האפ.בי.איי מפני ששיימוס אוגריידי (ג'סטין ת'רו) רצח את הוריו ומקס העיד נגדו במשפט. לאחר מכן מקס הובא לבית של ג'ימי בוסלי (ברני מק) להגנה.

התגלה כי למלאכית דילן סנדרס פעם קראו הלן זאס וגם היא נמצאת בתוך התוכנית להגנת העדים על שליחת החבר שלה לשעבר שהוא חבר במשפחת המאפיית האוגריידי לכלא. המלאכיות הלכו להחזיר את הטבעות והיה להן מפגש לא נעים עם שיימוס אוגריידי שהסתיים בהחזרת הטבעות ובאיום על חייהן של נטלי ואלכס. למרות שהן החזירו את הטבעות דילן החליטה לעזוב את המלאכיות מכיוון שהיא לא רוצה לסכן אותן. אבל המלאכית לשעבר קלי גארט בביקור שהיה רוחני מזכירה לה שכל מלאכית היא ייחודית ושהעבר שלה לא מגדיר מה הולך להיות העתיד שלה. ומכך דילן הסיקה כי המלאכית לשעבר מדיסון לי (דמי מור) היא זאת שביצעה את הפשעים מפני שהיא היחידה שיש לה את הקשרים הדרושים בשביל לבצע כזאת מזימה.

נטלי, אלכס ובוזלי הביאו את הטבעות לריי קרטר (רוברט פטריק) ולאחר מכן הן גילו שהוא גנב הטבעות אז הן עקבו אחריו. הן ראו שהוא בא להביא למדיסון את הטבעות והיא ירתה בו. מדיסון מתעמתת עם נטלי ואלכס ובאמצע העימות דילן מגיעה ומנסה לעצור בעד מדיסון מלירות בהן אך מדיסון מגלה אותה ויורה בהן, המלאכיות ניצלות ע"י ווסטים שחוסמים כדורים. מדיסון חזרה למשרד החקירות בשביל להתעמת עם צ'רלס והוא מנסה להסביר לה שהמלאכיות הן משפחה אחת והיא דוחה את נסיונותיו בכך שהיא לועגת לו ואומרת שהיא תמיד הייתה הטובה ביותר מכולן.

נטלי גילתה שהטבעות ימכרו ליד שדרת הכוכבים של הוליווד לכן המלאכיות נוסעות להוליווד והן טומנות למשפחות הפשע מלכודת כדי שיתפסו ע"י האפ.בי.איי. במפגש מזויף. מדיסון יצרה קשר עם האוגריידים והם קבעו להיפגש. המלאכיות החליטו שאלכס ודילן ילכו על האוגריידים בזמן שנטלי תלחם ראש בראש עם מדיסון. שיימוס מנסה להרוג את דילן ואנתוני מציל אותה ומעיף את שיימוס מהגג. אנתוני ודילן מתנשקים ושיימוס עולה בחזרה לגג והורג את אנתוני.

דילן מצליחה להרוג את האקס שלה, לאחר מכן המלאכיות מנסות לעצור את מדיסון מלפוצץ את הבכורה של הסרט של ג'ייסון (מאט לה-בלאנק). בעזרתו של ג'ימי בוסלי הם הצליחו למנוע מהפצצה להתפוצץ בבכורה. למרות שמדיסון מנסה לברוח המלאכיות מביסות אותה בהתעמתות האחרונה שלהן בתיאטרון נטוש.

הסרט נגמר בכך שהמלאכיות חוגגות את ניצחונן עם ג'ימי בוסלי.

צוות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ליהוק[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט בוים ע"י מקג'י, ג'ון פורסייט עשה את הקול של צ'רלי (גם בסרט הראשון) וקריספין גלובר שיחק גם בסרט הראשון את אנתוני.

צוות השחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

{{סוף פרטי עלילה}}

הכנסות בקופות הקולנוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

תקציב הסרט היה $120,000,000. הוא הכניס כ-$100,830,111 בארצות הברית, אך לבסוף הסרט הכניס $259,175,788 ברחבי העולם.

זכיות ומועמדויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרסי פטל הזהב[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה זכה
פרס פטל הזהב לסרט ההמשך הגרוע ביותר "המלאכיות של צ'רלי: בהילוך גבוה"
פרס פטל הזהב לשחקנית המשנה הגרועה ביותר דמי מור


קטגוריה מועמד
פרס פטל הזהב לשחקנית הגרועה ביותר קמרון דיאז
פרס פטל הזהב לשחקנית הגרועה ביותר דרו ברימור
פרס פטל הזהב לכרזת הסרט הגרועה ביותר "המלאכיות של צ'רלי: בהילוך גבוה"
פרס פטל הזהב לתירוץ הכי גרוע עבור סרט אמיתי "המלאכיות של צ'רלי: בהילוך גבוה"
פרס פטל הזהב לתסריט הגרוע ביותר ג'ון אוגוסט


פרסי סרט ה-MTV[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה מועמד
פרס סרט ה-MTV לסצינת האקשן הטובה ביותר (הבריחה ממונגוליה) "המלאכיות של צ'רלי: בהילוך גבוה"
פרס סרט ה-MTV לסצינת הריקוד הטובה ביותר קמרון דיאז, דרו ברימור ולוסי לו
פרס סרט ה-MTV לדמות הנבזית ביותר דמי מור


פרסי סרט ה-MTV במקסיקו[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה זכה
פרס סרט ה-MTV במקסיקו לדמות הנבזית הסקסית ביותר דמי מור


קטגוריה מועמד
פרס סרט ה-MTV במקסיקו לשחקנית היפה ביותר קמרון דיאז


פרסי הפעלולנים העולמי[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה מועמד
פרס הפעלולנים העולמי של טאורוס לפעלולן הכי מומחה קני אלכסנדר

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

[[קטגוריה:סרטים אמריקאיים]] [[קטגוריה:סרטי 2003]] [[en:Charlie's Angels: Full Throttle]] [[ar:ملائكة تشارلي (فيلم)]] [[bs:Čarlijevi anđeli 2]] [[da:Charlie's Angels: Uden hæmninger]] [[de:3 Engel für Charlie – Volle Power]] [[es:Los Ángeles de Charlie: Al límite]] [[fa:فرشتگان چارلی ۲]] [[fr:Charlie's Angels 2 : Les anges se déchaînent !]] [[hr:Charliejevi anđeli 2: Punom brzinom]] [[it:Charlie's Angels: più che mai]] [[nl:Charlie's Angels: Full Throttle]] [[ja:チャーリーズ・エンジェル フルスロットル]] [[pl:Aniołki Charliego: Zawrotna szybkość]] [[pt:Charlie's Angels: Full Throttle]] [[fi:Charlien enkelit: Kurvit suoriksi]] [[sv:Charlies änglar - Utan hämningar]] [[tr:Charlie'nin Melekleri: Tam Gaz]]