ויקיפדיה:ביכורים/אילילה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שיחת הילולים

בחודש אוגוסט 2011 נרשמתי לוויקיפדיה לאחר שכתבתי זמן מה כאנונימית. וכך עם שם משתמשת ומקלדת אנרגטית התחלתי את דרכי כאן בכתיבת ערך "פוליטי" (לא מומלץ לוויקיפדים מתחילים), שהצית אש בדמות דיונים מתישים והרהורים נוגים בדבר החלטתי לכתוב כאן. בעת ההיא נקלע בדרכי מוטי, איש יקר המתכנה Assayas והפך את הקערה על פיה. הוא נרתם לעזרתי וסייע ככל יכולתו לשכנע את הסובבים בחשיבותו האנציקלופדית של הערך, תוך הפגנת יושרה אינטלקטואלית שנתמכה ביכולתו להפריד באופן מוחלט בין דעותיו הפוליטיות לתכנים הכתובים. דפי השיחה של מוטי שהחלו לקרוס בגללי, כמו גם תיבת הדואר האלקטרונית שלו, וכן ההאטה שנגרמה בעטיי בכתיבת הערכים הבולגריים הנפלאים ששקד על כתיבתם, הם עדות מופלאה לזמן שהקדיש לי. בזמן הזה קיבלתי טיפים מקצועיים שהיו מלווים בעשרות דוגמאות שהמחישו סוגיות שונות הן בתחום העריכה והן בתחום הטכני. אותותיו של זה האחרון התגלו בעצבנות ויקי שתקפה אותי במיוחד בעת כתיבת הערות שוליים שהותירו אותי בתחילת דרכי בשוליים שבשוליים. כמעט שכחתי להזכיר את העידוד והתמיכה שאינם מובנים מאליהם, שהרעיף עלי לכל אורך הדרך.
לאחר שהערך נמחק על חודו של קול, ידידותו האמיצה של מוטי העניקה לי את הכוחות להמשיך ולהפעיל את המקלדת, שממשיכה לתקתק עד עצם היום הזה.

שיחה שנערכה בין מוטי וביני בחודש דצמבר 2012[עריכת קוד מקור]

שבת שלום. כעת, עם הגיעך למועדון המומלצות, אני מרשה לעצמי להשתחרר מהעול המצפוני של הערך "ההוא". אני שמח שנשארת איתנו ונהנה לקרוא את עבודותיך. Assayas - שיחה 19:30, 28 בדצמבר 2012 (IST)[תגובה]

אולי נוסטלגיה? מכל מקום, אפשר לסכם זאת בהחלט כחוויה מתקנת. זה המקום והזמן לומר גם מספר מילים חמות על העידוד והתמיכה שזכיתי לקבל ממך בראשית דרכי כאן. אני מאחלת לעורכים החדשים שיזכו ולו לנופך ממה שאני זכיתי לקבל ממך. (אמא'לה איזו השתפכות). --אילילה - שיחה 20:11, 28 בדצמבר 2012 (IST)[תגובה]
פרח בשבילך Assayas - שיחה 11:41, 30 בדצמבר 2012 (IST)[תגובה]
תודה --אילילה - שיחה 12:37, 30 בדצמבר 2012 (IST)[תגובה]

ולסיום[עריכת קוד מקור]

אני רוצה לנצל דף זה כדי לקרוא למוטי לשוב ולהיות מפעיל מערכת. מעט מדי מפעילים מעזים כמוהו להתערב בסכסוכים שמתגלעים מדי פעם בין ויקיפדים ולהביע דעה מושכלת ורגישות המגובה בטיעונים ענייניים. ברצוני לשגר גם מילים חמות למשתמשות נוספות שהאירו לי פנים בראשית הדרך, ביניהן חנה ועיצובית, בתקווה שזו האחרונה תחזור לככב שוב עם הצבע הוורוד בין שורותינו. מילים חמות גם לכל אלה שלא הזכרתי את שמם, אך בזכותם כיף להמשיך ולתרום כאן.