Me. I Am Mariah... The Elusive Chanteuse

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Me. I Am Mariah... The Elusive Chanteuse
אלבום אולפן מאת מריה קארי
יצא לאור 23 במאי 2014
הוקלט 2011-13
סוגה R&Bפופ
שפה אנגלית
אורך 62:42
חברת תקליטים דאף ג'אם
הפקה קארי, ג'רמיין דופרי, בראיין קוקס
כרונולוגיית אלבומים של מריה קארי
The Essential Mariah Carey
(2011)
Me. I Am Mariah... The Elusive Chanteuse
(2014)
#1 to Infinity
(2015)
סינגלים מ-Me. I Am Mariah... The Elusive Chanteuse
  1. "Beautiful#"
    תאריך יציאה: 7 במאי 2013
  2. "The Art of Letting Go"
    תאריך יציאה: 11 בנובמבר 2013
  3. "You're Mine (Eternal)"
    תאריך יציאה: 12 בפברואר 2014
  4. "You Don't Know What to Do"
    תאריך יציאה: 30 ביוני 2014

Me. I Am Mariah... The Elusive Chanteuseעברית: אני. אני מריה... הזמרת החמקמקה) הוא אלבומה ה-12 של הזמרת מריה קארי אשר יצא ב-23 במאי 2014, דרך חברת ההקלטות דאף ג'אם אשר היה לאלבום הראשון הוציאה תחתם. את האלבום התחילה קארי להקליט עוד משנת 2011.

באותו זמן שכרה קארי את רנדי ג'קסון אשר ישמש כמנהל האישי שלה לאחר שהחליפה אותו בג'רמיין דופרי. באלבום מתארחים מספר אמנים ביניהם, מיגל, נאז, וייל ופביולוס. מרי ג'יי בלייג' ואר. קלי, אף הם גם מתארחים באלבום בתור זמרים אורחים בגרסה המורחבת של האלבום. בנוסף ניתן לשמוע באלבום גם את קולם של התאומים שלה.

רקע והפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

האלבום הופק על ידי קארי, ג'רמיין דופרי, בראיין מייקל קוקס, היט-בוי, ג'יימס רייט, מייק וויל מייד איט, דרהיל קמפר, הזבנגה, מיגל, האפי פרץ, דייוויס, ריי ריל, רודני ג'רקינס וקיו-טיפ.[1] תחילה, היה האלבום אמור להשתחרר כבר בשנת 2012 והשם שלו היה אמור להיות "The Art of Letting Go" (על השם הסינגל מתוכו), ואילו סינגל הבכורה שלו היה אמור להיות השיר "(Triumphant (Get 'Em", אך לאחר יציאת השיר מריה הקליטה שירים נוספים עבור האלבום מה שגרם לה לדחות את האלבום מספר פעמים.

שם האלבום לקוח מתוך דיוקן עצמי שציירה קארי בגיל 3 ובו כתבה "Me. I Am Mariah", ואילו החלק השני של השם "The Elusive Chanteuse" לקוח מתוך אחד מהכינויים של הזמרת.

סינגלים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מתוך האלבום שוחררו 4 סינגלים: הסינגל הראשון היה השיר "Beautiful#", דואט עם הזמר מיגל אשר זכה להצלחה בארצות הברית כאשר הגיע שם למקום ה-15 ואף זכה למעמד פלטינה. הסינגל השני מהאלבום "The Art of Letting Go" לא זכה להצלחה בשל היעדר קליפ.

הסינגל השלישי מהאלבום היה השיר "You're Mine (Eternal)" אך למרות שיצא לו קליפ לא זכה להצלחה. הסינגל הרביעי והאחרון היה השיר "You Don't Know What to Do" בשיתוף עם הראפר וייל אשר לו במקור תוכנן קליפ אך במהלך הצילומים שברה קארי את ידה והקליפ בסוף לא יצא לאור. במספר מדינות, ביניהן ארצות הברית, שמו מדבקה על האלבום עם אזהרה להורים, מה שהביא להוצאה נוספת של האלבום בגרסה חלופית שמותאמות גם לקהל צעיר.

ביקורת[עריכת קוד מקור | עריכה]

האלבום זכה לביקורות חיוביות אך נכשל מבחינה מסחרית והפך לאלבום הכי פחות מצליח שלה בכל הקריירה. על מנת לקדם את האלבום קארי הופיעה במספר הופעות בתקשורת ואף יצאה לסיבוב הופעות לקידום האלבום.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]