שיחת משתמש:שרשר/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת שרשר בנושא תודה על התיקונים

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, שרשר, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

אלמוג 18:22, 29 אוק' 2004 (UTC)

ד"ש מהוימר[עריכת קוד מקור]

הרי את הדברים שיצרת וערכת ניתן לראות בתרומות המשתמש. במקום זה תשים באתר תבניות משתמש. אגב תסתכל בSWOT, זכיתי שאפילו הבירוקרט התעניין בערך שלי וערך אותו קצת. --א.פ.וימר 17:06, 23 בדצמבר 2006 (IST) (מ)

ניתקנת קשר? --א.פ.וימר 17:59, 10 בספטמבר 2007 (IDT)
לא ניתקנתי. רק תיקנתי! לנושאי OT שלח לי דוא"ל. שרשרשיחה 21:03, 10 בספטמבר 2007 (IDT)

פיתוח מונחה בדיקות[עריכת קוד מקור]

נושא מעניין - לא קל לקרוא את הערך משום שיש בו הרבה מושגים שצריך להכיר על מנת להבין את הרעיון (למרות שאני עוסק בפיתוח תוכנה - אם כי במתודולוגיות אחרות) --Yoavd 07:10, 19 במרץ 2007 (IST)

תודה. אתה מוזמן לתת דוגמה לדברים כאלו ויתכן שיהיה קל להסביר אותם במסגרת הערך. עם זאת, איני משלה את עצמי שאין דברים אחרים שנדרש להם הסבר מלא בנפרד. דרך אגב, גם לי ולהערכתי לרוב המפתחים במתודולוגיה יש סימני שאלה בקשר לאספקטים שונים (אולי בגלל שפרוייקטים רבים לא מיישמים את השיטה במלואה). שרשרשיחה 17:41, 19 במרץ 2007 (IST)

הנה כמה משפטים שגם קריאה חוזרת שלהם לא היתה פשוטה: {סימנתי בהבלטה את הקטעים הרלבנטיים}

בדיקות יחידה לא הוגדרו לראשונה בשיטת פיתוח מונחה בדיקות, אך בשיטה זו הן נתונות לקבוצת הנחיות מוגדרות היטב. לאחר שהבדיקה עברה בהצלחה מבצע המפתח ארגון מחדש של הקוד הנבדק (Refactoring) כדי לשפר את ארגונו ויעילותו, במיוחד בהיבט של ביטול כפילויות. {למה שיהיו כפילויות?}

--Yoavd 07:09, 20 במרץ 2007 (IST)

אכן משפטים סתומים ויתכן שיש לנסחם אחרת. ההדגשה הראשונה אמורה לקבל משמעות בהמשך עם תיאורים נוספים של בדיקת היחידה הנכתבת בשיטה זו. הכוונה היא שבניגוד לבדיקות יחידה שביקשו ממני לדוגמה לכתוב לפני 15 שנה ורק ציינו שהן צריכות לבדוק את כל המקרים, כאן מחייבים את המפתח להשתמש בחבילה ששמה את הבדיקה הנכתבת בסטנרטים קבועים של ממשק ותבנית כתיבה דומה (למשל שימוש ב-asserts). הערך על JUnit מתאר חבילה כזו. אני באופן אישי משתמש בחבילה כמעט זהה ששמה NUnit. ההדגשה השניה מדברת על ההנחיה לכתוב בשלב מוקדם קוד פשוט שאינו מנסה להיות מוצלח מבחינה הנדסית אלא רק למלא את המטרה של העברת הבדיקה לסטטוס הצלחה. בגישה כזו נוצר קוד כפול שבאופן אחר אולי היית שם אותו בפרוצדורה נפרדת וקורא לה משני המקומות האחרים. השיטה הזו מבקשת ממך לדחות את השיפור לשלב של פעולת עידון המכונה refatoring (לא ידוע לי על מונח מקביל בעברית).

כעת הבנתי. את ההסבר השני למעשה "ניחשתי" אבל לא הייתי בטוח לגמרי. ההסבר הראשון תרם לי ממש ונראה לי שכדאי לחדד אותו בעיקר לטובת קוראים שזה לא תחום עיסוקים. בכל מקרה תודה על הסבלנות ! --Yoavd 12:57, 21 במרץ 2007 (IST)

ואם כבר עוד שאלה: לעיתים קרובות אני מקבל בסרגל הכלים של העריכה רק את הצלמיות מצד ימין והשמאלית ביותר היא צלמית החתימה. רק לעיתים נדירות נפתח סרגל מלא יותר ואין לי מושג למה ואיך לטפל בבעיה...

אני אנסה לחשוב איך להרחיב את זה. לגבי בעיית העריכה - לא מכיר, אני מנחש שזה תלוי דפדפן אבל נראה שהמקום למצוא את התשובה זה במקום כמו ויקיפדיה:דלפק ייעוץ. שרשרשיחה 05:25, 22 במרץ 2007 (IST)

"קישורים פנימיים"[עריכת קוד מקור]

ערב טוב, שים לב שאילו היית מציין בעריכתך ב"אשרף מרואן" בתקציר העריכה: מובראכ => מובארכ, יכולת להשפיע על ויקיפדים אחרים לבדוק אם הבעיה קיימת גם בערכים אחרים. במקרה בדקתי מה השינוי שביצעת ("קישורים פנימיים" היה מסתורי מדי עבורי), ותיקנתי את השם מובארכ גם בערך "פוליטיקה של מצרים". אלדדשיחה 23:14, 28 ביוני 2007 (IDT)

תודה. אני אשתדל להיות פחות מסתורי להבא. עד עכשיו דווקא השתמשתי בתבנית התקציר הזו עשרות פעמים ללא פירוט, אך מעתה אשתדל לפרט. אם זכרוני אינו מטעה אותי, לעיתים תיקנתי מעל לעשרה קישורים פנימיים שונים בעריכה אחת, כך ששם אני מניח שהפירוט יהא בעייתי. שרשרשיחה 23:18, 28 ביוני 2007 (IDT)
לשיקולך - אתה תמיד יכול להשתמש בתקציר עריכה לקוני. ציינתי את העניין כי תיקנת רק מילה אחת, ובמקרה הנוכחי יכולת, על ידי ציון אותה מילה-שם, להביא לתיקונים נוספים על ידי אחרים. הכול לשיקולך.
ומעניין לעניין באותו עניין, אם אנחנו כבר משוחחים: בעקבות תיקון השם מובראכ בערך על הפוליטיקה של מצרים, גיליתי שכתבו שם את שמו של בנו באופן שגוי "גמאל מובראכ". תיקנתי לשם הנכון - ומתברר שיש הפניה מגמאל מובראכ לכתיב הנכון, גמאל מובארכ. מה דעתך, האם כדאי להשאיר את ההפניה השגויה, או שכדאי למחוק אותה? לדעתי כדאי למחוק, אבל אשמח לשמוע את דעתך. אלדדשיחה 23:21, 28 ביוני 2007 (IDT)
הבנתי בכללי הכתיב הנכון, אם לא ציינתי, אינה מן המפורסמות. באופן טבעי, מה שגרם לי לתקן את הקישור הייתה האדמומיות המפתיעה שלו שאכן הוכחה כלא רלוונטית (הערך קיים גם קיים). בעניין ההפנייה, הייתי אינסטיקטיבית בעד מחיקה, אבל במחשבה שנייה אם הטעות הזו של הצרחת האותיות נעשתה יותר מפעם אחת, אולי יש משהו בבסיס העניין ואז אולי לטובתם של קוראים נוספים שעשויים לחפש את הערך בכתיב המוטעה כדאי להשאיר. שרשרשיחה 23:30, 28 ביוני 2007 (IDT)
תודה על תשובתך. לא, היה רק מופע אחד של השם השגוי, וגם הוא נוצר במיוחד בתור הפניה, ולא הופיע בשום ערך אחר. מסיבה זאת אני חושב שיש למחוק אותו, כדי לא לאפשר למופעים שגויים לצוץ בערכים שייכתבו בעתיד. אלדדשיחה 23:44, 28 ביוני 2007 (IDT)
אם כך, אכן מוטב למחוק. שרשרשיחה 00:07, 29 ביוני 2007 (IDT)
טופל. שוב תודה לך על התיקון של "מובראכ", שבזכותו ביצעתי את כל התיקונים הנלווים (מה שמראה את חשיבותו של תקציר העריכה כמחולל שינויים גם בערכים אחרים). אלדדשיחה 01:13, 29 ביוני 2007 (IDT)

קישור פנימי[עריכת קוד מקור]

למה לדעתך הקישור הפנימי בבורג' דובאי למצפה מיותר? איתי סי קיו 23:19, 12 ביולי 2007 (IDT)

הקישור הרעיוני אינו מיותר אך עד עתה זה הפנה למעין פירושון. בפירושון יש הכנה לערך בשם "מצפור" שהוא בעל המשמעות הקרובה ביותר. לכן, במקרה זה אני הייתי ממתין לכתיבת הערך הרלוונטי. אם אתה מעוניין, ניתן כבר עכשיו לקשר לשם הערך העתידי, רק צריך להחליט מהו. דוגמא לשם מסורבל יכול להיות מצפה (נוף). ואולי צריך למצוא שם פשוט יותר ואולי זה אכן מצפור. שרשרשיחה 23:25, 12 ביולי 2007 (IDT)

אתה צודק, טעות שלי. לדעתי, שם הערך צריך להיות "מצפה" ובראש הערך תהיה הפניה לדף פירשונים למילה מצפה כי המילה המקורית לדעתי היא המצפה שעליו מדובר בערך. מה דעתך?, ד"א מצפור זה מקום מצפה לציפורים. איתי סי קיו 23:36, 12 ביולי 2007 (IDT)

אמנם יש לי דעה, אך אני לא בטוח במהימנותה. נדמה לי שמצפור מוזכר גם כמקום בחיק הטבע שבו יש תנאים לצפייה בנוף, ומצפה היא בהחלט שמה של עיר עתיקה או של ישוביים הרריים מודרניים. כך שבסופו של דבר, הייתי מעביר את הסוגיה למומחי לשון גדולים ממני, ובכל מקרה יש טעם לעסוק בנושא כשמישהו יתגייס לכתוב את הערך על אותם מצפים מלאכותיים בגגות בניינים. אגב, בזמנו בדקתי בויקיפדיה האנגלית די בדקדקנות אם יש ערך מקביל למונח שאנו מחפשים ואני חייב לציין שהדבר הקרוב ביותר שמצאתי היה הערך המקביל למצפה כוכבים שאינו מתאים כמובן (לא יודע מה המצב שם כיום). שרשרשיחה 23:43, 12 ביולי 2007 (IDT)

התיקון הטכני בערך שגיאת כתיב[עריכת קוד מקור]

תודה רבה!

שמחתי לעזור. בהצלחה! שרשרשיחה 20:12, 23 ביולי 2007 (IDT)

הצד האפל[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחה:The Dark Side of the Moon
שמע ידידי, נראה לי שלא יהיה מנוס מלהחליף את המספור או לוותר עליו כליל - נראה לי שאנחנו פשוט המקום היחיד שממספר ככה. ‏FTW‏ • שיחה 23:48, 23 ביולי 2007 (IDT)

מבחינתי אין בעיה לשנות את המספור אם זה מביא את המידע לידי התאמה למקור (כלומר התקליט השחור). צריך רק לוודא. שרשרשיחה 09:05, 24 ביולי 2007 (IDT)
אין לי את התקליט השחור. צריך לזכור שלפני הופעת הדיסקים היה מאד נפוץ לרשום את רשימת השירים בלי שום מספר לפניהם - הרי אין לזה שום משמעות בתקליט. מאד הגיוני שזה המצב גם כאן. ברגע שיצא הדיסק הוחלט לאחד את שני השירים הראשונים לתוך רצועה אחת, וכמו שאמרתי - לא מצאתי בשום מקום תיעוד למספור כמו שהוא מופיע אצלנו - רק חלוקה לתשע רצועות, או ללא מספור בכלל. אני מציע לוותר על המספור ואתן לך את הכבוד לעשות את העריכה. ‏FTW‏ • שיחה 16:36, 24 ביולי 2007 (IDT)
יתכן שזה שוב מבלבל אותנו, כי כמו שסיכמנו (ללא ביסוס אמנם) בעידן הדיסק דווקא הוחלט לפצל רצועה אחת לשניים וכך נוצרו 10. אבל בכל אופן, אני אוריד את המספור (והתנצלותי לכותב המקורי), ואז לא משנה מה היה במקור. שרשרשיחה 20:09, 24 ביולי 2007 (IDT)
לא סיכמנו את זה, ואם כתבתי משהו שכך משתמע ממנו אז אני מתנצל. את הדיסק דווקא יש לי, ושם הרצועה הראשונה נקראת במפורש Speak to Me\ On the Run - כלומר, איחוד של שני השירים. נראה לי שמי שכתב את הערך המקורי לא היה מספיק בקיא או שבמהלך העריכות נוצרה הסמטוחה. לכן אני מתכוון להסיר גם את המשפט שציטטנו קודם, כי אין לו משמעות. ואין מה להתנצל בפני הכותב המקורי אגב, להיפך - כל הרעיון בוויקי זה לשפץ ערכים שאחרים כתבו, אם יש בכך צורך. ‏FTW‏ • שיחה 20:37, 24 ביולי 2007 (IDT)
אני דווקא לא הייתי מוריד אלא משנה את הניסוח וטוען שיש מהדורות שיש בהן איחוד ואחרות לא (לאו דווקא כל התקליטים כך או כל הדיסקים אחרת). שרשרשיחה 20:50, 24 ביולי 2007 (IDT)
תיכף אגיב בדף השיחה של הערך, שם מקומו של הדיון הזה. רק העתקתי אותו לשם ולא העברתי מכאן כי לא רציתי לגעת לך בדף המשתמש, אבל אני מציע שתמחוק את הדיון הזה מפה ותשים במקומו תבנית "הועבר ל", כדי שלא נצטרך לכתוב הכל פעמיים. ‏FTW‏ • שיחה 21:05, 24 ביולי 2007 (IDT)

דפים המקשרים לדף תבנית:הר[עריכת קוד מקור]

ראית כבר כמה...? חגי אדלר 18:35, 2 באוקטובר 2007 (IST)

מרשים ביותר, כל הכבוד. אני עוד לא בטוח שהיא מדובגת, למרות שנראה לי שהתיקון שהכנסתי עכשיו אמור להפוך אותה ליציבה למדי (שמתי לב שאני כבר צריך להיזהר לפני שינויים פזיזים בתבנית). הסיבה שאני "מחטט" בה היא בגלל שראיתי שבערך יונגפראו (שעדיין לא כתבתי עקב העיסוק בתבנית) מתרחשת התופעה הבאה: אם אני לא מצמיד את תבנית:הר ותבנית:אתר מורשת עולמית ביחד אלא יורד שורה, הטקסט של הערך קופץ לתחילת תבנית המורשת ומשאיר את ראשית הערך ריקה. שרשרשיחה 18:43, 2 באוקטובר 2007 (IST)

תבנית:מפל מים[עריכת קוד מקור]

היי. אתה יכול להפוך את התבנית הזו לאנושית, כמו שעשית עם תבנית:הר, כולל תנאים והעלמת שדות ללא נתון. כרגע מופיעה רק במפלי יוסמיטי, ואני רוצה שתהיה נורמלית לפני שתכנס לשימוש נרחב. הכי חשוב שכותרת הנתון לא תשבר לשתי שורות, ויהיה מעין חוצץ בין כותרת הנתון, לנתון. כמו כן הסבר וטבלה להעתקה. כבר הוספתי בה את כל הנתונים שאני רוצה שיופיעו. תודה. חגי אדלר 07:29, 7 באוקטובר 2007 (IST)

היי, אני אעבור על התבנית ואיישר מה שצריך, אבל זה עשוי לקחת לי יום יומיים. שרשרשיחה 07:45, 7 באוקטובר 2007 (IST)
נראה כבוצע ... לבדיקתך. (אך לא הרחבתי בהסברים למשתמש, כי לא התעמקתי במשמעות כל פרמטר, כך שיש להשלים). שרשרשיחה 23:22, 7 באוקטובר 2007 (IST)
תודה. למה הורדת את הקישור לספיקה? בכוונה שמתי שמי שלא יודע מה זה יבין. כמו כן, הנוהג החדש הוא לשים שדה כתובית מתחת לתמונה, כדי שלא נצטרך להשתמש בפרמטר "ממוזער". המתחיל במצווה, אומרים לו גמור... תודה שוב. חגי אדלר ~ כמה קישורים שבורים תיקנת היום? 00:06, 8 באוקטובר 2007 (IST)
בעצם אני רואה שלא הורדת הקישור לספיקה. אז למה אין אותו ביוסמיטי? חגי אדלר ~ כמה קישורים שבורים תיקנת היום? 00:07, 8 באוקטובר 2007 (IST)
חשבתי שזה נוהג ישן ... למעשה הסרתי את הכתובית כשהעתקתי מתבנית:הר ... החזרתי. את הקישור לספיקה ביוסמיטי אני רואה (עם IE6). בדקתי גם בפיירפוקס וגם נראה בסדר. שרשרשיחה 09:34, 8 באוקטובר 2007 (IST)
הוספתי עוד כמה פרמטרים, יוני תיקן כמה טעויות והצבתי בכל הערכים. אהבתי! חגי אדלר ~ כמה קישורים שבורים תיקנת היום? 22:37, 9 באוקטובר 2007 (IST)
תודה. בהמשך לשיחה עם יוני, לא טענתי מעולם למומחיות בטבלאות ... אבל ראיתי את התיקון ונראה לי שהחלפת מיקומי פותחי שורות בטבלה לא מחוייב המציאות ואפילו עשוי להציב בעיה - אני בדיוק בודק את זה עכשיו. בקשר לבעייה שהייתה לך, לא ראיתי מה גרם לה ומה תיקן אותה ובאופן טבעי אין לי כרגע אפשרות לבדוק מבלי לקלקל שוב. אני אצור קשר עם יוני לברר איתו. שרשרשיחה 22:43, 9 באוקטובר 2007 (IST)
אחלה. דווח פה - סתם מעניין. חגי אדלר ~ כמה קישורים שבורים תיקנת היום? 23:18, 9 באוקטובר 2007 (IST)

מורשת עולמית[עריכת קוד מקור]

אחי, אחלה עבודה על אתרי שווייץ. רוצים עוד!
נ.ב. למה מכרת את האופנוע? ‏Ori~‏ • שיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 07:27, 9 באוקטובר 2007 (IST)

תודה. יש בעיה מרכזית: אין זמן להתחייב למשהו. חוץ מזה ביונגפראו הייתי. זה נתן מוטיבציה נוספת. האופנוע נמכר כי 4 שנים זה הרבה בעולם האופנועים ויש גם אחרים, וחוץ מזה, לפעמים יש גם הוצאות גדולות יותר בחיים שמקבלות קדימות (לא נעים לומר ...) שרשרשיחה 22:33, 9 באוקטובר 2007 (IST)

מונטריי (פירושונים)[עריכת קוד מקור]

הכנסת שם שגוי לדף הפירושונים (לחלופין, זהו שם נכון, אבל אז הוא לא מונטריי, אלא משהו אחר). בצרפת יש מקומות רבים בשם Montreuil, והגיית שם זה היא "מונטריי".

השם שהוספת, Meurthe-et-Moselle, הוא מרט-א-מוזל, לא מונטריי. אלדדשיחה 23:51, 13 בינואר 2008 (IST)
זהו אכן מונטרה. התוספת היא רק המיקום של העיירה - ניתן להסיר או להוסיף גם montreux. ראה en:Montreux (disambiguation) שרשרשיחה 23:54, 13 בינואר 2008 (IST)
ברור. האמת היא שיש בצרפת מקום ששמו מתאים יותר לדף הפירושונים, Montreuil (ההגייה היא בדיוק "מונטריי"). אלדדשיחה 13:50, 14 בינואר 2008 (IST)
אכן. הסיבה להכנסת השם לכאן היא זהותו לשמה של העיר השוויצרית, שאותה למען האמת, הכרתי בתור "מונטריי" לפני שראיתי את "מונטרה" פה. שרשרשיחה 20:00, 14 בינואר 2008 (IST)

מחלף ההלכה[עריכת קוד מקור]

בקשה: להוסיף הסבר לשם המעניין של המחלף. תודה, ‏DGtal00:28, 6 בפברואר 2008 (IST)

האמת היא שאין לי מושג מדויק. מצד שני ניחוש (מושכל למדי) יאמר שזה מבוסס על שם הרחוב ממערב למחלף (שהיום נקרא שלמה גורן). מקור שם הרחוב שהיה אולי "דרך ההלכה" קשור ישירות להלכה מן הסתם. שרשרשיחה 00:47, 6 בפברואר 2008 (IST)

קנזינגטון[עריכת קוד מקור]

עשית ממש סלט. רוב ההפניות שגויות. הרובע המטרופטוליני הוא מראשית המאה ה-20. הרובע הנוכחי (המלכותי) הוא מ-1965. כל האיזכורים הקודמים הם לשכונה/פרוור בשם זה שבכלל לא נמצא בדף הפירושונים, ודווקא אליו תמיד מתכוונים. דרור 13:00, 9 בפברואר 2008 (IST)

אני ער לשוני ביניהם. לדעתי, המצב שבו יש הפנייה לדף הפירושונים הוא הפחות טוב מכולם. לפיכך, במקום שבו הייתה הפנייה לשם השכונה וגם לרובע, ביטלתי את הקישור לשכונה ובמקומות בהם הייתה הכוונה לשכונה בלבד, ההפנייה לרובע הייתה לדעתי ראויה כיוון שהערך על הרובע מכיל גם מידע על השכונה, ובסבירות גבוהה לא יכתב ערך על השכונה. שרשרשיחה 22:02, 9 בפברואר 2008 (IST)
ברור לך שלא הסכמתי עם הסיפא של דבריך. דרור 09:59, 10 בפברואר 2008 (IST)
כמובן, וכמובן שלא נוכל לבדוק מה היה קורה אילו ... לפחות נתנחם בכך שנולד ערך חדש ואני אוסיף התנצלותי על כך שאולי גרמתי לכך בזמן לא נוח ... אגב, בהרובע המלכותי קנזינגטון וצ'לסי#שכונות יש שוב פעם הפניה לדף פירושונים, הפעם צ'לסי, לאחר ששינית זאת מ-"צ'לסי (שכונה)". אני מציע (ואשאיר זאת לשיקולך) לתקן למה שמופיע בפירוש: שכונת צ'לסי. שרשרשיחה 18:38, 10 בפברואר 2008 (IST)
הבעיה עם צ'לסי, שמרבית דוברי העברית מתייחסים לקבוצה ולא לשכונה - ולכן דף הפירושונים. הערך צרך להיות "צ'לסי (שכונה)" לפי הכללים, ויום אחד (לא בקרוב) אגיע גם אליה. דרור 18:53, 10 בפברואר 2008 (IST)
מאה אחוז, מקובל עלי, אך אם כך, מדוע שונה הקישור שהיה שם מ-"צ'לסי (שכונה)" לצ'לסי? שרשרשיחה 19:13, 10 בפברואר 2008 (IST)
טעות. טעיתי. טועים. דרור 19:26, 10 בפברואר 2008 (IST)

מפעלי ים המלח[עריכת קוד מקור]

שכתוב יפה. תודה רבה. ‏Daniel Ventura22:55, 14 בפברואר 2008 (IST)

תודה, שמחתי לעזור. שרשרשיחה 23:02, 14 בפברואר 2008 (IST)

למה?[עריכת קוד מקור]

להסיר את קטגוריית ישראל: כבישים? ברי"אשיחה • י"ב באדר א' ה'תשס"ח • 23:11, 17 בפברואר 2008 (IST)

מצטער על האיחור בתשובה: להבנתי צ'ק פוסט הוא מחלף (או עדיין צומת) ולכן הוא זכאי להיכלל תחת קטגורית הצמתים או המחלפים. משום כך הסרתי את קטגוריית הכבישים. הסרת קטגוריית "צמתים ומחלפים" הוסרה כיוון שקיימת קטגוריית מחלפי כביש 4 ולמיטב הבנתי, עפ"י כללי הוויקפדיה העברית לא נהוג קטלוג כפול/עודף. תודה. שרשרשיחה 23:29, 18 בפברואר 2008 (IST)

שרשר,[עריכת קוד מקור]

כמי שהמנוע קרוב לליבו, אני בטוח שתסכים להצטרף אלי בנושא ערכי הכבישים. הולך להיות מאבק על נושא החשיבות. ראהשיחה:כבישי ישראל, שיחת ויקיפדיה:איך להקים אסם/תבניות מידע בערכים/כבישי ישראל, וויקיפדיה:איך להקים אסם/תבניות מידע בערכים/כבישי ישראל. אני אזקק לתמיכה ואולי גם לעזרה של ממש בכבישים מסויימים. אני זז לישון. אם יש מצב, תשאיר לי הודעה. אני אשמח. 00:53, 23 במאי 2008 (IDT)

אשמח לתרום לנושא, אך כאמור בעבר, בהיקפים זעירים (בהשוואה לסטנדרט שלך ...). אגב בעניין זה, ראיתי את מהלך שינוי כיוון הכבישים בטבלאות שביצעת. גם בערכי המחלפים (שגם הם מן הסתם יהיו במחלוקת) נדרש שינוי בהתאם. אני אתחיל לעדכנם בקרוב, אם לא יקדימו אותי. שרשרשיחה 01:02, 23 במאי 2008 (IDT)

תודה על התיקונים[עריכת קוד מקור]

בקטגוריית המחלפים. חוסר תשומת לב שלי. ‏ PRRP שו"ת 22:42, 19 ביולי 2008 (IDT)

על לא דבר, קורה גם לטובים ביותר. שרשרשיחה 22:51, 19 ביולי 2008 (IDT)