NXT New Year's Evil (2022)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
NXT New Year's Evil

הלוגו הרשמי של האירוע
מידע
ארגון WWE
מותג NXT
תאריך 4 בינואר 2022
עיר אורלנדו, פלורידה
אולם WWE Performance Center
סדרת פרקי ספיישל של NXT
Halloween Havoc NXT New Year's
Evil (2022)
NXT Vengeance Day
סדרת אירועי NXT New Year's Evil
2021 NXT New Year's
Evil (2022)

NXT New Year's Evil היה פרק ספיישל של ארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE, כחלק מהתוכנית השבועית של המותג NXT, ששודר ברשת USA. פרק הספיישל נערך ב-4 בינואר 2022 ב-WWE Performance Center שבאורלנדו, פלורידה וכלל קרבות בין המתאבקים של המותג NXT עקב העלילות, שנבעו ביניהן במהלך התקופה עד לקיום האירוע.

ארבעה קרבות התנהלו באירוע. בקרב המרכזי, ברון ברייקר ניצח את וזכה באליפות ה-NXT. עוד ברשימת הקרבות, אלוף צפון אמריקה של NXT כרמלו הייס ניצח את אלוף ה-NXT במשקל קל רודריק סטרונג בקרב איחוד האליפויות, ומנדי רוז ניצחה את קורה ג'ייד וראקל גונזלס בקרב משולש ושמרה על אליפות הנשים של NXT.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

New Year's Evil הוא אירוע היאבקות מקצועית, המופק על ידי ה-WWE. שם זה שומש בפעם האחרונה על ידי ארגון ההיאבקות World Championship Wrestling‏ (WCW) כחלק מפרק ספיישל של התוכנית השבועית WCW Monday Nitro אשר שודר ב-27 בדצמבר 1999. לאחר 21 שנים מאז אותו אירוע אחרון של WCW, ארגון ה-WWE החיה שם זה עבור ספיישל של המותג NXT ב-6 בינואר 2021. באירוע NXT WarGames, נודע שמהדורה שנייה בסדרת אירועי NXT New Year's Evil תתקיים ב-4 בינואר 2022.[1]

עלילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות שהתקיימו במהלך התוכנית NXT 2.0.

בפרק הספיישל NXT Halloween Havoc, שנערך ב-26 באוקטובר 2021, תומאסו צ'אמפה הגן בהצלחה על אליפות ה-NXT נגד ברון ברייקר. באירוע NXT WarGames, שנערך ב-5 בדצמבר, קבוצת 2.0 (ברון ברייקר, אלוף צפון אמריקה כרמלו הייס, גרייסון וולר וטוני דיאנג'לו) ניצחה את קבוצת שחור & זהב (אלוף ה-NXT תומאסו צ'אמפה, ג'וני גרגאנו, אל. איי. נייט ופיט דאן) בקרב WarGames, כאשר ברייקר הוא זה שהעניק את הניצחון לקבוצתו לאחר שהצמיד את צ'אמפה. ב-21 בדצמבר בפרק של התוכנית NXT 2.0, צ'אמפה הודיע לברייקר שהוא יתמודד פעם נוספת מולו על התואר, כשהקרב ביניהם יתקיים בפרק הספיישל New Year's Evil.

בפרק הספיישל NXT Halloween Havoc, מנדי רוז ניצחה את ראקל גונזלס בקרב רחוב על פי בחירתה של צ'אקי וזכתה באליפות הנשים של NXT. באירוע NXT WarGames, קורה ג'ייד, איאו שיראי, קיי לי ריי וראקל גונזלס ניצחו את דקוטה קאי וטוקסיק אטרקשן (אלופת הנשים של NXT מנדי רוז ואלופות זוגת הנשים של NXT ג'יג'י דולין וג'ייסי ג'יין) בקרב WarGames נשים, כאשר ג'ייד היא זו שהעניקה את הניצחון לקבוצתה לאחר שהצמידה את ג'יין. ב-21 בדצמבר בפרק של התוכנית NXT 2.0, לאחר שניצחה את קאי בקרב רחוב, גונזלס קראה החוצה לרוז ודרשה ממנה קרב נוסף על התואר, אך במקום זאת, ג'ייד הופיעה. לפתע, רוז הופיע על המסך ואיתגרה את שתיהן לקרב על התואר שלה בפרק הספיישל New Year's Evil. שבוע לאחר מכן בתוכנית, רוז ארגנה קרב זוגות בין ג'ייד וגונזלס לשיראי וריי בהתניה שבה הצמד המנצח יקבל את הקרב על חגורת האליפות מולה בספיישל. בקרב זוגות זה, ג'ייד וגונזלס ניצחו והבטיחו את מקומן בספיישל לאחר שג'ייד הצמידה לניצחון את ריי.

ב-21 בספטמבר בפרק של התוכנית NXT 2.0, רודריק סטרונג ניצח את קושידה וזכה באליפות ה-NXT במשקל קל. שלושה שבועות לאחר מכן, כרמלו הייס פדה את חוזה טורניר הפריצה של NXT, ניצח את אייזיאה "סוורב" סקוט וזכה באליפות צפון אמריקה של NXT. לאחר שהייס וסטרונג התעמתו זה מול זה בתיגרה במסגרת הפרק של התוכנית NXT 2.0 ב-21 בדצמבר, מלקולם ביוונס איתגר את הייס בשמו של סטרונג, אתגר שהוביל להנחת שתי חגורות האליפות על כף המאזניים, כך שהמנצח בקרב יאחד את שתי האליפויות לכדי אחת במסגרת פרק הספיישל New Year's Evil.

תוצאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' תוצאות התניות זמן
1 כרמלו הייס (אלוף צפון אמריקה של NXT) ניצח את רודריק סטרונג (אלוף ה-NXT במשקל קל) (עם אקימן ומלקולם ביוונס) קרב יחידים על איחוד אליפות ה-NXT במשקל קל ואליפות צפון אמריקה של NXT[2] 15:29
2 רידל ו-MSK (נאש קרטר ווס לי) ניצחו את אימפריום (וולטר, פביאן אייכנר ומרסל ברטל) קרב שלושה נגד שלושה[3] 13:50
2 מנדי רוז (א) ניצחה את קורה ג'ייד וראקל גונזלס קרב משולש על אליפות הנשים של NXT[4] 12:33
4 ברון ברייקר ניצח את תומאסו צ'אמפה (א) קרב יחידים על אליפות ה-NXT[5] 15:27
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים
*רשימת הקרבות עלולה להשתנות

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • NXT - ליגת הפיתוח של ה-WWE

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]