שיחת משתמש:עדן קוגן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

כאן תוכלו לשוחח עימי ( אני עדן קוגן ).


הי עדן. תודה על תרומתך לויקי. נהנתי לקרוא את מה שיצא ממקלדתך. נרשמתי לא מכבר כחבר, ורציתי ליצור ערך ששמו "אמה - האם המחבקת". העברתי תקופה מחיי לצידה של אמה, וכתבתי את האתר הישראלי שלה (האתר הישראלי של אמה), אתר שמנוהל בהתנדבות וללא כל כוונת רווח כלשהי. בעקבות התעניינות הולכת וגוברת מצידם של ישראלים באמה (להלן הקישור של ויקיפדיה העולמית לערך המקביל באנגלית הערך בויקיפדיה העולמית), ראיתי לנכון להוסיף את הערך גם לויקיפדיה העברית. לצערי, למרות שאני עוסק בתחום המחשבים, עדיין לא הבנתי מהי הדרך ליצור ערך חדש, וגם לא מצאתי באתר מידע שידריכני. אם קיים מידע כזה, אודה לך אם תקשר אליו, ובכלל חשבתי שאם לא מצאתי, יתכן כי מידע זה לא זמין מספיק?! אשמח אם תוכל להדריכני. גמר חתימה טובה.


ברכותי להצטרפותך המסודרת לויקיפדיה. דוד שי 21:54, 24 מרץ 2004 (UTC)


תודה לך, הנך עזרת לי מאוד בהצטרפות. עדן קוגן 9:45, 25 מרץ 2004 (UTC)


כיוון שהנני כותב את ערכי הקיסרים ואיני מפספס אף פרט, כתבתי להנאתכם חומר נוסף על הקיסר דומיטיאנוס. עדן קוגן 13:35, 25 מרץ 2004 (UTC)


עדן,

אתה יכול להסביר מדוע אתה פוגם ערכים קיימים. לדוגמא: הסרת קישורים חיצוניים ו-EN מהעך היפאטיה. זכור לי עוד הנזק הגדול שעשית עם קיסרי רומי שהסרת את ה-footer האחיד.

תזהר בבקשה כאשר אתה מוחק עבודה של אחרים.

נ.ב. אנא הקפד גם על ניסוחים עניניים. לדוגמא: בערך דומיטיאנוס המשפט "וכך מסתיים סיפורו של דומיטיאנוס" הוא מיותר לחלוטין.

מאיר מ 13:42, 25 מרץ 2004 (UTC)


מאיר,

הנני תורם ולא פוגם.


בקשר להיפאטיה אני הסרתי את הקישור החיצוני כדי שהדף יהיה קצרמר, כשעוד היה את הקישורים החיצוניים הדף עדיין היה קצרמר, ואף איש לא טרח לכתוב זאת, אז בגלל זה הנני כתבתי שזה הוא ערך קצרמר (וכי עם הקישורים החיצוניים הדף איננו כל כך קצרמר).

בנושא קיסרי רומי שהסרתי את msg:kaiser, הסרתי בגלל שהשמות שם לא היו נכונים: ספטימיוס סוורוס ולא ספטימוס סוורוס, שהיה רשום ב- msg:kaiser. ד"א השם טרבוניאונס גלוס אינו נכון, שנו זאת ל"טרבוניאנוס גלוס". עדן קוגן.

עדן,
צניעות זה דבר חשוב. אנא צפה בתהליך העריכה כאן, הפנם את המנהגים ורק אז תעשה שינויים. תנסה ללמוד מאחרים.
לדוגמא: לקצרמרים רבים יש קישורים חיצוניים וקישורים לשפות אחרות ובטח זה לא תרוץ להוריד מידע.
הייתי שמח גם אם היית מנצל את קריאת המאמרים בשביל לשפר את סגנון הכתיבה שלך.
מאיר מ 13:59, 25 מרץ 2004 (UTC)


מאיר, אשתדל, אך אל תצפה ממני שתוך יום אהיה ויקיפד, הנני משתמש חדש. עדן קוגן

כאשר ברצונך להוסיף ערך לרשימת מאמרים מומלצים אנא הצע אותו קודם על פי הנהלים בדף ההוספה למומלצים. ערן 14:00, 25 מרץ 2004 (UTC)


עדן שלום,

מאיר לא הסביר, אז אעשה זאת אני. מטרת הקישורים בקצרמר לאפשר הרחבת הקצרמר בעזרת הערכים המקבילים בויקיפדיות האחרות. הערה נוספת לגבי ההתנסחות בדומיטיאנוס. אין דבר כזה "רצחה אותו רשמית". אביהו 18:14, 25 מרץ 2004 (UTC)


הנני כתבתי ערך חדש, מרקוס אורליוס, כדי שתוכלו להשכיל מערכי הקיסרים, שכן, הנני השתדלתי לפרט מאוד לפי הספר "תולדות הקיסרות הרומית" שנמצא בידיי. עדן קוגן.


שיפור עריכה[עריכת קוד מקור]

תוכל להיעזר ביכולת של ויקיפדיה למיספור אוטומטי של סעיפים ע"י סימן ה-# לדוגמא:

  1. טיבריוס
  2. קליגולה
  3. ספטימיוס סוורוס
  4. קלאודיוס
  5. קרקלה

בהצלחה. ^^ דוד1 22:31, 31 מרץ 2004 (UTC)


לפי ה"אני הנני" הזה בכל מקום, אני הנני מסוגל לנחש שמדובר באלגוריתם תרגום. בחיים שלי אני הנני לא ראיתי מישהו שכותב בעברית בת ימינו "אני הנני" ובטח שלא "הנני כתבתי". האם מדובר בבוט שמתרגם מהויקיפדיה בארמית? (ולא סתם מתרגם, אלא מתרגם "כל מה שיש לדעת"!)


מי אתה שמדבר כך? מי אתה שמלגלג? נרשמת לויקיפדיה כדי ללגלג על אנשים? תתבייש לך! עדן קוגן.


ראיתי שעשית הרבה שינויים בשעה האחרונה. בבקשה מלא את השדה "תקציר" בהסבר על השינוי או בתוכנות בכל פעם שאתה עושה שינוי עיקרי. תודה מראש! Timtzeptel 15:07, 15 אפר' 2004 (UTC)



שלום, עדן.

אני שמח שיש עוד קלאסיציסט ביננו. זמני מועט ביותר, ולכן פעילותי עד כה מצומצמת. אני משתדל להקפיד על איכות וסגנון בתרומותי המועטות, ואני מציע גם לך להעדיף איכות על כמות (אני רואה שיש לך הספק מרשים בינתיים). היות שאתה מתמקד ברומא, ואני מעדיף את יוון, נראה לי שנוכל לעת עתה לחלק טנטטיבית את העולם הקלאסי ביננו (היבריס...), ואני אמשיך, אם וכאשר אמצא זמן, להוסיף ערכים על יוון ועל יוונים.

בברכה,

Ijon 21:26, 19 אפר' 2004 (UTC)


שלום לך,

בקרוב מאוד אתמקד על יוון, בידיי יש ספר ששמו "תולדות יוון הקלאסית", וכאשר אקרא כמה שצריך מהספר, נוכל לכתוב יחד (אם גם אתה רוצה בכך, כמובן), כי כפי שאמרתי, אני חוקר את התרבות הקלאסית.

בברכת יום נעים,

עדן קוגן 18:40, 20 אפ' 2004 (UTC)

שלום , עדן. הוספתי שנה למרד באטרוסקים ברשימה שלך בנוגע לרומא וגם שנת יסוד העיר, אנא תקן אם יש טעות בתאריך. בנוסף התחלתי לכתוב על אלכסנדר הגדול כאשר הכוונה היא לכסות את העולם הקאלסי, אשמח את תעזור.



שלום, עדן. לא אני ביקשתי את עזרתך בערך על אלכסנדר הגדול, אלא "גלגמש". הוא אמנם שכח לחתום, אך יכולת לברר זאת לפי היסטורית דף השיחה שלך. בברכה, Ijon 21:21, 27 אפר' 2004 (UTC)


שלום עדן, ראיתי את הויכוח שיש לך עם "לא משנה" בערך טיבריוס, ואני מציע לך ומבקש ממך: אל תבצע את תוכניתך לכתוב את הערך מחדש - אין זו דרכה של ויקיפדיה. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה שיתופית - כאשר ערך קיים נהוג להרחיבו ולשפרו, ולא להתעלם מקיומו. הערך הנוכחי כתוב בסגנון המקובל בויקיפדיה, וגם תוכנו סביר. אם אתה מוצא שחסרים בו פרטים, אתה מוזמן בשמחה להשלים את החסר ככל שתמצא לנכון, אבל אל תבזבז זמנך על כתיבת הערך מחדש. עוד רבה המלאכה לפניך, וחבל לבזבז את זמנך בויכוחי סרק. דוד שי 06:22, 28 אפר' 2004 (UTC)



שלום לך עדן, קראתי את הערך שכתבת על קונסטנטינוס. מה שהפריע לי זה מספר הגיסות 500,000 איש? זה לא קצת יותר מדי? וגם בקשר לביצור האימפריה. זה לא נעשה כבר בסיבות 200 לספירה? ככל שאני זוכר בתקופתו האימפריה היתה מוחלשת ולא ממש היו לה את המשאבים הדרושים לצורך הענין. אולי תוכל להצביע על מראה מקום כלשהו שמראה את הרפורמות האלה (הכוונה רק להגדלת הכח הצבאי וביצור האימפריה)?

גילגמש 11:00, 2 מאי 2004 (UTC)


שלום, עדן

תודה על תשובתך. לא ידעתי שהספר הזה יצא. חשבתי שרק שלושת הספרים הראשונים בסדרה יצאו. הכוונה בקשר לביצור האימפריה היתה - חומת אדריאנוס באנגליה למשל בסביבות 100 לספירה, או בנית שרשרת ביצורים באירופה. פשוט חשבתי שסימו עם הביצורים בסביבות ה200 לספירה ולא 300 לספירה.

גילגמש 19:10, 2 מאי 2004 (UTC)

תודה על ההסבר. אני פשוט לא ממש מתמצא ברומא הקיסרות והעיקר ידיעותי על רומא הם על תקופת הרפובליקה .

גילגמש 18:49, 6 מאי 2004 (UTC)

שלום עדן,

קראתי את הערך קלאודיוס השני גוטיקוס והיות ואתה עורך מאמרי הקיסרים פניתי אליך. הערך כתוב בצורה ילדותית ועריכות הרבות של אביהו ודוד שי לא עזרו לרומם אותו לדרגה רצויה. אולי תוכל לשפרו. גילגמש 21:58, 18 מאי 2004 (UTC)



שלום עדן,

שמתי לב שפתחת הרבה לינקים הקשורים לתולדות יוון. תשים לב בבקשה שכתבתי 2 ערכים מקיפים על ספרטה ומספר ערכים על הצבא וטקטיקה יוונית. אם אתה מתכוון להרחיב את הנושא של המאבק על ההגמוניה, תן בבקשה את הלינקים הרלוונטיים למאמרים אלו. תודה ובהצלחה בכתיבה.

בנוסף לכך, נראה לי שאתה כתבת את הערך על הקולוניזציה היוונית, אם כי אינני בטוח בכך, במקרה וכן, אז שים לב בבקשה להערתי בדף השיחה

גילגמש 14:30, 1 יוני 2004 (UTC)

שלום עדן,

התקופה הקלאסית החלה עוד במאה ה8 ולא במאה ה6 כפי שתיקנת בערך. גילגמש 20:03, 13 יוני 2004 (UTC)

ידע אינסופי יש לך אז שאלה לי אליך...[עריכת קוד מקור]

ידע אינסופי יש לך אז שאלה לי אליך...[עריכת קוד מקור]

לפי מה שאתה כותב ואני מאמין לך כל התסריט בסרט " גלדיאטור " הוא שקרי - כי לא היה קומודוס לא רצח את מרקוס אורליוס.

וגם לא היה שום " מקסימוס " בסיפור.

מה אתה אומר...


אני לא כתבתי את זה. ואני גם לא מאמין לסרט "גלדיאטור", כנראה מישהו שינה, אשנה בחזרה.

אל תפתחי על כל דמות בסידרה המטופשת ערך[עריכת קוד מקור]

יש גבול, תכניסי את כל הדמויות לערך המשותף (השגריר)

תמונות מתחרי תוכנית השגריר[עריכת קוד מקור]

עדן שלום, האם תוכלי לציין את מקור התמונות של מתחרי תכנית השגריר ? בברכה John Doe 11:37, 6 פבר' 2005 (UTC)

התמונות שהיא שמה בסדר כי הן נחשבות ל"שימוש הוגן", את שאר המתחרים שתשלב באותו הערך.
התמונות נמחקו על ידי כי הן לא נחוצות. אני בספק אם מדובר בשימוש הוגן אם נעלה אותן למאמר אודות התוכנית. גילגמש שיחה 11:43, 6 פבר' 2005 (UTC)

שלום עדן,
אל תכניס בבקשה קישורים מיותרים לערך שגריר או שאני אנעל אותו לעריכה. תודה. גילגמש שיחה 11:50, 6 פבר' 2005 (UTC)

על מנת להסיר ספק, אני בדעה של גילגמש. הכנסה של ערכים על כל אחד מהאנשים בסדר היא מופרזת ביותר, ראה הארי פוטר. טרול רפאים 12:19, 6 פבר' 2005 (UTC)

תשמע גילגמש הוא דיקטטור מטונף ואת זה אני יודע מנסיון אישי (זה לא שדוד שי יותר טוב ממנו), לי היה סיפור דומה שהחלטתי לכתוב ערכים על כוכבות פורנו והם מחקו לי אותם בלי משאל הוגן. לפי דעתי הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות זה לשלוח תלונה לויקיפדיה האנגלית. בתודה משתמש:חכם חנוכה.

איך מאייתים[עריכת קוד מקור]

עדן, האם לא אמורים לאיית סלווקוס במקום סלבקוס?.מתניה 20:48, 15 פבר' 2005 (UTC)

זה לא משנה. אפשר ככה ואפשר ככה. בזמנו הוחלט לאיית עם ב'. גילגמש שיחה 20:50, 15 פבר' 2005 (UTC)

בסדר, אין בעיה, אבל להקפיד על עקביות. מתניה 20:51, 15 פבר' 2005 (UTC)

אני מבקש ממך לא ליצור דפי משתמש של משתמשים אחרים, ועוד כאלו שמכילים דיבה. זה היה מיותר לגמרי. --Harel 19:33, 16 פבר' 2005 (UTC)

הערות שכתוב[עריכת קוד מקור]

אל תוריד את הערות השכתוב מערכיך. כל ההערות נמצאות שם בצדק. גילגמש שיחה 11:18, 18 פבר' 2005 (UTC)

תבנית שכתוב[עריכת קוד מקור]

עדן שלום, שמתי לב שהורדת את תבנית השכתוב משני ערכים לאחר שלדעתך שיכתבת אותם. מקובל לשאול את זה שהניח את תבנית השכתוב לדעתו על הערך המתוקן לפני הורדת תבנית השכתוב. בברכה John Doe 12:42, 18 פבר' 2005 (UTC)

הערך שכתבת מנוסח בצורה ירודה; אנא שפר אותו על מנת לחסוך מאמציהם של ויקיפדים אחרים. ShrimpEr 13:37, 18 פבר' 2005 (UTC)

אל תוריד תבניות שכתוב[עריכת קוד מקור]

כולם כאן מאד עדינים אתך עדן, ואולי לכן אתה מרשה לעצמך להמשיך במעשיך. ראה זאת כאזהרה - הורדת תבנית שכתוב ללא דיון קודם בדף השיחה ומבלי לשאול את האדם שהניח אותה במקומה כמוה כהשחתה. אם אראה אותך עושה זאת שוב - אחסום ללא סנטימנטים. אתה תורם הרבה, ויכול לפעול בצורה חיובית, אנא אל תגרום לי לחסום אותך. אלמוג 14:35, 18 פבר' 2005 (UTC)

(בתגובה למה שכתבת בדף השיחה שלי) - עדן אתה ויקיפד עוד מלפני. אתה יודע איך הדברים קורים כאן. לא מספיק לשים הודעה בדף השיחה ולחכות חמש דקות. צריך להפנות את תשומת לב המשתמש שכתב את הודעת השכתוב, בדף המשתמש שלו, להמתין כמה ימים, אולי להוסיף עוד הודעה, ואז אם תוריד את הודעת השכתוב אף אחד לא יבוא אליך בטענות. אלמוג 15:34, 18 פבר' 2005 (UTC)

ולאד השלישי דראקולה[עריכת קוד מקור]

שים לב לשאלתי בשיחה:ולאד השלישי דראקולה. ערן 15:39, 18 פבר' 2005 (UTC)

מה מהות הערך הזה? האם הולך להיות בו תוכן כלשהו? אנא הגב בדף השיחה שם או לפחות הוסף הודעת "בעבודה" מתאימה. לרגע חשבתי לשים על זה הודעת מחיקה אבל נזכרתי שצריך לבדוק מי כתב את הערך ואם יש סיבה. לא אתפלא אם מפעיל מערכת יראה את זה וימחק מיד בשוגג או בכוונה. אמיתי 18:56, 18 פבר' 2005 (UTC)

מחקתי אותו כי גם השורה הבודדת שהייתה שם לא הייתה נכונה. גילגמש שיחה 19:23, 18 פבר' 2005 (UTC)
הוא אשר אמרתי. אמיתי 20:53, 18 פבר' 2005 (UTC)

תבניות קצרמר[עריכת קוד מקור]

אל תפתח בבקשה תבנית לכל נושא ונושא. תבנית "קצרמר היסטוריה" עונה על הצרכים. גילגמש שיחה 07:43, 19 פבר' 2005 (UTC)

ומה אתה רוצה להגיד בזה? עדן קוגן 07:51, 19 פבר' 2005 (UTC)
בדיוק מה שכתבתי. אל תפתח תבניות קצרמר חדשות. גילגמש שיחה 07:52, 19 פבר' 2005 (UTC)

עדן, אני רואה שכולם פה נורא עדינים איתך, אז אני אגיד את מה שכולם חושבים. חדל לכתוב ערכים חדשים בויקיפדיה. כתיבתך עילגת להחריד. אינך מסוגל לחבר שני משפטים עוקבים. ערכיך הם אוסף של עובדות, לעתים לא נכונות ללא קשר לוגי בין הזברים. אינך מבדיל בין הטפל לעיקר. אחרי שנה שאתה מסתובב פה לא למדת לחבר ערכים טובים, עזוב טובים, אפילו רעים לא הצלחת לחבר. כל ערך שאתה מתקרב עליו מקפיץ לי את לחץ הדם. אתה הכותב הגרוע ביותר שפגשתי מימי. עזוב את העולם העתיק בשקט. אני אתקן עכשיו את הנזק הרב שגרמת ואהפוך את בליל השטויות שלך לקצרמרים. אל תנסה לשכתב אותם. אל תנסה להתקרב אליהם בכלל. הגבל את כתיבתך להערות בדפי שיחה, תיקוני טעויות כתיב, הוספת קטגוריות (בלי לפתוח חדשות) וכיוצא באלה. הייתי מאוד, אבל מאוד סובלני איתך. יש לך מזל שלבם של הויקיפדים האחרים רחום כל כך. אבל המרחם על רשעים מתאכזר לצדיקים. לא יתכן שבתכיבתך תהרוס את הויקיפדיה ואת הערכים על העולם העתיק. גילגמש שיחה 10:02, 19 פבר' 2005 (UTC)

מדוע להיות גאוותן? כל הערכים אשר אתה פותח הם קצרמרים (למשל כל הערכים על קיסרי רומא)! אז בבקשה אל תהיה גאוותן ולכן תסיר את הכותרת "ערכים שכתבתי" ל-"ערכים שפתחתי". דמוסתנס 13:42, 25 פבר' 2005 (UTC)

דמוסתנס, אני לא פתחתי קצרמרים. משתמש:גילגמש מחק את הכל בטענה שהכל השחתות. אני מציע לך להיזהר ממנו עדן קוגן 14:18, 3 מרץ 2005 (UTC)

לידיעתך, דיון על חסימתך מופיע בשיחת משתמש:גילגמש/ארכיון פברואר 2005#חסימת עדן קוגן. טרול רפאים 23:06, 27 פבר' 2005 (UTC)

דיון על גילגמש החל[עריכת קוד מקור]

דיון על גילגמש החל, אתה מוזמן להצטרף. איפה? עדן קוגן 14:18, 3 מרץ 2005 (UTC)