Around the World

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Around the World
וידאו מאת מריה קארי
יצא לאור 24 באפריל 1999
הוקלט 1998
סוגה R&B
שפה אנגלית
אורך 60:00
חברת תקליטים קולומביה
כרונולוגיית אלבומים של מריה קארי
Fantasy: Mariah Carey at Madison Square Garden
(1996)
Around the World
(1999)
#1's
(1999)

Around the Worldעברית: מסביב לעולם) הוא אלבום הווידאו החמישי של הזמרת-יוצרת האמריקאית מריה קארי. אלבום הווידאו מציג את קארי מטיילת מסביב לעולם ומופיעה במקומות שונים ברחבי העולם במהלך סיבוב ההופעות שלה "Butterfly World Tour" כמו בהוואי, יפן ואוסטרליה. אלבום הווידאו הופץ ב-24 באפריל 1999, על ידי קולומביה רקורדס.[1]

בדומה לספיישל הטלוויזיוני שיצא בסוף 1998, על ידי רשת השידור UPN, אלבום הווידאו השתמש בקטעים ערוכים של חלק ההופעות בהם נראים רק כחצי מזמן ההופעה מקורי (בדרך כלל בית שני ופזמון), אולם חלק מההופעות כן נמצאים באלבום הווידאו באורכם המלא.

רקע והצלחה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אלבום הווידאו כולל הופעות ללהיטים גדולים של קארי, כדוגמת: "Emotions", "Dreamlover" ו-"My All". כל ביצוע לשיר כולל ביצוע במקום אחר בעולם ובהופעה של השיר "Hero" נראית קארי, כשהיא מבצעת את השיר בשלושה מקומות שונים.

בנוסף להופעות, אלבום הווידאו מראה גם קטעי מאחורי הקלעים כאשר ביניהם נראית קארי שהיא מטיילת במקומות כמו יפן, הוואי ואוסטרליה, הולכת למסיבת השמעה של אלבום אוסף הלהיטים שלה #1's, ומנהלת שיחות עם המנהל שלה לשעבר. בנוסף, ישנה מהדורה מורחבת של אלבום הווידאו הכוללת בתוכה מספר קליפים של קארי. גרסת כיסוי לשיר "Hopelessly Devoted to You" עם המבצעת המקורית שלו אוליביה ניוטון-ג'ון נמצאת גם היא באלבום.

אלבום הווידאו זכה להצלחה מסחרית כאשר הגיע בארצות הברית למקום ה-3 במצעד אלבומי הווידאו וה-DVD ומכר שם 100 אלף עותקים מה שזיכה באותו במעמד פלטינה.

נתוני מכירות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מצעדים ודירוגים מיקומי שיא תארים מכירות
ברזיל (Pro-Música Brasil)[2] זהב 25,000[3]
ארצות הברית (RIAA)[4] 3 פלטינה 100,000[5]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Mariah Carey - Around The World, Discogs (באנגלית)
  2. ^ ABPD
  3. ^ ABPD certification levels Archived 2010-12-23 at the Wayback Machine (ארכיון)
  4. ^ U.S. Billboard Top Music Video
  5. ^ Gold & Platinum, RIAA (באנגלית)