שיחת משתמש:בני אר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף אהבה. הסיבה לכך היא: כתיבה לא אנציקלופדית. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, אלעדב.שיחה 09:15, 17 במרץ 2024 (IST)[תגובה]

פרשנות שלך.
כתוב שצריך להיות נועזים.

ובאמת מוזר שאין הסבר על אהבת אמת. אולי ויקיפדיה תורמת בעקיפין לכך שיהיו סיפורי טרגדיות, כי אפילו לא מסבירים שיש אופציה אחרת חוץ מסוגי האהבות שנכתבו שם. במקום ללמד את הנוער שיש עוד מושג המביא כבוד לשני, מוחקים וגמרנו. כתבתי בצורה מאד מדוייקת ועריכה. תקנתי את השפה הראשונית כדי שתהיה מתאימה ורואים שאין כל רצון לעודד עריכה שמחדשת מידע.

וגם לא ברור למה מחקתם את הערך שנכתב על אוטובוסים.
זה חור בהשכלה שלא נכתב בסוגים על כך שיש,אוטובוס חשמלי נטען ועל כך שהשינוי מגיע בשל היותו מזהם.
אם לדעתך הכתיבה שלי לא מתאימה אתה מוזמן לכתוב.
הוד רוממותך המבין הכל. בני ארשיחה 09:24, 17 במרץ 2024 (IST)[תגובה]
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "השמש". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
אין שום השחתה בכך שציינתי את צבעו של השמש.דבר בסיסי שצריך לכתוב. ישנם אנשים שהם עיוורי צבעים אך קוראים את ויקיפדיה וכקהילה שמכבדת נכים הגיע הזמן לשנות את הגישה. וזה שבסוף מחקתי את הערך זה בדיוק בגלל אנשים כמוך שלא מכילים ומכבדים אנשים שחושבים על הנכים. כך שמחקתי וערכתי לפניך את העניין ואין צורך בהערה אישית או איום. כי את מי שצריך לחסום זה דווקא אנשים שלא מכבדים נכים במרחב האינטרנטי. בני ארשיחה 10:00, 17 במרץ 2024 (IST)[תגובה]

עריכתך בערך שועל[עריכת קוד מקור]

שלום בני. נא הימנע מהכנסת תוספות שטותיות לערכים. תודה. ‏Virant‏ (שיחה) 10:31, 17 במרץ 2024 (IST)[תגובה]

לא מובן לי תגובתך אם מחקתי זאת מראש.
נא מצא זמן לחייך הפרטיים ולארוחת בוקר בריאה במקום לחפש ערכים שנערכו ונמחקו מראש.
ייתכן שזה אכן עריכה לא רלוונטית ולכן היא נמחקה מראש, כאמור.
אין צורך להגיב על כל עריכה במרחב אם היא תוקנה.
ישנם דברים חשובים יותר ביקום לעסוק בהם. בני ארשיחה 10:58, 17 במרץ 2024 (IST)[תגובה]
זה שתמשיך לענות לכל טענה בביטול לא ישנה את העובדה שאתה גורם נזקים, ואם תמשיך כך לאורך זמן, תיחסם. ערב טוב. ‏Virant‏ (שיחה) 20:33, 17 במרץ 2024 (IST)[תגובה]
מאיפה לך לדעת מה אני עונה "לכל טענה"?!
בינתיים טענת טענה אחת.
אלא אם כן אתה מציק לחדשים בכמה כינויים ואשמח לשמוע על איזה נזק בדיוק נגרם.
אם תיקנתי את העריכה מראש אין לך שום זכות לבוא בטענות.
ואם אני מנסה להעשיר בידע ואתם מוחקים, את הנזק לאיבוד ידע לדור הצעיר, אתם אלו שעושים.
עד עכשיו לא קיבלתי טיעון מוצדק לכך שמחקו את התוספת החדשה על אוטובוסים חשמליים ועל השינוי שחל בישראל בנושא, כך שמחיקת מידע חשוב זה כשלעצמו נזק וחור בהשכלה.
יש לי הזכות בכל מקרה לנסות להוסיף מידע מועיל ואם זה לא מתאים זה צריך לצאת להצבעה אך אין לכם זכות למחוק מידע חשוב ורלוונטי ללא הסבר מניח את הדעת ואם העריכה מעט לוקה בחסר אתם מוזמנים לתקן, אך למחוק ולהשאיר את ויקיפדיה ללא מידע עדכני מזיק ומותיר אתכם מיושנים ולא מעודכנים.
כך שבמקום להטריד חדשים, הגיע הזמן שתתרמו מידע חדש למערכת וכן תחשבו גם על הנכים(כמו עיוורי הצבעים*) וכמובן שאל תמחקו ללא נימוק.
לא ניתן למחוק ללא סיבה נראית לעין.
לדוג' בערך "ילדות" נכתב שבסביבות גיל 13 עוברים לבגרות.
הוספתי 12-13 מכיוון שנשים מקבלות ווסת בגיל זה והיזכור גיל 12 הוא המדוייק והנכון. לבוא ולמחוק בקטנוניות ולא לכבד את המין הנשי מסב נזק גדול יותר.
אני עושה זאת בחינם ואין כל סיבה להטריד ולאיים עורכים חדשים שמנדבים את זמנם למען הכלל. בני ארשיחה 04:29, 18 במרץ 2024 (IST)[תגובה]
אני מניח שכולם מלבדך כבר רואים לאן זה הולך. לא נתגעגע. ‏Virant‏ (שיחה) 06:26, 18 במרץ 2024 (IST)[תגובה]
עד עכשיו לא הבאת טיעון אחד לנאמר.
כך שדיון לוגי אין כאן.
ובהחלט שאין צורך לרגשות מאנשים עתיקים שעושים הכל כדי שויקיפדיה תשאר מיושנת. בני ארשיחה 06:51, 18 במרץ 2024 (IST)[תגובה]

עריכות סרק[עריכת קוד מקור]

הימנע בבקשה מעריכות סרק. הן לא יזכו אותך בזכות הצבעה אלא בחסימה. ראובן מ.שיחה 12:41, 17 במרץ 2024 (IST)[תגובה]

נא להפסיק לאיים. יש לי הזכות לערוך כמו ליתר החברים כאן.
אני חדש וקורה שטועים.
לרוב אני דואג להעשרת הידע של הקוראים, זה שיש מתנגדים
שדעתם לא כדעתי זה משהו נורמטיבי כאן.
ובכלל איני מעוניין בזכות הצבעה, לא משעמם לי בחיים ויש לי מספיק מה לעשות חוץ מלבזבז את זמני על מה שלא משלמים לי עליו.
אז שיהיה לך בהצלחה עם ההצבעות. בני ארשיחה 16:19, 17 במרץ 2024 (IST)[תגובה]

כללי ההתנהגות בין חברי הקהילה[עריכת קוד מקור]

שלום. אנחנו מודים לך על המאמץ לתרום לויקיפדיה. אבקש שתקרא את דף המדיניות כללי ההתנהגות בין חברי הקהילה – לצערי, עד כה עורכים שפנו אליך בצורה מכבדת קיבלו תגובות מתגוננות ולא תמיד מכבדות. אנא התאמץ לענות בצורה יותר מכבדת ועם יותר הבנה כלפי עורכים אחרים שרוצים שתפעל לפי הכללים, לטובתך לא פחות מאשר לטובתם. גם טיעונים כגון "דעתך ללא שיקול רלוונטי בגלל היותך אטאיסט" לא לגיטימיים – מדובר באד הומינם, עלינו לדון לגופו של עניין ולא לגופו של עורך. מקווה שתקבל זאת בהבנה ותפעל לפי הכללים. פעמי-עליוןשיחה 14:55, 23 במרץ 2024 (IST)[תגובה]

אוקי.
אני דווקא חושב שזה לא רלוונטי שאטאיסט יכתוב את דעתו על אלוקים.
אטאיסט לא מאמין שיש אלוקים וככזה הוא לא יכול לחוות דעה או להחליט בנושא שאינו מעוניין להבין בו ובז לו.
כשמגיעים לדון על נושא צריכים להיות נטרליים או עם זיקה לעניין.
כפי שרופא טבעי המתנגד לרפואה הרגילה לא יכול לחוות דעה בבית חולים, כי הוא בז לדרך זו כך אדם שלא מאמין בנוכחות אלוקים, לא יכול לחוות דעה ולהחליט לגבי נושא זה.
מקווה שהבהרתי את עצמי בכבוד. בני ארשיחה 01:43, 24 במרץ 2024 (IST)[תגובה]
האמונה האישית לא רלוונטית, כמו שלעורך דתי מותר לערוך בערכים מדעיים גם אם בחייו האישיים הוא מתנגד למדע. אני מקוה שקראת את כללי הקהילה ואתה מבין שאסור להתייחס לגופו של עורך.
אני שמח שבכל זאת הבהרת את עצמך בכבוד, זה שיפור משמעותי מתגובותיך הקודמות! פעמי-עליוןשיחה 01:48, 24 במרץ 2024 (IST)[תגובה]
זה שונה כי כשעורך דתי כותב על מדע הוא לא בז למדע ואם כן אתם תמחקו אותו.
כאן אטאיסט מתערב בנושא שהוא בז לו ואף לא מתבייש ובז לחז"ל ורמב"ם ורומז באופן בוטה שהם מחפשים את מה שרצוי ולא את מה שמצוי.
כך שהכבוד לא נשמר כלפי חכמינו אך מאידך אתה מעוניין שישמרו על כבוד האטאיסטים והחוקרים למיניהם.
המצב צריך להיות הדדי ושוב, בנושא שבמהותו אטאיסט בז לו אם הוא באמת כנה עם עצמו ודורש אמת, הוא צריך לפרוש מהדיון ומקבלת החלטות בנושא.
כפי שאדם דתי אינו מתערב בעולם הדרקונים והאובלוציה ולא מחליט מה ייכתב בערך זה בויקיפדיה. בני ארשיחה 02:19, 24 במרץ 2024 (IST)[תגובה]
כל עורך שכותב את העריכה ממניע רגשי כגון כבוד או בוז לא יישאר פה הרבה זמן. העריכות צריכות להתבסס על טענות של מקורות מידע אמינים, תוך העדפת מקורות לפי איכותם – המדיניות מתעדפת מקורות אקדמיים בתחומים נחקרים, ומאחר שחקר הדת הוא תחום אקדמי יש עדיפות למקורות האקדמיים בנושא. ותתפלא, עורכים דתיים עורכים בנושאי אבולוציה, עורכים ימנים עורכים ערכים על אנשי שמאל, עורכים שמאלנים עורכים ערכים על אנשי ימין, ועורכים שלא מאמינים בדרקונים עורכים ערכים על דרקונים. אין בויקיפדיה מקום לטענות שעורך מסוים לא אמור לערוך בנושא מסוים בגלל שיש לו דעה אישית כלשהיא בנושא. פעמי-עליוןשיחה 14:22, 24 במרץ 2024 (IST)[תגובה]