לדלג לתוכן

המופע של גרהם נורטון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
המופע של גרהם נורטון
The Graham Norton Show
סוגה תוכנית אירוח, סדרת טלוויזיה קומית עריכת הנתון בוויקינתונים
מנחים גראהם נורטון עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור הממלכה המאוחדת עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 30 (נכון ל־4 ביולי 2023) עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 505 (נכון ל־4 ביולי 2023) עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
חברת הפקה So Television עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה אולפני ITV עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 50 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שידור
רשת שידור BBC עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת שידור מקורית 22 בפברואר 2007 – הווה עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
אתר רשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

המופע של גרהם נורטוןאנגלית: The Graham Norton Show) היא תוכנית אירוח קומית בריטית בהנחיית הקומיקאי הבריטי גרהם נורטון. התוכנית שודרה בתחילה בערוץ BBC Two, החל מ-22 בפברואר 2007, והחל מאוקטובר 2009 התוכנית משודרת בערוץ BBC One.

התוכנית מכילה לרוב במונולוג משעשע בו נורטון עוסק בהומור רב באירועים אקטואליים שונים, בטרנדים עכשוויים, בבחדשות האחרונות שקשורות לאישים מפורסמים בולטים.

אחד המאפיינים הייחודיים של התוכנית הוא הפורמט של הראיונות עם הידוענים שמתארחים בתוכנית. בניגוד לתוכניות אירוח מסורתיות רבות, בהן האורחים מתראיינים בזה אחר זה, בתוכנית זו כל הידוענים שמתאחרים בתוכנית יושבים זה לצד זה על ספה אחת גדולה, ומקיימים שיחה באווירה נינוחה עם המנחה, וכמו גם זה עם זה. האינטראקציה הספונטנית הזו מובילה לעיתים רבות לרגעים מצחיקים שונים אשר ייחודיים לתוכנית זו.

בכל התוכיות בדרך יש גם הופעה מוזיקלית של אמנים ולהקות פופולריות שונות, אשר נכללות לרוב לקראת סוף התוכנית. חלק פופולרי נוסף בתוכנית הוא חלק "הכיסא האדום" בו אנשים שונים מהקהל מוזמנים לשבת על כיסא אדום ולחלוק סיפורים משעשעים או מביכים, בעוד שנורטון מחליט אם הסיפור מרשים או לא, ובהתאם מסוגל ללחוץ על ידית שגורמת לכיסא להתהפך ובאופן זה לגרום לאותו האדם להפסיק לספר את הסיפור שלו/ה.

התוכנית זכתה לאורך השנים במספר פרסים, כולל שלוש פרסי באפט"א בקטגוריית הופעת הבידור הטובה ביותר בטלוויזיה בשנים 2011, 2012 ו-2018, ופרס באפט"א אחד בקטגוריית תוכנית הקומדיה הטובה ביותר בטלוויזיה בשנת 2015.

קישורים חיצוניים

[עריכת קוד מקור | עריכה]