משתמש:טום שפירא

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום!הגעתם לדף המשמש של טום שפירא! במידה וחיפשתם אותי על מנת להשאיר לי הודעה-עשו זאת בדף השיחה.במידה ורצים לשלוח לי מייל,תשלחו אל המייל שבכתובת שלי.במידה ורכצים רק להסתכל על הדף שלי-go on!

טום[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום אני טום ואני מכור לעריכת דפים בוויקיפדיה.אבל לא סתם דפים,יש המון שאני פשוט שונא ומשעמם אותי לערוך.דפים של סדרות שאני אוהב.אז,מן הסתם כמו שאתם יכולים לתאר אני מכור לטלוויזיה ואני עורך פחות או יתר כל ערך שאני רואה.הסדרה האהובה עליי היא סמולוויל,ובגלל זה אני ערכתי וכתבתי את רוב הערך הנ"ל.בכל מקרה,רציתי לספר לכם שאם תעקבו אחרי עדכוני הדף תראו שבקטגורית-ערכים שערכתי/יצרתי ,תראו המון ערכים של סדרות וכלום ערכים שלא נוגעים בסדרות כי אני באמת,אבל באמת מכור.מה שעוד יכול להיות שתראו זה הביטלס.אני שרוף על הביטלס כך שיכול להיות שאערוך גם את הערכים אודות הביטלס.בנוסף,סרטי וספרי הארי פוטר הם לדעתי סוג של תנ"ך בגרסא השנייה שלו מה שאומר שיכול להיות שתראו אותי עורך גם אותם...אז אחרי כל-זה,אני רק רוצה להגיד שאני באמת מעריך את מי שקרא את כל זה ומכאן יש להגיד רק:ב-ה-צ-ל-ח-ה!

ערכים שערכתי/יצרתי[עריכת קוד מקור | עריכה]

-סמולוויל-כולל ערך המשנה אותו יצרתי סמולוויל - דמויות(ערך עתידי).

-דוקטור הו-כולל כל ערכי ההמשנה: דוקטור הו - דמויות,דאלקים,טארדיס,הדוקטור (דוקטור הו), הרפתקאות שרה ג'יין,טורצ'ווד

-איך פגשתי את אמא


נקודות ציון חשובות[עריכת קוד מקור | עריכה]

21.12.10-נרשמתי לוויקיפדיה העברית...

22.12.10-התחלתי לערוך את סמולוויל.למעשה,זה הערך הראשון שאני עורך והמטרה שללי לסיים אותו כלולה גם ערך נוסף שמתמקדת בדמויות הערך.

לאן פונה העתיד[עריכת קוד מקור | עריכה]

לא ידוע...רק מקווה שלכיון טוב יותר תמיד.אני בכל מקרה אמשיך לערוך את ויקפדיה ולתרום מהידע האישי שלי כמה שיותר...