משתמש:Or12/ארגז חול

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Or12.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Or12.

תבנית:פרטי האתר

חתולות הוא אתר תוכן ישראלי ירושלמי עבור תיכוניסטים וצעירים. האתר פועל תחת מנהל חברה ונוער של עיריית ירושלים. מלבד מדריך לכל ההופעות, המסיבות, אירועי התרבות והספורט בירושלים, האתר גם מארח את תחרות הסרטים הארצית "חיים בסרט".

הקמת האתר[עריכת קוד מקור | עריכה]

האתר הוקם בשנת 2009 על ידי קבוצת תיכוניסטים הפועלת במסגרת מרכז תקשורת כגן-המחלקה לנוער-אגף חברה בעיריית ירושלים. חברי הקבוצה מובילים את תהליך פיתוח האתר החל משלב העיצוב הרעיוני, דרך הפיתוח המקצועי והטכני ועד השיווק והפרסום. החברים בקבוצת ההקמה: אור יצקן, ינון ספיר, יונתן הרניק וניסן בן עמי.

חיים בסרט[עריכת קוד מקור | עריכה]

"חיים בסרט" היא תחרות סרטים המיועדת לבני נוער מכל רחבי הארץ, שמטרתה לעודד חיבור של צעירים לצילום ולעשייה קולנועית. בתחרות יש ליצור באמצעות טלפון נייד סרט בן דקה או מצגת בת 20 תמונות סטילס העוסקים בנושא "גיבור מקומי". המשתמשים מעלים את המצגות והסרטים לאתר, ואלו מדורגים על ידי הגולשים וייבחנו בסוף התחרות בידי צוות שיפוט המורכב מאנשי מקצוע ובני נוער. על הסרטים לעסוק בגיבור מקומי כגון: אדם, גיבור, צמח, חיה או כל דמות אחרת. הפרסים בתחרות כוללים ציוד וקורסי צילום, כרטיסים לקולנוע ולהופעות, מנוי להשכרת סרטים, כרטיסים להצגות ועוד.

לוגו התחרות "חיים בסרט"

תוכן האתר[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]