אהבה אסורה (טלנובלה ארגנטינאית)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אהבה אסורה
Los Buscas De Siempre
שיר הנושא Vanidad del mundo de Willie Loranzo
סוגה טלנובלה עריכת הנתון בוויקינתונים
בימוי אלחנדרו מוסר
שחקנים פבלו אצ'ארי
ננסי דופלה
ארתור בונין
ארץ מקור ארגנטינה עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות ספרדית
מספר עונות 1 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 270 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
חברת הפקה Estevanez Producciones
אורך פרק 45 דקות
שידור
רשת שידור בישראל ויוה
תקופת שידור מקורית 20 בנובמבר 1999 – 2 באפריל 2001 עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אהבה אסורהספרדית: Los buscas de siempre) היא טלנובלה ארגנטינאית שהופקה עבור ערוץ הטלוויזיה Azul TV בשנת 2000. הכוכבים הראשיים של הסדרה הם פבלו אצ'ארי וננסי דופלה עם השתתפותו של נאצ'ו גדנו בתור האנטגוניסט הראשי.

בעקבות צילומי הטלנובלה, פבלו אצ'ארי וננסי דופלה התאהבו, התחתנו והביאו ילדים לעולם.

בישראל שודרה הטלנובלה בערוץ "ויוה" ושודרה הגרסה הבינלאומית. בארגנטינה הסדרה המשיכה לעוד 70 פרקים נוספים והסתיימה בפרק 270.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מרטין חימנס גר עם אמו, אביו ואחותו, אאוחניה. הם ניהלו חיי משפחה שלווים, עד שגילו כי אב המשפחה קרלוס ניהל חיים כפולים - יש לו משפחה נוספת, עם סילבינה אלסגה וילדיהם המשותפים אריאל וברברה. בעקבות המידע נכנסה אשתו של קרלוס לדיכאון ומתה. לאחר מותה, עבר קרלוס לגור עם ילדיו אריאל ואאחניה בביתה של סילבינה, אשתו השנייה של קרלוס. לסילבינה יש בת נוספת - ברברה.

ברברה ומרטין רבים לעיתים קרובות, אך עד מהרה הם מגלים שמאחורי השנאה מסתתרת אהבה. סילבינה תופסת אותם "על חם" ומאיימת על מרטין שיעזוב את הבית, או שהיא תספר לקרלוס. הוא עוזב את הבית ועובר להתגורר עם דודתו טיטינה ועם סבו. מרטין מתחיל לעבוד ברחוב והופך לרוכל. יש למרטין חברים טובים ובהם מנוסנטה, גבר מחוספס ושמנמן אך מוכן להקשיב לו בכל עת. מרטין מאוד אהוד בשכונה וטיטינה דודתו מאוד אוהבת אותו אך היא מצרה על כך שמרטין שונא את אביו בשל הקשר הכפול שניהל. מרטין לא מגלה לה שהוא מאוהב בברברה.

לאחר 10 שנים, ברברה הופכת ליד ימינו של אביה בחברה המשפחתית, ומאורסת לפרננדו, גבר שאפתן ורשע. מטרתו של פרננדו הוא להשתלט על החברה של משפחת אלסגה. באופן מקרי ברברה ומרטין נפגשים שוב ומגלים שאהבתם האסורה עדיין חזקה, ומנסים להילחם בה. פרננדו מצדו מתחיל להתעלל במשפחת אלסגה ומעשיו כוללים אונס, רצח, שוחד ואפילו מרעיל את הכלבה האהובה על מרטין, בריסה. הוא מנסה וגם מצליח לאנוס את אאוחניה הצעירה, אחותה של ברברה. ברברה נמצאת תחת איומים עקביים של פרננדו ונאלצת לנסוע לאירופה כאשר היא מגלה שהיא בהיריון. היא חוזרת מאירופה ולצער כולם מחדשת את אירוסיה לפרננדו. מרטין נותר שבור ומתנחם בזרועותיה של לולה, אחותו של חברו הטוב, מנוסנטה, והם נישאים. יותר מאוחר מנוסנטה מגלה כמה מהסודות של פרננדו, וכאשר הוא רוצה לגלות למרטין - פרננדו רוצח אותו.

בעקבות איומים על חייו של קרלוס, הוא שוכר שומר ראש - אישה בשם רפאלה (אמיליה מזאר) והדברים מובילים לכך שקרלוס מחליט לשדך את רפאלה למרטין. בהתחלה השניים לא מסתדרים אבל אז רפאלה מתאהבת במרטין. הקשר הזה הוא אחד מני רבים שמרטין מנהל לאורך הסדרה אך לבו שייך רק לאחת - ברברה.

בטו סנטנה (סבסטיאן אסטבנס) הוא כדורגלן מצליח. יש לו סבתא, דומינגה (אדלה גלייחר) ואחות קטנה בשם ג'סיקה (חימנה אקרדי). הוא כוכב שנוי במחלוקת והוא מאוד גס, חצוף, חושב שהוא כוכב העולם - כל זה עד שהוא פוגש במקרה בד"ר לאורה קנטון (ויויאנה סקונה), אישה נשואה שלא נכנעת לגסות הרוח שלו ודווקא לא מרוצה מכך שהיא צריכה לטפל בו בעקבות תאונה שהוא עושה על מגרש הכדורגל. לאורה נשואה לסנטיאגו ויש לה בן חורג - דריו (לוקאס פריירו). יש לה גם אח שקוראים לו אוקטביו (אוקטביו בורו) המשמש לה אוזן קשבת בעת צרה. הכול היה יכול להיות נפלא עבור לאורה אילולא העובדה הפעוטה שבנה החורג, דריו, פיתח אליה אובססיה, ושהיא התאהבה בבטו סנטנה באופן בלתי צפוי. כאשר סנטיאגו מגלה על האהבה ביניהם הוא מאבד שליטה ומאיים להפריע להם. דריו מצדו פועל בצורה אחרת - הוא כופה את לאורה ומתעלל בה. בסופו של דבר, הסיטואציה מסתבכת וסנטיאגו מקבל מכה ממעדר ונהרג. דריו מתאשפז במוסד וכעת לאורה ובטו יכולים לחיות ביחד. עד שהם מגלים שהם הורים טריים....

בינתיים, אל הבית של טיטינה, מגיעים דיירים חדשים; בניטו בוסלי (רודולפו ראני), "בבה" בפי כולם, ודולורס "לולה" בנווידס (קרולינה פפלאו). לולה היא אישה צעירה ויפה שחוותה סבל רב בחיים שלה כולל אהבה נכזבת לאקס שלה לשעבר, "צ'יבו" (אסטבן פרול) והעובדה שהייתה בכלא בעבר. היא פוגשת במרטין וכמובן שמתאהבת בו. "בבה" הוא אביה, והשניים לא בדיוק מסתדרים כי היא טוענת שהוא לא גידל אותה נכון והיה מכור להימורים. "בבה" מכור להימורים, טיפוס צבעוני ומעניין בפני עצמו. מרטין ולולה הופכים לזוג אחרי שברברה ופרננדו מתארסים. יום אחד מוצאים מרטין ולולה בפתח ביתם תינוק, שזהותו אינה ידועה. הם מחליטים לאמץ אותו. בינתיים, בבית משפחת אלסגה, אריאל (ממתיאס אספוטולו) מחליט לעזוב את המדינה לאחר רומן כושל עם מרסיה (אנדריאה ברביירי). באחד ממעשי הרצח של פרננדו, מרטין מגיע לזירת הרצח ונעצר. בכלא הוא מכיר את "צ'יבה" - אהובה לשעבר של לולה, והמצב ביניהם מסתבך אף יותר כאשר לולה מגלה שמרטין מאוהב באחותו. לבסוף השניים נפרדים ולולה חוזרת לזרועות "צ'יבה" שהשתחרר מהכלא. באחת המזימות האחרונות של פרננדו, הוא מוצא אישה שנראית דומה לברברה - סנדרה. הוא מכניס אותה לאחוזה והיא מחליפה את ברברה. כאשר המזימה מתגלה, פרננדו רוצח אותה. כמובן שסוף טוב הכול טוב - ופרננדו מוצא את מותו. בפרק האחרון של הסדרה מרטין וברברה מתאחדים ומתחתנים.

שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • "אהבה אסורה", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)