משתמש:Etamar 10

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

Etamar_10 הידוע גם בתור או "איתמר פרדו" או "משחק סביר". איתמר נולד בשנות ה90 ומרגיש שהוא נפצע עמוקות בנשמתו בעקבות זאת. הוא נושא את כינוייו Etamar_10 מאז כיתה ו' כשהתחיל להסתובב באינטרנט. אין לו מושג למה דווקא עשר או למה דווקא איתמר. רוב הסיכויים שזה היה אקראי לגמרי, הוא לא באמת זוכר.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חיי מחולקים לשישיות, אין לי מושג למה.

6 השנים הראשונות[עריכת קוד מקור | עריכה]

איתמר נולד ב1990 . הוא גר בשש השנים הראשונות שלו כבן אדם באזור רמת גן. הוא לא זוכר שום דבר מלבד כמה טראומות וסיפורים שסיפרו לו. הוא רכש לעצמו מספר חברים שנשארו איתו עד עכשיו ובשנים האלה הוא בעיר בזבז את זמנו באכילה ובבכי.

6 השנים השניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

אחרי שש שנים במרכז הארץ איתמר עבר ליישוב קהילתי שרחוק כחצי שעה מתל אביב. בכיתה אלף הוא למד בבית ספר היסודי בבן שמן דבר שגרם לו לטראומה קלה. הוא זוכר בעיר את גודל האנשים שהיו שם ואת גודל העצים והמבנים שהיו שם. הוא זוכר גם כמה קטן הוא היה. אבל בעיקר כמה כל הדברים היו גדולים. בכיתה ב' הוא עבר לבית ספר היסודי שהוקם ממש ליד הבית שלו. הוא למד שם את 5 השנים הבאות. דווקא שם הוא חטף פחות צלקות נפשיות ויותר חוויות נשכחות. הוא לא רכש הרבה חברים שנשארו איתו עד עכשיו אבל הוא העביר את השנים האלה בנעימות עם אנשים טובים ומוסיקה גרועה.

6 השנים השלישיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביכתה ז' הוריו של איתמר העבירו אותו לגולן. הדבר היה בשביל איתמר טראומה גדולה אבל ככל שהשנים עברו איתמר הסתגל ועכשיו הוא נראה כמו עוד גולנצ'יק מצוי. הוא לומד כרגע בבית ספר תיכון בגולן. הוא במגמת תאטרון וביולוגיה והוא נראה טוב ורע תלוי מתי אתם תופסים אותו. הוא שנוי במחלוקת רוב הזמן. הוא אמן ויוצר מוכשר אבל לא מוערך מספיק. איתמר בכללי לא מוערך מספיק. אולי זה כי אנשים עדיין לא מוכנים אליו ואולי הוא סתם מעאפן.

איתמר ומוסיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הרומן של איתמר עם מוסיקה התחיל הבסוף השישית השניה של חייו. הוא התחיל לשמוע מוסיקת פופ זולה שנצרבה בדיסקים המזוייפים של סדרת Now. איתמר שמע זמרים כמו: כריסטינה אגילרה, אנסטסיה, דסטניז ציילד עוד כל מיני זמרים שלא יודעים לקרוא תווים. בכיתה ז' התחיל השינוי, בזכות לחץ מתון של בן דודו וחרישה כבדה שלו, איתמר התחיל לשמוע את להקת הרוק גאנז אנד רוזס. כל אותו הזמן שהוא שמע אותם הוא המשיך לשמוע את המוסיקה הגרועה ששמע עד אז. בסוף כיתה ז' בא השינוי. זה התחיל לאט ובהדרגה. זה קרה כאשר חבריו התחילו לשמוע מוסיקה קצת יותר כבדה מגאנז'. אחד החברים הטובים של איתמר הכיר לו להקה ששמה היא אוואנטסיה. איתמר לא היה שומע אותה אלמלא בן דודו לקח את העניין של להקשיב לה ברצינות ולא הפסיק לשמוע אותה ורק אותה. השמיעה המזדמנת של הלהקה גרם לאיתמר לאהוב אותה מאוד וגרם לו לרצות לשמוע עוד בכיוון הזה. ואז התחילה אצל איתמר תקופת הפאוור מטאל. איתמר לא יכל ישר להיכנס למטאל ולשמוע את כל הצרחות והריפים הכבדים אז הוא התחיל לשמוע את הזרם הקל והנחמד של המטאל, הפאוור מטאל. הוא שמע להקות כמו: אדגאיי, ראפסודי, מנוור עוד כל מיני שירי מטאל מזדמנים. למרות שהתקופה נקראת תקופת הפאוור של איתמר, היו בא עוד הרבה סוגי מוסיקה שהוא התחיל לשמוע. איתמר גם התחיל לשמוע את רייג' אגיינסט דה מאשין ועוד כל מיני להקות שלא קשורות ישירות לסגנון המדובר. התקופה הבאה שאיתמר נכנס אליה היא תקופת הפרוגרסיב מטאל. איתמר התחיל לשמוע להקה ששמה הוא דרים ת'יאטר. בהתחלה הוא לא הצליח להבין איך בני אדם מסוגלים לשמוע את השירים הארוכים והמסובכים האלה. אבל ככל שהזמן עבר הוא יותר ויותר התחבר ללהקה עד שהיא הפכה להיות הלהקה האהובה עליו. כרגע יש בבעלותו 6 דיסקים של הלקה כאשר אחד הדיסקים (Scence from a memory) חתום על ידי הקלידן של הלהקה, ג'ורדן רודס, שהופיעה בארץ. בתקופה הזאת איתמר נפתח למגוון רחב של להקות. חלקן אפילו כבדות באוד. בתקופה הזאת איתמר שמע להקות כמו: אורפנד לנד, סימפוני איקס, איירון מיידן, סוליטרי (היישראלית), סוילוורק ועוד הרבה להקות מטאל ידועות ופחות ידועות. התקופה הבאה של איתמר, שהוא נמצא בה גם כרגע היא תקופת השיגעון החולף. בתקופה הזאת איתמר יכול לשמוע אחת אחרי השניה להקות כמו: Meshuggah, מיוז, מיי כמיקל רומנס, פרודיג'י, כימיכל ברודרס, ג'יימס בלאנט, שי גבסו, עברי לידר, אריק ברמן ועוד הרבה סוגים. בתקופה הזאת איתמר שומע הרבה שירים בתקופות ואחרי מספר רב של שמיעות מפסיק לשמוע את השיר ועוcר לשיר אחר. בתקופה הזאת איתמר גם גילה מספר גדול של להקות שאף אדם לא הכיר. להקות כמו: אידיוט פילוט, head Automatica ו A Day to Remember.

יצירתו[עריכת קוד מקור | עריכה]

איתמר כתב מעל 70 סיפורים שבינים הסיפור "צוק החלומות שלי" שזכה לאהדה גדולה בקרב קוראי "במה חדשה" וחבריו של איתמר. הוא כתב 3 מחזות ועשרות שירים ויש לו לפחות 50 התחלות של סיפורים, מחזות, שירים, סרטים ויקרות.

איתמר וויקיפדיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בתור חנון מעאפן איתמר מצא בתענינות רבה בויקיפדיה ובשוטטות חסרת מעצורים באתר. ב11 באוגוסט 2006 איתמר זיהה טעות בערך "טריינספוטינג" (הרי היא) והוא מיהר לשנות אותה. וכשגילה שהוא יכול לשנות אותה בלי בעיות ובכיף הוא עבר לעוד רך ושיפץ אותו. ואז בפרץ שינויים הוא החליט לכתוב ערך בעצמו. הוא יצר לעצמו משתמש שנקרא כמו כל המשתמשים שלו Etamar_10 וחיפש מה לעשות. הוא נכנס לערך של כלבי האשמורת וגילה שלשחקן הראשי שם (טים רות') אין ערך אז הוא התחיל לעבוד עליו. אחרי עבודה של שעה וחצי הערך הושלם ואיתמר הרגיש כל כך טוב שיכולתם לצייר מחדש את החיוך של המונה ליזה מהחיוך שהיה לו על הפרצוף. וכך התחיל הרומן של איתמר ושל וויקיפדה.

הערכים של איתמר[עריכת קוד מקור | עריכה]

המתורגמים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנכתבו לגמרי על ידו[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביטויים של איתמר[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אברהם הארנב - מילה שמחליפה מחשבה או דבר שאדם רוצה להגיד אבל לא יכול. כשאדם רוצה לבטע אכזבה אבל לא רוצה לבטע אותה בקול רם הוא ישתמש בביטוי הזה. כשאדם רוצה לירות לעצמו כדור בראש אבל לא רוצה להבהיל את סובביו הוא ישתמש בביטוי הזה.
  • Seven son - שדרוג לאברהם הארנב שלא החזיר הרבה זמן, אבל החזיק מספיק מבשביל להכיתב בערך.
  • היזהרו מחיבוקים - בטוי שסיים כל פוסט של איתמר בבלוג הראשון שלו. הביטוי נוצר סתם בתור סיום לא קשור והמשיך בתור חתימה. הביטוי הוא חסר משמעות ושטותי לגמרי אבל מוצלח.
  • סדר מלון - אחד הביטויים היותר חכמים שאיתמר המציא, פירושו הוא סדר שנועד להתפרק ולהתבלגן אפשר לומר את הביטוי הזה במגוון רחב של נושאים למשל, "הממשלה הזאת היא סדר מלון, שניות עד שהיא תתפרק ותוחלף בחדשה".
  • "אל תצעק עלי" - ביטוי שהתחיל בתור בדיחה. איתמר אמר את הביטוי הזה לאנשים למרות שלא צעקו עליו וכך יצר צחוק. הביטוי הושרש בקרב אוכלוסיה קטנה באזור כוכב יאיר צור יגאל ועדיין לפעמים מככב שם.