אהבה, מים ושמיים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אהבה, מים ושמיים
Love Is in the Air
בימוי Adrian Powers עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי Steve Jaggi עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט Adrian Powers, Caera Bradshaw, Katharine McPhee עריכת הנתון בוויקינתונים
עריכה Ahmad Halimi עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים דלתא גודרם
ג'ושוע סאס
Roy Billing עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום Tony O'Loughlan עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה אוסטרליה עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 28 בספטמבר 2023 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 88 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה קומדיה רומנטית עריכת הנתון בוויקינתונים
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אהבה, מים ושמיים (באנגלית: Love Is in the Air) הוא סרט קומדיה רומנטית אוסטרלית משנת 2023 שנכתב ובוים על ידי אדריאן פאוורס. בכיכובה של דלתא גודרם כטייסת מטוס ימי שטסה באזורים הטרופיים של צפון אוסטרליה שמתאהבת באיש עסקים (ג'ושוע סאס) שנשלח לסגור את העסק שלה.[1]

הסרט הפך זמין לצפייה בנטפליקס החל מ-28 בספטמבר 2023.[2]

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

דיינה רנדל היא טייסת של חברת תעופה קטנטנה המסייעת לאנשים באזורים מרוחקים בקווינסלנד, אוסטרליה, הן עבור האנשים המתגוררים בו והן עבור התיירים המבקרים. אביה, ג'ף, מבקר אותה על כך שהיא מעדיפה להושיט יד לתושבים כמו כלב של תושב לוטרינר על פני תיירים משלמים, מכיוון שהחשבונות שלהם הולכים וגוברים.

ויליאם מיטשל נשלח כל הדרך מלונדון על ידי ITCM Financial, חברת השקעות בריטית של אביו דאנקן, לאזור הטרופי של אוסטרליה כדי לסגור את פולרטון איירווייז בבעלות משפחת רנדל. הוא מצביע בפני אביו על עסק המטוס הימי הקטן, והמשפחתי כאידיאלי לפירוק מכיוון שהוא חסר הכנסה. ניתן לו שבוע לבקר בחברה, לעבור על הכספים שלהם באופן אישי ולחזור לישיבת הדירקטוריון כדי לסגור אותם, מה שמוכיח לאביו שהוא מוכן לקידום בחברה.

ניקי, מכונאית המטוסים של פולרטון, דוחפת את דיינה למצוא זמן לצאת לדייט אבל היא מתעקשת שהיא עסוקה מדי. למחרת בבוקר, ג'ף מזהיר אותם שנציג מ-ITCM Financial מגיע לבדיקה. דיינה מתבקשת לאסוף את ויל מהמעבורת, ובתחילה יש ביניהם מערכת יחסים קשה. היא ממהרת להגן על התמיכה האווירית שהחברה מגישה, למרות שג'ף מנסה להמעיט בה.

דיינה טסה עם ויל לקהילה מול חופי צפון קווינסלנד כדי להעביר חבילות לאנשים נזקקים, שאותם היא מבקרת כל שבועיים, כי אחרת הם היו מנותקים לחלוטין. שוב הם משכנעים אותו להתלוות אליה בסיבובים שלה ביום השני. הפעם המנוע נכבה, אבל למרבה המזל דנה מצליחה לשמור על קור רוח והיא מתקנת את הבעיה.

לאחר מכן, לאחר שהם מגיעים, בפולרטון, האקס של דיינה הית' רואה את הכימיה שלה עם ויל וגם הוא וגם ניקי מעודדים אותה "להשיג" אותו. אז, הם מבלים יחד בזמן שהם חוצים את האספלט, מתבוננים בכוכבים וחולקים חוויות.

יום שלישי של עזרה לדיינה, ואביו של ויל מאבד את הסבלנות. ויל מנסה לשכנע את אביו שהם טעו כשרצו לסגור את חברת התעופה הקטנה, אבל ניקי שומעת. דיינה שומעת את החדשות כאשר מגיע אליהם מידע על סופת ציקלון מתקרבת.

ויל עוזר לדיינה למצוא את ג'ף הפצוע, שניסה לעזור לאחרים לחפש מחסה מפני סופת הציקלון. הצוות בן שלושת האנשים של פולרטון איירווייס מתחבר עם ויל בחדר האחסון של ההאנגר כדי לחכות לסופה. הוא מתחייב להילחם עבור החברה שלהם במטה שלו, מכיוון שהוא מחבב את דיינה.

למחרת בבוקר, לאחר שהסערה חלפה, ויל עוזר לדיינה לספק ציוד חירום למקומות מרוחקים רבים. עובדת קשה כל היום, עד רדת הלילה היא השלימה איתו. עם זאת, כשהם חוזרים לקראת הלילה, ג'ף מודיע ש-"ITCM Financial" שלחה דואר אלקטרוני, וסגר אותם מיד.

ויליאם חוזר ללונדון ולא הצליח להניא את אביו מההחלטה. דיינה מגיעה ללא הודעה מוקדמת, חמושה בתוכנית לחדש ולהרחיב את פולרטון איירווייס. בתגובה לתגובתו השלילית של דאנקן, ויל מתפטר ומציע את עצמו לדיינה כדי לסייע להם בהרחבת החברה.

"ITCM Financial" תומכת במאמציהם, ומתברר כי "Fullerton Airways" התרחבה וכעת יש לה מראה מקצועי יותר, כאשר ויל מצוות לחברה.

דמויות ותפקידים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • דלתא גודרם - דיינה רנדל
  • ג'ושוע סאס - ויליאם[3]
  • רוי בילינג - ג'ף
  • סטף טיסדל - ניקי
  • סיימון ברוק מקלכלן - הית'
  • דניאלה פיזירני - סרינה
  • מיה גרונוולד - מישל
  • יו פארקר - דאנקן
  • דנטה סוראס - תושב פאקרס ביי
  • ריצ'רד ווילר - תושב פאקרס ביי

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט הופק על ידי Jaggi Entertainment מבריסביין ובוים בידי אדריאן פאוורס, הסרט צולם ב-Whitsundays, קווינסלנד, בתמיכת ממשלת קווינסלנד באמצעות Screen Queensland.[4][5]

הסרט שוחרר לצפייה ברחבי העולם בשירות הזרמת המדיה, נטפליקס ב-28 בספטמבר 2023.[6]

קבלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

באתר צובר הביקורות Rotten Tomatoes, לסרט יש דירוג אישור של 20% על סמך 5 ביקורות, עם דירוג ממוצע של 3.8/10.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Kelly, Vivienne (2 במרץ 2023). "Delta Goodrem to Star in Romantic Film 'Love is in the Air'". Variety. נבדק ב-19 בספטמבר 2023. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ "Love Is in the Air". Netflix. נבדק ב-19 בספטמבר 2023. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ "Love takes flight in Netflix's rom-com 'Love is in the Air' — Meet the star-studded cast". The Economic Times. 18 בספטמבר 2023. נבדק ב-19 בספטמבר 2023. {{cite web}}: (עזרה)
  4. ^ Quinn, Karl (28 בספטמבר 2023). "Delta Goodrem in the pilot's seat as Netflix's budget rom-com takes flight". The Sydney Morning Herald. נבדק ב-30 בספטמבר 2022. {{cite web}}: (עזרה)
  5. ^ Shackleton, Liz (21 באוגוסט 2023). "Netflix Bulks Up Australia Slate With Movie 'Love Is In The Air', Two Series & Drill Rap Doc". Deadline Hollywood. נבדק ב-30 בספטמבר 2023. {{cite web}}: (עזרה)
  6. ^ Munro, Stefani (27 באוגוסט 2023). "Love is in the Air starring Delta Goodrem release date, cast, and more!". Netflix Life. נבדק ב-19 בספטמבר 2023. {{cite web}}: (עזרה)