ויקיפדיה:מפגשים/מפגש שבועות 2011/הערות ולקחים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
פיקניק שבועות 2011

המפגש התקיים בגני יהושע בתל אביב, בשעה 10:00, ביום ג', ערב שבועות, 7 ביוני 2011.



תודה רבה לכל אלה שהכינו את המפגש. אשתי, הבן שלי ואני נהנינו מאוד! ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 14:14, 7 ביוני 2011 (IDT)[תגובה]

תודה לך ולאשתך הארכאולוגית, ועכשיו אני מחכה בקוצר רוח להצטרפותה לויקיפדיה Hanay שיחה 05:42, 8 ביוני 2011 (IDT)[תגובה]

איפה בחיפה?[עריכת קוד מקור]

א' מ - 10:00 עד מתי? אודה מאוד אם ישלימו את המידע הזה. אני הגעתי לסביבה ב - 13:00 .

ב' האם מישהו יוכל לתרגם את הקטע באנגלית אודות מפגש אוגוסט? וגם להגיד: איפה בחיפה זה יערך? בגן כמו בערב שבועות? או במקום סגור, שאגיד לנהג מונית: "היכל התרבות" והוא יביא אותי לשם?

ג' תודה אודות הקוביה, שהיתה בה הכוונה למקום מפגש שבועות התשע"א. ראיתי אותה רק היום!!! פרוש: היא לא הופיעה בדף הראשון, שסיפר אודות מפגש שבועות התשע"א!

ד' מאוד יעזור אם בפעמים הבאות ישימו שילוט בולט בסביבות המקום. למשל אם אומרים: "פארק הירקון הוא מול גני התערוכה", אז שישימו שילוט: גם בכניסה לגני התערוכה: "למפגש ויקיפדיה יש להגיע לפארק הירקון". גם בכניסה לפארק הירקון: "למפגש ויקיפדיה" ולכתוב מה שכתוב בקוביה, שדיברתי אודותיה קודם! בתודה מראש: חוקרת דיבוקיםשיחה • 18:30 , י' סיון התשע"א (IST)

בקשר לתוכנית של חיפה[עריכת קוד מקור]

א' לשאלת התרגום: קיבלתי תשובה.

ב' לשאלה: "איפה זה יערך?" קיבלתי תשובה.

ג' גם את התוכנית ראיתי!

ד' רצוי לזכור: הארוע מתקיים בארץ, שרוב תושביה יהודים, המקפידים על שמירת מצוות, מי מעט ומי הרבה! בהקשר לזה יש לי הצעה קטנה לשיפור: למי אפשר להעביר את הבקשה הבאה: "רצוי להעביר את שעת המסיבה והצילום הקבוצתי לשעה 20:30 , שאז בטוח השבת יצאה ואז גם משתתפים דתיים יוכלו להשתתף ולהצטלם"? קראתי, שהמסיבה תתחיל אחרי השקיעה, בשעה 19:00 . לכל המעונין: השקיעה ביום

שבת, 6.8.11 , תהיה רק בשעה 19:34 , והשבת יוצאת בשעה 20:10 עד 20:15 , בהתחשב בעובדה, שביום הזה אנחנו עדיין בשעון קיץ!

ה' האם אפשר לארגן תרגום בעברית דרך אוזניות (חוץ מבשבת)? פעם הייתי בהרצאה, שבכניסה חילקו אוזניות, שבעזרתן המעונינים שמעו תרגום לעברית, שבוצע על ידי אדם, שישב בחדר אחר ותרגם את דברי המרצה!

ו' מצטערת, שאני שואלת כאן. מצאתי דף לשאלות, אך הוא באנגלית! מחכה לתשובות כאן או בדף השיחה שלי! בתודה מראש: חוקרת דיבוקיםשיחה • 19:30 , יא' סיון התשע"א (IST)