ביגפוט ג'וניור 2

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ערך מחפש מקורות
רובו של ערך זה אינו כולל מקורות או הערות שוליים, וככל הנראה, הקיימים אינם מספקים.
אנא עזרו לשפר את אמינות הערך באמצעות הבאת מקורות לדברים ושילובם בגוף הערך בצורת קישורים חיצוניים והערות שוליים.
אם אתם סבורים כי ניתן להסיר את התבנית, ניתן לציין זאת בדף השיחה.
ערך מחפש מקורות
רובו של ערך זה אינו כולל מקורות או הערות שוליים, וככל הנראה, הקיימים אינם מספקים.
אנא עזרו לשפר את אמינות הערך באמצעות הבאת מקורות לדברים ושילובם בגוף הערך בצורת קישורים חיצוניים והערות שוליים.
אם אתם סבורים כי ניתן להסיר את התבנית, ניתן לציין זאת בדף השיחה.
ביגפוט ג'וניור 2
Bigfoot Family
כרזת הסרט בעברית
כרזת הסרט בעברית
בימוי בן סטאסן
ג'רמי דגרוסון
מדינה בלגיהבלגיה בלגיה
צרפתצרפת צרפת
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה צרפתצרפת 5 באוגוסט 2020
ישראלישראל 22 ביולי 2021
משך הקרנה 90 דקות
שפת הסרט אנגלית
סוגה סרט מונפש, סרט לכל המשפחה עריכת הנתון בוויקינתונים
סרט קודם ביגפוט ג'וניור עריכת הנתון בוויקינתונים
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ביגפוט ג'וניור 2אנגלית: Bigfoot Family) הוא סרט קולנוע בלגי-צרפתי בהנפשה ממוחשבת, מסוגת קומדיה ופנטזיה, שמבוסס על הסיפור של המפלצת המיתולוגית ביגפוט. הסרט הוקרן לראשונה בצרפת ב-5 באוגוסט 2020, ובישראל בדיבוב עברי ב-22 ביולי 2021. זהו סרט המשך של "ביגפוט ג'וניור" משנת 2017.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חודשיים אחרי שביגפוט חוזר הביתה, אדם נהיה המום מתשומת הלב שהתהילה החדשה של אביו הביאה למשפחה. הוא גם נאבק להתוודות על רגשותיו בפני אמה, מושא אהבתו.

ביגפוט רוצה לנצל את התהילה שלו למטרה טובה. לאחר שכמה מפגינים שולחים לו מכתב על ניסיון לעצור חברת נפט מפוקפקת באלסקה, שלדעתה יש לה אפס השפעה סביבתית על חיות הבר. ביגפוט מחליט לנסוע לאלסקה כדי לעזור להם.

אדם עוזר לאביו על ידי העלאת סרטון תדמית לרשתות החברתיות. חלקים של מפגינים מגיעים לתמוך בביגפוט, אבל בלילה בזמן שהוא מנסה להתבונן מקרוב בחברה לאחר ששמע רעם חזק, הוא נעלם באופן מסתורי. אדם ואמו שלי נוסעים לאלסקה כדי למצוא ולהציל אותו יחד עם חבריהם לבעלי החיים.

בהגיעם לאלסקה, אדם ושלי נפגשים עם המפגין שראה לאחרונה את ביגפוט, ארלו וודסטוק. שלי עוקבת אחרי ארלו למקום האחרון שראה את ביגפוט בזמן שאדם וחבריו החיות נקלעים למארב על ידי שומרים מהחברה. הוא נמלט ונתקל בזאב שכמעט מאיים לפגוע בו, אך הוא מבצע עסקה עם אדם שיעזור לו.

הזאב מנחה אותו למקום שבו עובדת חברת הנפט לפני היציאה, מה שמתגלה כהורס את חיות הבר באמצעות פיצוצים קטנים כדי לשלוח שלוליות נפט. אדם חוקר את הפנים ומוצא את קונור מתכנן להקים פצצה מסיבית כדי לחפור את השמן בקלות רבה יותר, שבה אדם מתחיל להקליט בטלפון שלו כדי לחשוף אותו. לאחר מכן, אדם מקים ארלו אך מגלה שהוא למעשה עובד בחברה ואחראי לקחת את ביגפוט. אדם בסופו של דבר נתפס ונופל לתוך המכרות.

קונור מתכונן להרוס את העמק באמצעות פצצה, כדי שיוכל לחפור את השמן הנוכחי בקלות רבה יותר. לאחר שמצא את שלי ושחרר את אביו, אדם בורח איתם דרך המוקשים תוך כדי מארב מל"טים שנשלחו לעצור אותם, אך ביגפוט מצליח להשמיד אותם. אדם מסתובב לאחור ומנטרל את הפצצה, אבל קונור מקבל פצצת גיבוי כדי להפעיל את הפיצוץ ולא ניתן לכבות אותה. עד מהרה ביגפוט מצליח לאחוז בו וזורק אותו באוויר ויוצר פיצוץ אות. קונור מתעמת איתם אבל החדשות מופיעות במסוק שראה את הפעילות כמו גם את המשטרה. קונור מנסה להימלט, אבל הוא מפריע על ידי אייל ונזרק לשלולית שמן לצד ארלו.

כמה ימים לאחר מכן, אדם נפגש מאוחר יותר עם אמה והיא מגלה שהוא שלח בטעות סרטון חושף בפניה את רגשותיו. הוא מזמין את אמה לצאת והיא מקבלת. אמה מנשקת את אדם בזמן שמשפחתו המצותתת מברכת אותו.

הסרט מסתיים כשטראפר מבקש פנקייק נוסף וזה עולה על פניו, למורת רוחו.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ביגפוט ג'וניור 2 בוויקישיתוף
ערך זה הוא קצרמר בנושא קולנוע. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.