רידג' הולנד

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
רידג' הולנד
Ridge Holland
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 29 במאי 1988 (בן 35)
ליברסאדג', מערב יורקשייר, אנגליה
שם במה לוק מנזיס
רידג' הולנד
משקל 114 ק"ג
גובה 1.85 מטר
לאום אנגלי
קריירה מקצוענית 2016–הווה (כ־8 שנים)
מאמנים מרטי ג'ונס
ליגות WWE
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

לוק מנזיסאנגלית: Luke Menzies; נולד ב-29 במאי 1988), הידוע יותר בשם הבמה רידג' הולנד, הוא שחקן רוגבי עבר אנגלי ומתאבק, המופיע בארגון ההיאבקות WWE, בתוכנית סמאקדאון.

לאחר שהיה שחקן רוגבי במשך עשור, הוא עשה הסבה לענף ההיאבקות המקצועית בשנת 2016 וחתם על חוזה ב-WWE בתחילת שנת 2018.

קריירת היאבקות מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

ארגונים עצמאיים (2016–2018)[עריכת קוד מקור | עריכה]

במרץ 2016, מנזיס החל להתאמן על מנת להפוך למתאבק מקצועי תחת הדרכתו של מרטי ג'ונס.[1]

WWE[עריכת קוד מקור | עריכה]

NXT‏ (2018–2021)[עריכת קוד מקור | עריכה]

בנובמבר 2016, מנזיס השתתף במבחן קבלה של ארגון ההיאבקות ה-WWE. במאי 2018, לאחר יותר משנתיים בזירת הארגונים העצמאיים, דווח שהוא חתם על חוזה ב-WWE. ב-29 באוגוסט 2018 בפרק של התוכנית NXT, הוא ערך את הקרב הטלוויזיוני הראשון שלו, כשהפסיד לקית' לי. ב-21 בנובמבר 2019, הוא רשם את הבכורה שלו במותג NXT UK תחת שם הבמה רידג' הולנד, כשגבר על אוליבר קרטר.

ב-7 באוגוסט 2020 בפרק של התוכנית NXT, הולנד שב למותג זה לראשונה מאז 2018, כשהשתתף בקרב משולש מול אוני לורקאן ודמיאן פריסט אשר קבע את זהות המעפיל לקרב הסולם על אליפות צפון אמריקה של NXT באירוע NXT TakeOver XXX, שבסופו פריסט ניצח. הג'נרל מנג'ר של NXT, ויליאם ריגל, הודיע לאחר מכן שדקסטר לומיס לא יוכל לקחת חלק בקרב הסולם באירוע זה עקב פציעה בקרסול, ומכיוון שלורקאן הוא זה שהוצמד במהלך קרב העפלה ולא הולנד, להולנד ניתנה הזדמנות נוספת להעפיל לקרב הסולם על ידי קיום קרב מול ג'וני גרגאנו ב-19 באוגוסט בפרק של התוכנית NXT; לעומת זאת, הולנד היה בצד המפסיד בהתמודדות לאחר הסחת דעת מצד אשתו של גרגאנו, קנדיס לאריי. באירוע NXT TakeOver 31, שנערך ב-4 באוקטובר, לאחר הקרב המרכזי בין קייל אוריילי לפין באלור על אליפות ה-NXT, הולנד הגיח מאחורי מעקה הבטיחות, כשהוא סחב על כתפו את חבר קבוצת The Undisputed Era, אדם קול הפגוע. הולנד זרק את קול אל האזור הסמוך לזירה והלך. האירוע הסתיים לאחר שאוריילי, רודריק סטרונג ובובי פיש בדקו את מצבו של קול; צעד זה ביסס את דמותו כרעה. ב-7 באוקטובר בפרק של התוכנית NXT, הולנד נקלע לקטטה עם אוני לורקאן ודני בורץ' לאחר שהוא ניצח בקרב יחידים את אותו בורץ'. בזמן שהיה מחוץ לזירה הוא תפס את לורקאן, שקפץ מעל החבל העליון, רגליו של הולנד נפגעו כתוצאה מהתפיסה והוא נזקק לאלונקה אשר הובילה אותו מחוץ לאולם. מאוחר יותר נודע שהוא סבל מנקע ושבר בקרסול של רגלו השמאלית, נקע בעצם הפיקה של הברך וקרע בגיד עצם הפיקה ברגלו השמאלית.[2]

לאחר כתשעה חודשי היעדרות עקב פציעה, הולנד חזר ב-27 ביולי 2021 בפרק של התוכנית NXT, כשעזר לאוני לורקאן ופיט דאן בניצחונם על תומאסו צ'אמפה וטימותי טאצ'ר, כשלאחר הקרב השלושה המשיכו בתקיפה על האחרונים, צעד שביסס את הציוות החדש בין השלושה. במופע המקדים לאירוע NXT TakeOver 36, שנערך ב-22 באוגוסט, הולנד גבר על טריי בקסטר בקרב יחידים שנמשך מתחת לשתי דקות. ב-12 באוקטובר בפרק של התוכנית NXT 2.0, הולנד ופין דאן הפסידו בקרב זוגות לקייל אוריילי וון וגנר.

סמאקדאון (2021–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-4 באוקטובר בפרק של התוכנית Raw כחלק מהדראפט, הולנד הועבר למותג סמאקדאון. ב-26 בנובמבר בפרק של התוכנית סמאקדאון, הולנד נחל הפסד לסזארו. לעומת זאת, הוא השיג ניצחון בקרב חוזר ביניהם, שהתקיים ב-17 בדצמבר. במופע המקדים לאירוע Day 1, שנערך ב-1 בינואר 2022, הולנד ושיימוס ניצחו את סזארו וריקושט. במהלך קרב זה, הולנד סבל משבר באפו וכתוצאה מכך הוא הוסר מהקרב כבר במחציתו. באירוע הרויאל ראמבל, שנערך ב-29 בינואר, הולנד התחרה בקרב הרויאל ראמבל המסורתי, כשנכנס כמספר החמישי, שרד בקרב כ-19 דקות, אך הודח על ידי AJ סטיילס. ב-18 במרץ, הולנד נחל הפסד בקרב יחידים לקופי קינגסטון. בלילה השני של רסלמניה 38, שנערך ב-3 באפריל, הולנד ביחד עם שיימוס ניצחו את הניו דיי (קופי קינגסטון ואקסבייר וודס). ב-15 ביולי, הולנד הפסיד לדרו מקינטייר.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא רידג' הולנד בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]