שיחת משתמש:יובל מדר/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שלום יובל,
אני כתבתי את המאמר הזה על בסיס הוויקיפדיה האנגלית. מה בדיוק לא מובן לך בו ומה מבולגן? המאמר מתיימר להיות כללי ואתה לא זקוק לידע מוקדם בכימיה על מנת להבינו, פרט לידע בסיסי ביותר של היסודות השונים. גילגמש שיחה 19:22, 15 אפר' 2005 (UTC)

שלום,
התבלבלתי כבר בתחילת הטקסט, החל מהתרשימים הראשונים. לפי הבנתי, הפסקה שאחריהם אמורה להסביר את המתואר בהם, אבל לא הבנתי את הנאמר בה -
"לאלקאנים מסועפים קוראים בדומה לאלקאנים בעלי השרשרת הלא מסועפת עם קבוצת אלקיל" - איך קוראים להם? ומהי קבוצת אלקיל? למה הכוונה באלקאנים מסועפים? שהם מתפצלים לשתי "חתיכות" מנק' מסוימת?
"( המצורפת. הם קידומת ספרותית, המציינת איפה נוספה הקבוצה החדשה, תוך כדי שסופרים מסוף השרשרת." - לא ברור לי איפה אמורות להיסגר הסוגריים, אבל נראה לי שהכוונה היא שקבוצת אלקיל היא המצורפת. למי הכוונה ב"הם"? ואם מדובר בקידומת לא יהיה נכון לכתוב "היא"? ונוספה למה? בנוסף, מהי קבוצה? (אם אתה מעדיף להמנע מפירוט בתוך הערך, יהיה כדאי אולי להפנות לערך המתאים או ליצור מונחון.
אני מעריך שהמשך הפסקא לא ברור לי כיוון שאין יל מושג מה היא קבוצה בכימיה.
"עירפול מסוים בקשר למיקום הפחמן הראשון באקיל (הקבוצה שנוספת לשרשרת העיקרית), סופרים כך, שנבחר המספר הנמוך האפשרי. לדוגמא: CH3)2CHCH2CH3) (איזופנטאן) יקרא לפי IUPAC 2 מתילבוטאן ולא 3 מתילבוטאן." אני מעריך שחסרה המילה "קיים" בתחילת השורה. למה הכוונה בפחמן הראשון? אנחנו סופרים פחמנים בכלל? אני התבלבלתי לגמרי...


אני חושב שיהיה כדאי אולי להוסיף תרשימים מפורטים מעט יותר לערך שיבהירו את צורתו של אלקאן ומה בדיוק נספר בו.


בנוגע לבלאגן שהתייחסתי אליו - הקטע בין "כהלים" ו"אתרים" (לא כולל) מסודר בצורה מוזרה מעט, ראש פרק חדש נפתח חצי לצד ראש פרק אחר.
אשמח אם תעזור לי להבין את הערך,
יובל מדר
תודה על הערותיך הבונות. תיקנתי קצת את המאמר לפי דף שיחתך. יש עוד משהו לא ברור? האם ברור שהערך דן אך ורק בשיטת מתן השמות לתרכובות אורגניות ולא מתיימר לדון בסוגי התרכובות האורגניות השונות? גילגמש שיחה 08:15, 18 אפר' 2005 (UTC)
אני אעבור על הערך בקרוב ואראה אם הוא ברור לי כעת. תודה. יובל מדר

הי. עדיף לדעתי שתיצרו ערך רוק (פירושונים) ותשאירו את רוק כערך ראשי על הז'אאנר המוזיקלי. ערןב 11:31, 23 אפר' 2005 (UTC)

אין לי בעיה. תזכיר לי רק מה שם התבנית שיוצרת הפנייה לעמוד הפירושונים? יובל מדר
פירוש נוסף. אפשר לקחת דוגמה מפריז. טרול רפאים 11:38, 23 אפר' 2005 (UTC)
נעשה. יובל מדר

לא כדאימאפיה (אירגון פשע) - להבדיל מbakery, ואם כבר אתה שם - תוסיף "רוברט אופנהיימר" Deroravi 11:42, 27 אפר' 2005 (UTC)

רעיון טוב, אני אעשה את זה. רק אצטרך לזכרו ליצור קישור ממאפיה לשם החדש (כי הערכים הקיימים בויקיפדיה מקושרים לערך הזה) יובל מדר

מונחון Take 2 - IUPAC[עריכת קוד מקור]

שלום יובל,
האם עברת על הערך הזה? גילגמש שיחה 06:37, 30 אפר' 2005 (UTC)

אני מתנצל, אני חושש ששכחתי לגמרי שהתכוונתי לעבור עליו. אעבור עליו עכשיו. יובל מדר

תשובה מדליק בנוגע לאי (חיה)[עריכת קוד מקור]

קראתי מספר פעמים את המשפט שקראת: רק בגלל שחיה לא קיימת זה אומר שאין סיבה לכתוב עליה?, והתקשתי להבין את ההגיון (כי לאור תרומתך אני מקבל רושם שאתה משכיל). לא מדובר בחיה אגדית כדרקון או גריפון או עוף החול, לא מדובר באחד מייצורי טולקין או פוטר למיניהם. מדובר בטעות שהועתקה ממילון מיושן, טעות שאין לה סימוכין אחרים. אודה לך אם תבהיר לי בסעיף דיון על הערך מה היתה כוונתך דליק כלבלב 09:56, 30 אפר' 2005 (UTC)

אני מתנצל אם הפחדתי אותך. :-) רק התלוצצתי כשכתבתי שיש לשמור את הערך. אבל ברצינות, נראה לי שיהיה מעניין ומשעשע למדי לכתוב ערך על חיה שהומצאה על ידי מילון. (כאשר יהיה מצויין בערך עצמו שמדובר בחיה שהומצאה, כמובן) יובל מדר

אל תמחק בבקשה שיחות אנונימיות בשעות העומס זה נורא מפריע למעקב. גילגמש שיחה 17:22, 1 מאי 2005 (UTC)

אין בעיה. מחקתי רק שיחה אחת הפעם, אבל טוב שהערת את תשומת ליבי לכך, כדי שלא אמחק יותר בעתיד. יובל מדר

למיל יש מספר פירושיםואני חושב שצריך ליצור דף פירושונים להלן הפירושים של מיל :

  1. מיל- מטבע ישראלי ישן
  2. מיל- מידת אורך 1.6 קילומטר
  3. מיל- וקיצור של מילואים {זה לא נראה לי שצריך}

לכן אני חושב שכדאי שתשנה את הערך מיל לדף פירושונים matthew 18:53, 3 מאי 2005 (UTC)

שיניתי את הדף, אתה יכול לעדכן אותו. טרול רפאים 19:06, 3 מאי 2005 (UTC)

שלום יובל. ישנו ערך כבר בשם חטא עץ הדעת, בעל מידע רב יחסית. אפשר להפנות את הערך לשם, ואם צריך ויש משהו רלוונטי אפשר להעביר מהערך הנוכחי לשם. יום טוב. --Hmbr 09:10, 5 מאי 2005 (UTC)

אתה מוזמן לעשות בערך ככל העולה על רוחך. :-) אני רק הוספתי לו בינוויקי וקטגוריה, ואין לי סנטימנטים מיוחדים בנוגע למיקומו. יובל מדר

שלום! שים לב בבקשה לנסיון שעשיתי על מנת לידע את הציבור בקיומיינו לקראת הערך העשרים אלף. כל עריכה תתקבל בברכה. אורי מוסנזון 11:12, 23 מאי 2005 (UTC)

אני רוצה להודות לך, בשם יערה, על התרומה שהרמת עבור הכתבה המתהווה. אורי מוסנזון 09:06, 25 מאי 2005 (UTC)
<תוהה למה יערה לא ענתה לי בעצמה ;-)>
שמח לעזור. ויקיפדיה חסרה לי מעט בשבועות האחרונים. :-) יובל מדר
גם אתה לה. אורי מוסנזון 09:18, 25 מאי 2005 (UTC)

בתור מפעיל מערכת, יש לדף זה השפעה ישירה עליך, אבקש את התייחסותך לדף זה. ראה גם ויקיפדיה: מזנון#ויקיפדיה:מדיניות החסימה. בתודה, טרול רפאים 16:10, 23 מאי 2005 (UTC)

עריכתך במזנון[עריכת קוד מקור]

היי,
לצערי, נאלצתי לשחזר את עריכתך במזנון בגלל כפילות. גילגמש שיחה 18:53, 30 מאי 2005 (UTC)

ראיתי שטיפלת בזה כבר, אז תתעלם מההודעה. גילגמש שיחה 18:57, 30 מאי 2005 (UTC)

אנא שחזר ערך זה. פעם הבאה אנא הודע לי לפני שתמחק ערך שלי. אמיתי 14:40, 12 יוני 2005 (UTC)

אני לא יודע אם אתה זוכר, אבל כל המידע שהופיע בערך היה שנת יציאת הדיסק וחברת התקליטים שהפיקה אותו. אפילו התבנית הגנרית לפרטי דיסקים לא נכתבה במלואה, והערך לא החיל כל מידע אחר.
אני עדיין מוצא את הערך מיותר, אבל לבקשתך שיחזרתי אותו בכל זאת. יובל מדר
בהחלט ערך מיותר. במיוחד שאפילו אין ערך לאמן שיצר את האלבום. Little Savage 17:15, 12 יוני 2005 (UTC)
אני לא שוכן בויקיפדיה 24 שעות ביממה. אני לעתים גם עושה דברים אחרים (כמו לעזור לאמי במטבח במקרה הזה). הדיון בערכים נערך שלוש פעמים ולבסוף גם הוציא אותי משלוותי. אני מבקש להישאר שלו ולבקשך לקרוא בעיון את החלק המתאים בדף השיחה שלי ואת ארכיון הפרלמנט. לאחר מכן אם תחוש צורך עז להציע עדיין את הערך למחיקה אז תציע. כמו-כן, אם בכל זאת יש לך שאלות אנא הפנה אותן אל משתמש:טרול רפאים שאני מסמיך אותו בזאת לומר את דעתי. אמיתי 20:34, 12 יוני 2005 (UTC)

נ.ב. לא משנה מה יש בערך, אני ויקיפד רשום (ונראה לי שגם מוכר) לכן נראה לי סביר שיודיעו לי על מחיקת ערך שלי ולא משנה אם הוא מכיל רק אות אחת.

אתה צודק בהחלט, מן הנימוס שאיידע אותך בעתיד. :-) יובל מדר
יובל, בפעם הבאה שאני פותח ערך בשם אינפינדיבולה כרונו-סינקלסטית וכותב בו "וונגוט גבר", אני מצפה ממך שתבוא אלי ותודיע לי אישית לפני שאתה מוחק את הערך, אני הרי ויקיפד רשום (ונראה לי שגם מוכר). כמובן שלויקיפדים לא רשומים ולא מוכרים, אם יפתחו כזה ערך, אתה צריך לחסום את הצורה, אבל אנחנו הרשומים והמוכרים מיוחסים, כידוע. גדי אלכסנדרוביץ' 11:30, 13 יוני 2005 (UTC)
גדי, אם אתה רוצה למצוא דברים במקומות שאינם נמצאים אתה מוזמן.
די לצביעות - למשתמשים רשומים קל יותר להגיע ולכן הם מקבלים יותר זכויות באופן אוטומטי. לא מתוך איזו עליונות, או ייחוס - פשוט מתוך נוחות.
צר לי שאתה מצטרף למלעיזים. אמיתי 12:10, 13 יוני 2005 (UTC)

גדי יידע אותי שתשובתי אליך הייתה פוגעת. אני מתנצל אם כך חשת. אמיתי 16:34, 13 יוני 2005 (UTC)

אל תדאג, לא נפגעתי. :-)
ולמען האמת, אני חושב שאתה צודק בעניין. לא מאחר שאתה כותב קבוע, דווקא, אלא פשוט כי נראה שהשקעת מאמץ כלשהו בנושא, ואני חושב שלא יהיה נכון למחוק אותו כלאחר יד בלי לומר לך דבר.
מעניין שדווקא כאשר אני רואה אולטרה-קצרמר שנכתב על ידי משתמש אלמוני, אני מרגיש חובה לומר לו שמחקתי את הערך שכתב ומדוע, ובמקרה זה, כיוון שהערך היה קיים כבר, כנראה, לא חשבתי על כך בכלל.
ואם הכוונה הייתה לשאר - אל תדאג, ברור היה לי שמדובר באדם מרוגז, ולא קל כל כך לפגוע בי. :-) יובל מדר

שים לב בבקשה לשינוי שערך האלמוני בנוסחת דרייק מתניה שיחה 14:16, 28 יוני 2005 (UTC)

אני לא מבין כל כך בנושא, אבל זה נשמע לי הגיוני למדי. מעולם לא אהבתי את הניתוח הזה לסבירות קיום חיים. הוא נשמע לי תמיד פשטני מדי... יובל מדר
שיהיה, תודה. מתניה שיחה 14:21, 28 יוני 2005 (UTC)
כאמור, אני לא מבין יותר מדי באסטרונומיה או בביולוגיה, אבל לפחות אם הבחור האנונימי טועה, אנחנו תמימי דעים בנושא טעותו. :-)
אין מישהו שקרוב יותר לנושא שניתן לשאול? (גילגמש, אולי?) יובל מדר
אין לי שמץ. מצטער. מתניה שיחה 14:27, 28 יוני 2005 (UTC)

סתם מתוך סקרנות. ראיתי שכתבת שסדרות הפנטזיה האהובות עלייך הן הבלגריאד והמלוריאן. האם קראת כבר את שר הטבעות ואת שיר של אש ושל קרח? גדי אלכסנדרוביץ' 20:08, 26 יולי 2005 (UTC)

לא, את שר הטבעות יש לי כבר הרבה זמן בספריה, ולא נגעתי בו. (ראיתי את הסרט קודם, לא התעניינתי במיוחד, והחלטתי שאין לי כוח לקרוא. אמרו לי שהספר יותר טוב, אבל עוד לא ניגשתי לזה...) בנוגע לשיר של אש וקרח, לא שמעתי על הסדרה/ספר הזה/ו עדיין. מומלץ? :) יובל מדר
שר הטבעות מצויין, זה עובדה ידועה. הסרט בעיקר לקח קטעים נבחרים מהספרים שיצטלמו טוב, ופספס את רוב מה שהיה טוב בהם (וגם הוסיף בצורה תמוהה כל מני קטעים. אראגורן שעף מהצוק? נאדה). הכוח שלו הוא באמת לא בכך שאין מושגים ברורים של טוב ורע - יש ועוד איך - אלא בעומק הפירוט שלו, שיוצר עולם חי לגמרי.
אם אהבת את הבלגריאד והמלוריאן (כלומר, אין לך בעיה לקרוא מאות עמודים) אבל אתה רוצה ספרים שבהם קצת פחות ברור מי הטובים והרעים ודמויות מרכזיות מחוסלות על ימין ועל שמאל ואחרי שלושת אלפים עמודים מרגישים שהעלילה רק התחילה, לך על שיר של אש ושל קרח. מבין ספרי הפנטזיה של עשרים השנים האחרונות, הם הטובים ביותר שקראתי, כמה רמות מעל השאר (חוץ מהספרים של ניל גיימן וטרי פראצ'ט, שבכלל לא נכנסים לשום הגדרה מאלו שיש בערך של פנטזיה שלנו). גדי אלכסנדרוביץ' 21:08, 26 יולי 2005 (UTC)
תודה על ההמלצה. אם מדובר בסדרה, כנראה שאזדקק למעט זמן כדי להניח את ידי על כולם... (אני לא מנוי לספריה כבר כמה שנים, כי אין לי אף ספריה רצינית ליד הבית :() באיזה הוצאת ספרים הם יצאו בארץ? יובל מדר
אופוס. בגלל טריק מלוכלך של ההוצאה שחילקה את הספר השני והשלישי לשניים, יש כרגע חמישה ספרים להשיג, ולכן זה יעלה אני לא יודע כמה, ואם תוכל לשאול מחבר או להירשם לספריה זה יהיה הרבה יותר טוב. תודה לאל על הספריה של הטכניון. אגב, אל תשיג את כולם - תתחיל מהראשון ותראה אם אתה אוהב. אמנם, שני אלו שאחריו עוד יותר טובים ממנו, אבל הוא אבן בוחן מספיק טובה. חשוב גם לשים לב שהסדרה לא גמורה בינתיים - רחוק מזה. יצאו רק שלושה ספרים (הרביעי יוצא בקרוב), ומתוכננים בערך שבעה. גדי אלכסנדרוביץ' 04:29, 27 יולי 2005 (UTC)
זה מעט יותר מטריד, אני לא כל כך אוהב להתחיל לקרוא סדרה ולחכות שנה עד שאוכל להמשיך לקרוא בה... :-\ יש לך מושג מתי מתוכננים להכתב הספרים הנוספים? יובל מדר
לא ברור. הוא עובד עליהם עכשיו, אבל לך תדע מתי זה ייגמר. מצד שני, גם עם הארי פוטר זה ככה. גדי אלכסנדרוביץ' 10:21, 27 יולי 2005 (UTC)
סדרה שאני ממש אוהב אבל ארוכה עד מוות (הסופר הוא בספר ה-10 בכריכה קשה, כשבכריכה רכה, כמו גם בעברית כל ספר מחולק לשניים) היא מחזור כישור הזמן, אני מת על הסדרה, אבל מאוד קשה לקרוא אותה כי היא מורכבת בצורה מטורפת ואם אתה לא קורא את הספרים ברצף, אתה לא מבין כלום. טרול רפאים 20:10, 27 יולי 2005 (UTC)
כן, ראיתי את המפלצת הזו בחנויות ספרים כמה פעמים. :) אם אקנה אותם, כנראה שאצטרך לקנות ספריה נוספת. ;-) אבל, תודה על ההמלצה, אזכור אותה. :) יובל מדר
גם אני מצטרף להמלצות שמעלי, כולם טובים. מתניה שיחה 05:49, 28 יולי 2005 (UTC)

שלום יובל, מתוך ניסיון לברר כמה אנשים יגיעו למפגש, האם יום ג' אפשרי מבחינתך? בברכה, דורית 11:08, 7 אוגוסט 2005 (UTC)

הכוונה ליום שלישי הקרוב? (מחרתיים?) אם כן, אז לא כל כך... אלא אם כן הפגישה תתקיים מוקדם מאד בבוקר.
יום רביעי מושלם עבורי, לעומת זאת. :) יובל מדר
מחר נדע יותר טוב אם אפשר לשנות או לא, תעקוב בבקשה אחר דף המפגש לעדכונים. אם יש בעיה, אתה מוזמן בשמחה להשאיר הודעות בדף השיחה שלי. בברכה, דורית 18:59, 7 אוגוסט 2005 (UTC)

משתמש:יובל מדר/ארגז חול/אריסטו: עשייה ותכליתיות יחליף את הקיים? ואם כן, האם אפשר להוריד לבינתיים את הערך הקיים מרשימת המאמרים שנערכו מעט? תודה, דורית 21:02, 9 אוגוסט 2005 (UTC)

אני מתכוון להחליף אותו, כן. אני רק מקווה שאחזור לעבוד עליו בקרוב.
במחשבה שניה, כן, תורידי אותו מהרשימה. אני חושב שאעמוד בדדליין רחוק של שבועיים, ובקרוב הערך הישן יעלם. :-) (אני מקווה רק שלא אפגע במי שלא כתב את הערך המקורי בשכתוב אלים שכזה... אם ירצה, תמיד יוכל להחזיר נקודות ששכחתי מהגרסא שלו...) יובל מדר
תודה רבה, דורית 07:09, 10 אוגוסט 2005 (UTC)

הפניות כפולות[עריכת קוד מקור]

מה זה פרוייקט ההפניות הכפולות שאתה עושה? זה בוט, או שאתה עושה אותו ידנית? יש חלק מדפי ההפניה שבכלל צריך להוריד (למשל כאלה שלא קשור דרכם שום דבר). eman‏ 09:33, 15 אוגוסט 2005 (UTC)

עושה את זה ידנית. :-] האמת היא שאין לי מושג למה חלק מההפניות האלה קיימות (למשל, מדפי השיחה של ערכים שהועברו לערכי השיחה החדשים) אבל ליתר בטחון, שומר את הכל כמו שהוא.
את הרשימה מצאתי כאן, ובמזנון נאמר לי שהטיפול בבעיה יעשה ידנית. (בנוסף, אין לי מושג איך יוצרים בוט או איפה אוכל לברר. :-( תוכל ללמד אותי? :-)) יובל מדר
לגבי הבוט אני לא יכול לעזור.
ואני מציע שבכל דף כזה תכנס ל"דפים המקושרים לכאן". אם אף דף לא מקושר לשם (וברוב דפי השיחה זה יהיה ככה), צריך פשוט למחוק אותם. (או לפחות לשים תבנית למחיקה מהירה)eman‏ 10:36, 15 אוגוסט 2005 (UTC)
נשמע לי הגיוני. זה מה שאעשה. יובל מדר

תודה על העזרה עם הודעת גיוס הכספים. Danny 17:22, 20 אוגוסט 2005 (UTC)

שמח לעזור. :) יובל מדר

באותה הזדמנות, העבר את הערך צירקוניום לזירקוניום. Syntag 15:19, 21 אוגוסט 2005 (UTC)

נעשה. :) יובל מדר

שמות באנגלית - סרט מוזיקלי[עריכת קוד מקור]

לגבי סרט מוזיקלי. לדעתי יש טעם רב בהוספת השמות באנגלית. במידה ומישהו רוצה לחפש מידע נוסף הוא לא צריך לשבור את הראש איך מאייתים את השם. וחוץ מזה, למה זה מפריע שיש מידע נוסף? idvash 08:03, 21 אוגוסט 2005 (UTC)

כי השילוב הזה של אנגלית בכל משפט שני (וגם ברב הראשונים) נראה מכוער למדי. את המידע הזה לדעתי יש להוסיף לערכי הסרטים/אנשים עצמם, על מנת לצמצם את מסת האנגלית בערך. ואם כבר קיים ערך, ניתן להסתפק בו לדעתי.
מקרה בו יש לדעתי להוסיף את השם האנגלי, הוא כאשר הצורה בה נכתב השם במקור שונה מהדרך בה מבטאים את השם בפועל. (אני חושב שראיתי דוגמא למקרה כזה בערך מפת קרנו לפני כמה ימים. בה אחד הכותבים טען שיש לכתוב "מפת קרנוף", כיוון שזו הדרך בה נכתב שמו של המדען שהמציא אותה במקור)
בכל מקרה, לדעתי יש לכתוב את שמם האנגלי של סרטים בערכים המוקדשים לאותם הסרטים, אם בכלל. בעיקר כאשר התרגומים שניתנו לשמות שמחקתי התאימו למקור, (בשונה מהשמות שניתנים לאחרונה לסרטים בעברית, שכל קשר בינם לבין המקור מקרי בהחלט) והקורא לא היה מתקשה להשלים את הפערים בעצמו.
מה דעתך? :) יובל מדר

הניתוח הצליח - האם החולה נשאר בחיים? עוזי ו. 15:59, 23 אוגוסט 2005 (UTC)

נראה לי שהחולה בריא מאי פעם. :-)
עבודה טובה! יובל מדר

איסוף חתימות[עריכת קוד מקור]

שלום יובל,
תחתום לי בבקשה במשתמש:גילגמש/איסוף חתימות. שים לב שצריך לחתום בצורה ידנית - [[he:משתמש:שם משתמש]] כאשר במקום שם משתמש אתה רושם את שם המשתמש שלך כי זה הולך לחברינו דוברי האנגלית בצוות הפיתוח. תודה, גילגמש שיחה 08:04, 24 אוגוסט 2005 (UTC)

שלום יובל, האמת שההיתי בטוחה שכבר ניג'סתי לך כמו לכל שאר אנשי המתמטיקה, אבל מסתבר שלא. התוכל לעזור לי בפרוייקט עוזי? או לפחות בעקומה לפי ההוראות של עוזי? תודה, דורית 18:38, 28 אוגוסט 2005 (UTC)

היי. אשמח לעבור על הרשימה ולעזור במה שאוכל, אבל כמו שגדי אמר, חסרים לי כמה סמסטרים, ויש כמה נושאים ברשימה שאני לא מכיר כלל.
בכל מקרה, אשתדל לעזור ככל יכולתי. :) יובל מדר
תודה רבה, הייתי בטוחה שכבר ביקשתי, זה בטח מהייאוש, כל עזרה תתקבל בברכה! דורית 19:01, 28 אוגוסט 2005 (UTC)

מחיקת דפי שיחה של אנונימיים[עריכת קוד מקור]

שים לב שהמחיקה מתבצעת אוטומטית - באמצאות בוט, אתה יכול להקדיש את זמנך לפעילות פרודוקטיבית יותר - הבוט לא נרתע מהכמות הגדולה של השיחות שיש למחוק ;) Costello 08:43, 29 אוגוסט 2005 (UTC)

חששתי שזה המצב... לכן החלטתי לנטוש את המאמץ. :)
אבל, אם מדובר בבוט, למה אני רואה את העריכות שלו? יובל מדר

מחאה חריפה[עריכת קוד מקור]

שלום,

שים לב בבקשה להערתי בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:סנקט פטרבורג. השם שבחרת מוטעה. פרטים בדף הדיון. אנא המשך בדיון במקומו הרגיל ולא בדף שיחה פרטי. תודה, גילגמש שיחה 07:26, 30 אוגוסט 2005 (UTC)

שימוש הוגן[עריכת קוד מקור]

האם אתה מודע לכך שכללי שימוש הוגן קובעים כי לא ניתן לקחת יותר משתי תמונות מאתר אינטרנט? דרור 16:59, 21 ספטמבר 2005 (UTC)

לא, לא היה לי שמץ של מושג. לא ידעתי זאת כשהוספתי את התגית לתמונה הנ"ל. אסיר אותה אם כך, ואיידע את המשתמש שהעלה אותה. יובל מדר

עניתי לשאלתך בדף שיחתי[עריכת קוד מקור]

Jtmשיחה 21:53, 26 ספטמבר 2005 (UTC)

בלה בלה, עוד פעם. :-) Jtmשיחה 00:20, 2 אוקטובר 2005 (UTC)

זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

יתכן מצב שבו תמונה החשדה בהפרת זכויות יוצרים תעמוד בכללי השימוש ההוגן - ואז לא צריך למחוק אותה (זו הערה כללית. לא בדקתי את המקרה לגופו). ייתכן גם מצבים הפוכים (ואותם אני רואה די הרבה) בהם תמונה שלפי ויקיפדיה באנגלית היא בהתאם לכללי שימוש הוגן, צריכה להימחק כאן כי אינה עומדת בכללים אלה לפי הדין הישראלי. דרור 14:07, 2 אוקטובר 2005 (UTC)

מה צריך לעשות במקרה כזה, אם כך? (בהנחה שאיני מכיר את כללי השימוש ההוגן) יובל מדר 14:13, 2 אוקטובר 2005 (UTC)

היי,

כשאתה מעביר תמונות מקומונס, צרף בבקשה את התבנית "commons" לערך אם יש קטגוריה של תמונות שמתאימה לו. תודה, גילגמש שיחה 11:30, 9 אוקטובר 2005 (UTC)

אוקיי. יובל מדר