לדלג לתוכן

אלנה ברמובה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

 

אלנה ברמובה - סופרן

אלנה בראמובה Elena Baramova (בבולגרית: Елена Баръмова) היא סופרן אופרה ילידת בולגריה.

ילידת בולגריה, אלנה ברמובה למדה שירת אופרה באקדמיה הלאומית למוזיקה (בולגריה), סופיה, בהדרכתה של פרופסור קונסטנצה ואצ'קובה, מאוחר יותר באקדמיית בוריס כריסטוף ברומא, בהדרכת מירלה פארוטו, ומשנת 2001, בהדרכתה של גנה דימיטרובה. בשנים 2001-2002 שרה בקונצרטים עם גנה דימיטרובה בבולגריה, וינה, פראג ובודפשט.

בראמובה זכתה בפרסים בתחרות בתחרות האופרה הבינלאומית של ג'וליאן גאיארה, פמפלונה, בהפקת חוסה קאררס, ובתחרות האופרה הבינלאומית של רייקה בלקנטו בקרואטיה. היא זכתה בפרס בתחרות הבינלאומית Hristo Brambarov, וזכתה בפרס הראשון עבור הביצוע הטוב ביותר לשירים הונגריים ובולגריים במכון התרבות ההונגרית, סופיה.

היא הופיעה באופרה הלאומית של סופיה בתור דונה אלווירה ב"דון ג'ובאני", ליידי מקבת ב"מקבת", אלווירה" ב"ארנני", מיני ב"הנערה מהמערב", ב"טוסקה", "טורנדוט" ו"נורמה", ובהופעות אורח של "אאידה" באופרה הלאומית הפולנית, פסטיבל האופרה של אוונצ'ס, ה-Classic Openair Solothurn, שוויץ, בית האופרה של קהיר, וארנה של טייפה, טייוואן בהפקה משותפת של Teatro dell'Opera di Roma ושל התזמורת הסימפונית של טייפה.

ברמובה שרה את ליידי מקבת ב"מקבת" של ורדי ב- Grosses Festspielhaus, זלצבורג, בתיאטרון באליקנטה, ספרד, ובלודז', אביגיל ב"נבוקו" ב-Teatr Wielki,  פולין, האופרה הממלכתית של פראג, האופרה הלאומית של אסטוניה, Vorst Nationaal, בריסל, Stadsschouwburg, אמסטרדם, וה- Grenslandhallen, Hasselt, בלגיה.

עם טורנדוט היא הופיעה באופרה דה מאסי, פריז, האופרה הממלכתית של פראג, טוקיו בונקה קאיקאן, מרכז איצ'י לאמנויות, נגויה, היכל הזיכרון הלאומי Sun Yat-sen, טייפה, היכל הזיכרון של צ'אנג קאי-שק, טאיפיי, ופסטיבל ליריקה, Massa Marittima, Teatro delle Fonti, Ripatransone, ו- Teatro D'Annunzio, Pescara באיטליה

היא בצעה את אלווירה ב"דון ג'ובאני" ב-Classic Openair Solothurn, שוויץ, "טוסקה" ב- Teatr Wielki, לודז', אלוירה ב"ארנני" בפסטיבל המוזיקה הבינלאומי של ורנה, בולגריה, ואמליה ב"נשף המסכות" בבית האופרה של קהיר.

בראמובה היא סולנית אורח עם אנסמבל התזמורת קאנאזווה, יפן, ותזמורת הקונסרבטוריון של ברן בארנס ד'אוונש.

רֶפֶּרטוּאָר

[עריכת קוד מקור | עריכה]

גלריית תמונות

[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים

[עריכת קוד מקור | עריכה]