GetItRight

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"GetItRight"
שיר בביצוע מיילי סיירוס
מתוך האלבום Bangerz
סוגה מוזיקת פופ עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת תקליטים RCA רקורדס עריכת הנתון בוויקינתונים
כתיבה פארל ויליאמס עריכת הנתון בוויקינתונים
לחן פארל ויליאמס עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

#GetItRight הוא שיר של הזמרת האמריקאית מיילי סיירוס לאלבום האולפן הרביעי שלה Bangerz. השיר נכתב והופק על ידי פארל ויליאמס, "#GetItRight" הוא שיר פופ - פאנק שמבחינה לירית עוסק בתשוקה מינית. במקור נשקל להוצאת לאור כסינגל המוביל של האלבום אך "We Can't Stop" נבחר בסופו של דבר על פניו. עם צאתו זכה לביקורות חיוביות בדרך כלל מצד מבקרי המוזיקה.

הפקה והלחנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

במהלך ראיון עם V, סיירוס והמפיק פארל וויליאמס גילו כי הם שקלו להוציא את "#GetItRight" כסינגל הראשי מתוך האלבום, אם כי בסופו של דבר נבחר השיר "We Can't Stop".[1] השיר הוא שיר פופ - פאנק;[2] הוא נכתב והופק על ידי פארל ויליאמס.[3]

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

עם צאתו, "#GetItRight" זכה לביקורות חיוביות בדרך כלל ממבקרי המוזיקה, שהעריכו את הפקתו הכוללת. מריה איקין מ"מועדון ה-AV" החמיאה לשיר, ותיארה את השיר כ”מתאים לחלוטין ל[זמרת בת] עשרים ומשהו, על אחת כמה וכמה אם אין לה שום בעיה עם עירום.”[4] אנטרטיינמנט ויקלי סברו כי השיר הוא ”קצת לא צנוע כמו שהיית מצפה מגברת צעירה שהולידה לאחרונה שיגעון על התנודדות בעירום על מטוטלות ציבוריות”, והעירו עוד כי הוא ”פתר את החידה על מה שחשבו הנשים העירומות המגחכות בווידאו קליפ "Blurred Lines" של רובין ת'יק.[5]

באתר AllMusic ניתנה ביקורת מעורבת יותר על "#GetItRight", בה נכתב כי השיר ”כל כך קופצני כך ש[השיר] נשמע כמעט תמים למרות התעקשותה של מיילי שהיא רוצה להיות שובבה.”[6] אוון סוודי הרגיש שהשיר היה "קליט אך שטוח",[7] ואילו ג'סיקה הופר מספין חשבה שסיירוס נתקל ב"חסר כוח וחרמן".[8]

הופעות חיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-6 בדצמבר 2013 סיירוס ביצעה את "#GetItRight", יחד עם הסינגלים הקודמים שלה "We Can't Stop" ו-"Party in the USA", וכן גרסת כיסוי של "Summertime Sadness" של לנה דל ריי במופע הג'ינגל בל השנתי בלוס אנג'לס. ההופעה זכתה לתשומת לב תקשורתית לאחר שסיירוס ביצעה טוורק על רקדנית לבושה כסנטה קלאוס.[9] היא גם ביצעה את "#GetItRight", יחד עם השיר "Wrecking Ball", בערב השנה החדשה בכיכר טיימס ב-31 בדצמבר.[10] פרק בMTV Unplugged בכיכובה של סיירוס שידר לראשונה בMTV ב-29 בינואר 2014;[11] היא ביצעה גרסה אקוסטית של "#GetItRight", לצד שירים נוספים מהאלבום.[12] סיירוס ביצעה את השיר גם במהלך סיבוב ההופעות Bangerz Tour. ההופעה זכתה לביקורות חיוביות מצד המבקרים. במהלך ההופעה לבשה סיירוס בגד גוף מקושט באבני חן בצבעי אדום וכסף עם חולצה פתוחה עם נוצות תואמות ומגפיים אדומים. ההופעה הציגה את סיירוס על מיטה כחולה וורודה גדולה שרקדניות יצאו מתחתיה.[13]

מיקומי שיא[עריכת קוד מקור | עריכה]

"#GetItRight" הופיע לראשונה במקומות 125 ו-44 במצעד המוזיקה של דרום קוריאה ושירי הפופ הדיגיטליים של ארצות הברית בהתאמה.

‏  מצעדים ודירוגים
מדינה מצעד מיקום שיא
ארצות הברית בילבורד הוט 100 -
שירי הפופ הדיגיטליים 44
קוריאה הדרומית סירקל צ'ארט 144

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Mark Jacobs. "The Emancipation of Miley". V. Visionaire. אורכב מ-המקור ב-27 ביולי 2013. נבדק ב-8 בדצמבר 2013. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ Kyle Fowler (6 באוקטובר 2013). "Miley Cyrus: Bangerz". Slant Magazine. נבדק ב-8 בדצמבר 2013. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ Bangerz (Media notes). Miley Cyrus. RCA Records. 2013.{{cite AV media notes}}: תחזוקה - ציטוט: others in cite AV media (notes) (link)
  4. ^ Mariah Eakin (8 באוקטובר 2013). "Miley Cyrus: Bangerz". The A.V. Club. The Onion. נבדק ב-8 בדצמבר 2013. {{cite web}}: (עזרה)
  5. ^ Nick Catucci (9 באוקטובר 2013). "Bangerz Album Review". Entertainment Weekly. Time Inc. נבדק ב-8 בדצמבר 2013. {{cite web}}: (עזרה)
  6. ^ Heather Phares. "Bangerz - Miley Cyrus". AllMusic. Rovi Corporation. נבדק ב-8 בדצמבר 2013. {{cite web}}: (עזרה)
  7. ^ Evan Sawdey (6 באוקטובר 2013). "Miley Cyrus: Bangerz". PopMatters. נבדק ב-8 בדצמבר 2013. {{cite web}}: (עזרה)
  8. ^ Jessica Hopper (7 באוקטובר 2013). "Miley Cyrus' 'Bangerz' Serves Up the Perfectly American Horrorshow We Deserve". Spin. Spin Media. נבדק ב-8 בדצמבר 2013. {{cite web}}: (עזרה)
  9. ^ Brandi Fowler (7 בדצמבר 2013). "Miley Cyrus Celebrates Christmas Early, Twerks on Santa at Jingle Ball". E!. NBCUniversal. נבדק ב-8 בדצמבר 2013. {{cite web}}: (עזרה)
  10. ^ Amy Sciarretto (31 בדצמבר 2013). "Miley Cyrus Performs 'Get It Right' + 'Wrecking Ball'on New Year's Eve". PopCrush. נבדק ב-1 בינואר 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  11. ^ Ray Rahman (21 בינואר 2014). "Miley Cyrus will star in her own 'MTV Unplugged'". CNN. נבדק ב-21 בינואר 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  12. ^ "See What Songs Miley Cyrus Performed On MTV's 'Unplugged'". MetroLyrics. 30 בינואר 2014. נבדק ב-6 בפברואר 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  13. ^ Wilson, Gaby (18 בפברואר 2014). "Miley Cyrus Kicks Off Bangerz Tour With Flurry Of Performance Outfits". MTV. נבדק ב-8 באוגוסט 2014. {{cite web}}: (עזרה)