NXT TakeOver: Chicago

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
NXT TakeOver: Chicago

הפוסטר הרשמי של האירוע בכיכובם של בובי רוד,
הידאו איטמי, אסקה, ניקי קרוס ורובי ריוט
מידע
ארגון WWE
מותג (ים) NXT
תאריך 20 במאי 2017
עיר רוזמונט, אילינוי
אולם אולסטייט ארנה
שיר (י) הנושא "Judas" בביצוע Fozzy
"Over-Throne" בביצוע Hacktivist
ספונסר (ים) Hulu
Rocket League
סדרת אירועי שלם וצפה של ה-WWE
United Kingdom
Championship Special
:NXT TakeOver
Chicago
באקלאש
סדרת אירועי NXT TakeOver
Orlando :NXT TakeOver
Chicago
Brooklyn III
סדרת אירועי NXT TakeOver: Chicago
ראשון :NXT TakeOver
Chicago
II

NXT TakeOver: Chicago היה אחד מאירועי השלם וצפה של ארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE, השייך לארגון הפיתוח שלהם, NXT. כמו כן, האירוע שודר בערוץ של ה-WWE Network. האירוע נערך ב-20 במאי 2017, באולם אולסטייט ארנה שבפרוורי שיקגו של רוזמונט, אילינוי וכלל קרבות בין המתאבקים של המותג NXT עקב העלילות, שנבעו ביניהן במהלך התקופה עד לקיום האירוע.[1] האירוע היה האירוע ה-15 בסדרת אירועי NXT TakeOver.

עלילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע כלל חמישה קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות שהתקיימו במהלך התוכנית של NXT. סדרת אירועי NXT TakeOver החלה ב-29 במאי 2014, כחלק מאירועי השלם וצפה של NXT, המשמשת כליגת הפיתוח של ה-WWE, כשערכה את האירוע השני שלה שהועבר בערוץ ה-WWE Network תחת השם NXT TakeOver. בחודשים שלאחר מכן, הביטוי "TakeOver" הפך למותג המייצג את כל אירועי השלם וצפה של NXT. האירוע היה אירוע השלם וצפה השלישי של NXT בשנת 2017.

באירוע NXT TakeOver: Orlando, בובי רוד ניצח את שינסקה נקאמורה והגן בהצלחה על אליפות ה-NXT. בפרק של התוכנית NXT שנערכה ארבעה ימים לאחר האירוע, רוד יצא אל הזירה והעליב את נקאמורה. הידאו איטמי קטע את נאומו של רוד, סטר לו וביצע עליו את מהלך הסיום שלו, ה-GTS. שבוע לאחר מכן, הג'נרל מנג'ר של NXT, ויליאם ריגל, קבע קרב בין השניים על התואר לאירוע בשיקגו.[2]

אסקה הגנה בהצלחה על תואר אליפות הנשים של NXT נגד אמבר מון באירוע NXT TakeOver: Orlando, אך במהלך קרב זה, אסקה דחפה את השופט אל החבלים, מה שגרם למון ליפול מהחבל העליון. מעשה זה ביסס את דמותה של אסקה כמעבר לדמות רעה. ב-3 במאי בפרק של התוכנית NXT, רובי ריוט וניקי קרוס היו שתיים מתוך שלוש המשתתפות שנשארו בקרב הבאטל רויאל אשר קבע את המועמדת לתואר אליפות הנשים. במהלך הקרב, אסקה תקפה את כל שלוש המתאבקות, מה שגרם לקרב להסתיים ללא הכרעה, מה שלמעשה נתן אינדיקציה לדמותה הרעה של אסקה. לאחר הקרב, ויליאם ריגל הודיע שאסקה תגן על אליפות הנשים של NXT נגד מון, ריוט וקרוס בקרב מרובע באירוע בשיקגו. לעומת זאת, מון ספגה פציעה בכתפה בזמן שאסקה השליכה אותה מן הזירה במהלך תקיפתה. לכן, מון הוסרה מהקרב, מה שנהפך לקרב משולש על התואר.[3]

ב-6 במאי, טיילר בייט ניצח את ג'וסף קונרס ושמר בהצלחה על תואר אליפות בריטניה של ה-WWE. למחרת, נודע שבייט יגן על התואר נגד מארק אנדרוז, שהפך להיות הטוען לכתר לאחר שגבר על ג'יימס דרייק. בייט ניצח את אנדרוז ושמר בהצלחה על התואר. באותו הערב, פיט דאן ניצח את טרנט סבן והפך לטוען לכתר החדש. כתוצאה מכך, קרב בין בייט לדאן על התואר נקבע לאירוע בשיקגו.[4]

אירוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיויות אחרות על המסך
תפקיד: שם:
צוות השידור טום פיליפס
נייג'ל מקגינס
פרסי ווטסון
ג'ים רוס (קרב על אליפות בריטניה)
כרוז מייק רום
שופטים דארל שארמה
דרייק וורץ
אדי אורנגו
פאנל לפני האירוע צ'ארלי קארוסו
פיטר רוזנברג
נייג'ל מקגינס

קרבות מקדימים[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע נפתח עם הקרב בין אריק יאנג לבין רודריק סטרונג. בסיום, האחרון ביצע על יאנג את מהלך ה-End of Heartache, וניצח בקרב.

בקרב השני, טיילר בייט הגן על אליפות בריטניה נגד פיט דאן. סיום הקרב התנהל כך שדאן ביצע על בייט את מהלך הסיום שלו, ה-Bitter End, כדי לנצח ולזכות בתואר. קרב זה קיבל ציון של 4.75 כוכבים מהעיתונאי של Wrestling Observer Newsletter, דייב מלצר. בנוסף לכך, קרב זה נבחר לקרב השנה של NXT.

לאחר מכן, אסקה הגנה על אליפות הנשים של NXT נגד ניקי קרוס ורובי ריוט בקרב משולש. בסיום, אסקה ביצעה על ריוט את מהלך ה-Running knee smash, ולאחר מכן הצמידה לניצחון את שתי היריבות שלה באותו הזמן ושמרה בהצלחה על התואר.

בקרב הלפני אחרון, בובי רוד הגן על אליפות ה-NXT נגד הידאו איטמי. רוד ביצע על איטמי את מהלך הסיום שלו, הגלוריוס DDT, אך לא הצליח להצמיד את איטמי לספירת שלוש מלאה. מנגד, איטמי ביצע על רוד את מהלך ה-GTS, שבתגובה התגלגל אל מחוץ לזירה. איטמי ניסה לבצע פעם נוספת את מהלך ה-GTS, אך רוד הצליח לחמוק מכך ולבצע פעמיים את מהלך הגלוריוס DDT, מה שאיפשר לו לנצח בקרב ולהגן על התואר בהצלחה.

הקרב המרכזי[עריכת קוד מקור | עריכה]

בקרב המרכזי של הערב, The Authors of Pain (אקאם ורזאר) הגנו על אליפות הזוגות של NXT נגד DIY (ג'וני גרגאנו ותומאסו צ'אמפה) בקרב סולם. גרגאנו ביצע את מהלך הספלאש ממעלה הסולם על אקאם, ששכב על סולם אשר הונח בין דופן הזירה למעקה המפריד את הקהל ממתחם הזירה, שבאותו הזמן צ'אמפה ביצע את מהלך הספלאש על רזאר, ששכב על סולם באותו האופן. לאחר הסחת דעת מצד המנג'ר, פול אלרינג, גרגאנו ביצע עליו את מהלך הסופרקיק. צ'אמפה ביצע על רזאר את מהלך הג'רמן סופלקס על גבי סולם, שהונח בפינת הזירה. גרגאנו וצ'אמפה ביצעו את המהלך המשותף שלהם, ה-Meeting in the Middle, על גבי סולם, שבו אקאם היה כלוא בתוכו. גרגאנו וצ'אמפה ניסו להוריד את חגורות האליפות מוו התלייה, אך אקאם ורזאר הצליחו לתפוס אותם ולבצע עליהם את מהלך הפאוורבומב. הצמד הצליח לבצע על גרגאנו וצ'אמפה את מהלך הסופר קוליידר, שאיפשר להם לטפס במעלה הסולם ולהוריד מוו התלייה את חגורות האליפות. ניצחון זה הבטיח ל-The Authors of Pain הגנה מוצלחת על חגורות האליפות.

לאחר הקרב, צ'אמפה תקף את גרגאנו וביצע עליו שני מהלכי Running knee smash. לאחר מכן, צ'אמפה המשיך בתקיפה וביצע עליו את מהלך ה-Air Raid Crash אל תוך שני שולחנות שהיו ליד שולחן השדרנים. לאחר מכן, צוות רפואי בדק את מצבו של גרגאנו, בעוד שהאירוע הסתיים. תקיפה זו גרמה להפיכתו של צ'אמפה לדמות רעה ושנואה על הקהל.

תוצאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' תוצאות התניות זמן
1 רודריק סטרונג ניצח את אריק יאנג (עם אלכסנדר וולף וקיליאן דיין) קרב יחידים[5] 13:42
2 פיט דאן ניצח את טיילר בייט (א) קרב יחידים על אליפות בריטניה של ה-WWE[6] 15:27
3 אסקה (א) ניצחה את ניקי קרוס ורובי ריוט קרב משולש על אליפות הנשים של NXT[7] 12:30
4 בובי רוד (א) ניצח את הידאו איטמי קרב יחידים על אליפות ה-NXT[8] 17:50
5 The Authors of Pain (אקאם ורזאר) (א) (עם פול אלרינג) ניצחו את DIY (ג'וני גרגאנו ותומאסו צ'אמפה) קרב סולם על אליפות הזוגות של NXT[9] 20:06
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • NXT - ליגת הפיתוח של ה-WWE

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]