אצלי הכל בסדר (שיר של רביב כנר)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"אצלי הכל בסדר"
סינגל בביצוע רביב כנר
יצא לאור 19 ביוני 2023
שפה עברית
אורך 3:14
חברת תקליטים הליקון עריכת הנתון בוויקינתונים
כתיבה רביב כנר, יובל מעיין, רון ביטון
הפקה גיא קופלמן
כרונולוגיית סינגלים של רביב כנר
"כל גיבור נשבר"
(2022)
"אצלי הכל בסדר"
(2023)
"Toghether Alone"
(2023)
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

"אצלי הכל בסדר" הוא שיר של הזמר הישראלי רביב כנר. השיר נכתב על ידי כנר, יובל מעיין ורון ביטון, הופק בידי גיא קופלמן ויצא ב-19 ביוני 2023 על ידי חברת הליקון ארומה מיוזיק.

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

השיר נכתב על ידי הזמר הישראלי רביב כנר, יובל מעיין ורון ביטון, והופק בידי גיא קופלמן[1]. ב-8 ביוני 2023 פרסם כנר פוסט עם הכיתוב "אצלי הכל בסדר"[2]. ב-17 ביוני פרסם טיזר לשיר תוך שהוא חושף כי הסינגל עומד לצאת לאור ב-19 ביוני[3]. ב-19 ביוני 2023, עם יציאת הסינגל על ידי חברת הליקון ארומה מיוזיק כחלק מאלבום האולפן השני העתידי שלו[4][5], הסביר כנר:

חצי שנה עברה מאז השיר האחרון שיצא, ובחצי השנה הזאת מצאתי את עצמי בעיקר מחפש את עצמי, את המוזה, את המילים. לכתוב שירים זו לא עבודה קלה והיא הרבה פעמים גם מתסכלת, אבל כשאתה נזכר כמה אתה אוהב את זה או כשיש רגעים שזה פשוט קורה אתה מבין שזה שווה הכל, בעיקר את החיפוש אחרי מה נכון לך. והפעם אני מרגיש שלגמרי מצאתי. עם צוות מושלם של יוצרים - יובל מעיין ורון ביטון, אני הכי שמח לשתף אתכם בשיר החדש שלי, שהוא גם השיר השני מתוך האלבום השני שאני כבר מת שתשמעו את כולו.

השיר[עריכת קוד מקור | עריכה]

כשנשאל לגבי משמעות השיר בריאיון עם איריס קול ברדיו 103FM כנר הגיב:

אני לא מתכוון לפרשן את זה, וזה מה שיפה, כל אחד לוקח את זה למקום שלו. אני יודע על מה כתבתי את השיר. יש הרבה שירים שהוצאתי שאנשים מתחברים אליהם מכיוונים שונים שלא ידעתי אפילו שאפשר להתחבר אליהם. זה מה שיפה מיוחד כל כך ביצירת שיר - בסוף אתה לא יודע לאיזה אוזניים הוא מגיע ואיזה משמעויות הוא מקבל.

קבלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חוקר המוזיקה דודי פטימר כתב כי זו טעות שיווקית לקרוא לשיר בשם זהה לקלאסיקה, כמו "אצלי הכל בסדר" של בעז שרעבי. הוא ציין כי זהו לא מהשירים הטובים של כנר, ובעוד הבתים של השיר אינם מלהיבים ומסקרנים מלודית, יש לשיר פזמון טוב וקליט שמספיק בשביל להיט[6].

מיקומי שיא[עריכת קוד מקור | עריכה]

‏  מצעדים ודירוגים
מדינה מצעד מיקום שיא
ישראל מדיה פורסט ישראל 1[7]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]