נו סרנדר (2007)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
נו סרנדר (2007)

עטיפת ה-DVD של האירוע בכיכובם של מגוון מתאבקים
מידע
ארגון Total Nonstop Action Wrestling
תאריך 9 בספטמבר 2007
עיר אורלנדו, פלורידה
אולם אימפקט זון
מספר צופים 900
סיסמה פרסומית Where The Nightmare
Becomes A Reality
סדרת אירועי שלם וצפה של TNA
הארד ג'סטיס נו סרנדר
(2007)
באונד פור גלורי
סדרת אירועי נו סרנדר
2006 נו סרנדר
(2007)
2008

נו סרנדר (2007) היה אחד מאירועי השלם וצפה של ארגון ההיאבקות האמריקאי, Total Nonstop Action Wrestling. האירוע נערך ב-9 בספטמבר 2007 באולם האימפקט זון שבאורלנדו, פלורידה. האירוע היה האירוע השלישי בסדרת אירועי נו סרנדר. באוקטובר 2017, עם השקת רשת ה-Global Wrestling Network, האירוע התווסף לספריית תוכני ה-VOD של הארגון.

שמונה קרבות התנהלו באירוע. בקרב המרכזי, קורט אנגל ניצח את אביס בהכנעה ושמר על אליפות העולם במשקל כבד של TNA. עוד ברשימת הקרבות, אנגל, שהתאבק בשני קרבות נוספים באותו הערב, הפסיד את אליפות ה-X דיוויז'ן של TNA ואת אליפות הזוגות העולמית של TNA לג'יי לית'ל, וטים פקמן (אדם "פקמן" ג'ונס ורון קילינגס), בהתאמה; שותפו של אנגל בקרב הזוגות היה סטינג.

עלילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות מתוכניות Impact.

אירוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

קרבות מקדימים[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע עצמו נפתח בקרב שבו קורט אנגל וסטינג הגנו על אליפות הזוגות העולמית של TNA נגד טים פקמן (אדם "פקמן" ג'ונס ורון קילינגס). טים פקמן ניצחו בקרב וזכו באליפות הזוגות לאחר שאנגל ביצע על שותפו, סטינג, את מהלך האולימפיק סלאם, שהספיק לג'ונס לנצל את המצב ולהצמיד את האחרון לספירת שלוש.

בקרב שבא לאחר מכן, ריינו התמודד מול ג'יימס סטורם (שלווה לקרב על ידי ג'קי מור). ריינו השיג את הניצחון בקרב לאחר שביצע על סטורם את מהלך ה"גור", כשהוא נהדף על שולחן שהונח בפינת הזירה. לאחר הקרב, ג'קי מור, שהגיעה לבדוק את מצבו של סטורם, ספגה גם היא את מהלך ה"גור".

לאחר מכן, רוברט רוד (שלווה לקרב על ידי מיס ברוקס) התמודד מול קאז. בסיום, רוד ביצע על קאז את מהלך ה-Payoff ולאחר מכן הצמיד אותו לניצחון.

בקרב הרביעי, קורט אנגל השתתף בקרב שני שלו באותו הערב, כשהגן על אליפות ה-X דיוויז'ן של TNA נגד ג'יי לית'ל. לית'ל הצליח להפוך את מהלך ההכנעה של אנגל, האנקל לוק, להצמדה שהספיקה לו כדי לנצח בקרב ולזכות בתואר.

אז, כריס האריס התמודד מול בלאק ריין בקרב ללא פסילות. בזמן שהשופט מנע מריין להכות את האריס בעזרת חפץ זר, האחרון ניצח בקרב לאחר מהלך הצמדה.

לאחר מכן, התקיים קרב גונטלט זוגות אשר קבע את הטוענים לכתר לאליפות הזוגות העולמית של TNA באירוע באונד פור גלורי. ברגעי הסיום של הקרב, סטיילס הפך ניסיון הצמדה של כריס סייבן למהלך הצמדה משלו, שהסתיים בניצחון שלו ושל טומקו. כתוצאה מכך, השניים הפכו לטוענים לכתר.

בקרב הלפני אחרון, כריסטיאן קייג' התמודד מול סמואה ג'ו. קייג' ניצח בקרב לאחר שג'ו נפסל. פסילתו של האחרון הגיע כתוצאה מכך, שהוא לא נשמע בקולו של השופט, שהורה לו לשחרר את אחיזת החניקה שלו. לאחר הקרב, ג'ו תקף שופטים נוספים, אנשי אבטחה ומתאבקי X-דיוויז'ן.

הקרב המרכזי[עריכת קוד מקור | עריכה]

בקרב המרכזי, קורט אנגל השתתף בקרב השלישי שלו בערב, כשהגן על אליפות העולם במשקל כבד של TNA נגד אביס. בסיום, אנגל הכריח את אביס להיכנע למהלך האנקל לוק, מה שהקנה לו את הניצחון בקרב ושמירה על התואר. לאחר הקרב, ג'ודאס מסיאס יצר חור במזרן הזירה ומשך את אביס עימו למטה.

תוצאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' תוצאות התניות זמן
1 טים פקמן (אדם "פקמן" ג'ונס ורון קילינגס) ניצחו את קורט אנגל וסטינג (א) קרב זוגות על אליפות הזוגות העולמית של TNA[1] 05:30
2 ריינו ניצח את ג'יימס סטורם (עם ג'קי מור) קרב יחידים[1] 13:20
3 רוברט רוד (עם מיס ברוקס) ניצח את קאז קרב יחידים[1] 13:50
4 ג'יי לית'ל ניצח את קורט אנגל (א) קרב יחידים על אליפות ה-X דיוויז'ן של TNA[1] 12:30
5 כריס האריס ניצח את בלאק ריין קרב ללא פסילות[1] 05:30
6 AJ סטיילס וטומקו ניצחו בקרב הגונטלט זוגות[א] קרב גונטלט זוגות אשר קבע את הטוענים לכתר לאליפות הזוגות העולמית של TNA באירוע באונד פור גלורי[1] 25:50
7 כריסטיאן קייג' ניצח את סמואה ג'ו בפסילה קרב יחידים[1] 15:15
8 קורט אנגל (א) ניצח את אביס בהכנעה קרב יחידים על אליפות העולם במשקל כבד של TNA[1] 19:30
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים
  1. ^ הצמדים האחרים שהשתתפו בקרב הגונטלט היו The Voodoo Kin Mafia‏ (B.G. ג'יימס וקיפ ג'יימס), The Latin American Exchange (הומיסייד והרננדז), Team 3D (בראדר ריי ובראדר דיבון), המוטור סיטי מאשין גאנס (אלכס שלי וכריס סייבן), טריפל X (כריסטופר דניאלס וסנסיי), סנג'יי דאט ופיטי ויליאמס, סרוטונין (רייבן והאבוק), אריק יאנג ושארק בוי, ו-Rock 'n Rave Infection (לאנס הויט וג'ימי רייב).

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]