האישה בלבן (סדרה, 2018)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
האישה בלבן
The Woman in White
מבוסס על האישה בלבן מאת וילקי קולינס
סוגה דרמה עריכת הנתון בוויקינתונים
כותבים פיונה סרס
בימוי קארל טיבטס
שחקנים ג'סי באקלי
בן הארדי
אוליביה וינול
דוגריי סקוט
צ'ארלס דאנס
ארץ מקור הממלכה המאוחדת
שפות אנגלית
מספר עונות 1
מספר פרקים 5
הפקה
מפיק שרה קרטיס
מפיקים בפועל דייוויד מ. תומסון
שרה סטאק
חברת הפקה Origin Pictures
שידור
רשת שידור BBC One
תקופת שידור מקורית 22 באפריל 2018 – 7 במאי 2018
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

האישה בלבןאנגלית: The Woman in White) היא מיני-סדרה בחמישה חלקים של ה-BBC, עיבוד לרומן באותו שם מאת וילקי קולינס.[1] הסדרה שודרה לראשונה ב-22 באפריל 2018 בערוץ BBC One, ומככבים בה ג'סי באקלי, בן הארדי, אוליביה וינול, דוגריי סקוט וצ'ארלס דאנס.[2]

שחקנים ודמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

תקציר עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

וולטר הרטרייט מוזמן על ידי פרדריק פיירלי לעבוד אצלו בשחזור אוסף עבודות האמנות שלו, וללמד ציור את אחייניותיו בבית לימרידג' בקמברלנד. לפני יציאתו לדרך הוא פוגש אישה מסתורית הלבושה כולה לבן, שמספרת לו שהיא גרה בעבר בלימרידג'. אחר כך היא עולה לכרכרה וממהרת להסתלק. וולטר שומע שיחה בין שוטר ואדם אחר שרומזים על כך שהאישה נמלטה מבית מחסה לחולי נפש. למחרת וולטר נוסע ללימרידג' שם הוא פוגש את פרדריק, את אחייניתו לורה, ואח אחותה למחצה מריאן הולקומב. וולטר אומר למריאן שיש דמיון מדהים בין לורה ובין האישה בלבן שאותה פגש בדרכו. מריאן מספרת לוולטר על אן קתריק, צעירה שהייתה לבושה תמיד לבן והייתה דומה ללורה.

וולטר פוגש שוב את האישה בלבן באחוזת לימרידג', אבל היא בורחת ממנו לפני שהוא מצליח לדבר איתה. מריאן שמה לב לכך שנוצר קשר אהבה בין וולטר ללורה, ומזהירה אותו שלורה כבר מאורסת. לורה מקבלת מכתב אנונימי הרומז על עברו של האיש לו היא צריכה להינשא, ומזהיר אותה מפניו. מריאן מספרת לוולטר שהאיש הוא סר פרסיבל גלייד, ולא נאמר עליו שום דבר רע. ילד קטן אומר להם שהוא ראה רוח רפאים לבנה ליד קברה של אמא של מריאן. וולטר מחליט לחכות במקום בתקווה שיפגוש שם את האישה בלבן. כשהיא מגיעה היא מגלה לוולטר שגלייד הוא האיש שהכניס אותה לבית המחסה, ושכוונותיו אינן טובות. גלייד עצמו מגיע ללימרידג' כדי לראות את לורה לפני נישואיהם.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלב הצילומים של הסדרה החל בפברואר 2017 בבלפסט שבצפון אירלנד.[6]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "First-look snap of Ben Hardy in The Woman In White revealed". Belfast Telegraph. 30 בספטמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ Lodderhose, Diana (21 בפברואר 2017). "Ben Hardy, Jessie Buckley, Dougray Scott & Charles Dance Head To BBC's 'The Woman In White' Remake". Deadline Hollywood. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ "Ben Hardy and Jessie Buckley to star in BBC One adaptation of Wilkie Collins' psychological thriller The Woman In White". bbc.co.uk. BBC. 22 בפברואר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  4. ^ "BBC One's bold new adaptation of Wilkie Collins' psychological thriller". BBC Media Centre. 16 באפריל 2018. נבדק ב-16 באפריל 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  5. ^ "Ivan Kaye - Official Page (Spotlight)". www.spotlight.com. נבדק ב-2018-03-18.
  6. ^ "Ben Hardy lands lead in BBC's The Woman in White". Belfast Telegraph. 22 בפברואר 2017. {{cite web}}: (עזרה)