משתמש:Omer555

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:מוזיקאי

פרמטרי חובה [ סיווג ] חסרים

פרמטרים [ שנות פעילות, מספר אלבומים ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים ריקים [ 1, 2 ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

עומאר קון
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 11 בפברואר, 1993 (גיל: 2021)
אלון, קרוליינה הצפונית, ארצות הברית
סוגה אלקטרו, R&B, רוק
חברת תקליטים Warner Bros

עומאר קון (נולד ב-11 בפברואר, 1983 באלון, קרוליינה הצפונית) הוא זמר רוקושחקן אמריקאי ממוצא יהודי ושוודי. התפרסם במיוחד בזכות השיר "If You Were In My Guillotine Room". הוא ידוע בעיקר בשל התכנים האלימים, סדיסטיים ואף מזוכיסטיים בשיריו. הוא נישא 3 פעמים במהלך חייו ונעצר על אחזקת סמים פעמיים. בשנת 2007 נרשם למכון גמילה מסמים.

חייו המוקדמים[עריכת קוד מקור | עריכה]

עומאר נולד לדייב וליאה קון בעיירה אלון שנמצאת בקרוליינה הצפונית. יש לו שני אחים - מישל ורן. כבר מגיל צעיר התעניין במוזיקה וגדל על אמנים ששמע בבית כמו, למשל, לני קרביץ. בגיל מאוחר יותר גילה את מוזיקת האלקטרו. את שירו הראשון, "Drunk by Coke", כתב יום לפני שעלה לכיתה ח', כשהיה בן 13. השיר זכה לאהדה בין חבריו. שנה לאחר מכן כשהיה בן 14 כתב את השיר "If You Were In My Guillotine Room". קון טוען כי השיר נכתב על הילד שהכי שנא באותה תקופה. באותה שנה הוא וחברתו הטובה רות שייר (שמאוחר יותר הפכה למפורסמת גם היא), הקימו מעין כת נגד אותו ילד, והוא כתב את ה"המנון" שלה, "Fartkid" (בתרגום חופשי - "ילד פלוץ"). כמו כן, לא סיים קון את לימודי בבית הספר ופרש כשהגיע לכיתה י'.

תחילת הקריירה המוזיקלית[עריכת קוד מקור | עריכה]

כשהיה בן 17 עבר לניו יורק והעלה שם מופעים עצמאיים שנקראו "In The Name of His Haters" - "בשם שונאיו", שכנראה גם מכוון לאותו ילד. מילות השירים שכתב היו בעיקר של חבריו התאומים גיא ורות שייר, ביניהם "A Bag", "Cigaristism" ו"This Gum". כשהיה בן 18 גילה אותו מייקל סטייפ והוא הוציא את אלבומו הראשון.