ויקיפדיה:קריטריונים להעלאת תמונות אדפטציות טלוויזיוניות וקולנועיות לדמויות קומיקס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו דף מדיניות רשמי, זוהי רק טיוטה
כדי לדון ולהגיע להסכמות, יש לפנות לדף השיחה.
דף זה אינו דף מדיניות רשמי, זוהי רק טיוטה
כדי לדון ולהגיע להסכמות, יש לפנות לדף השיחה. שיחה

לאחר דיון של מו סיזלאק, פאט, ארימיס ואורה עם יגאל בדבר העלאתן של תמונות טלוויזיוניות וקולנועיות בערכי קומיקס, המחלוקת הועברה להצבעה. בעקבות התערבותם של בריאן, Dovno ויונה, ההצבעה הושהתה והדיון עבר למזנון.

דיונים קודמים - ויקיפדיה:מזנון/ארכיון 409#תמונות שימוש הוגן של דמות בדיונית המגולמת על ידי אדם חי, משתמש:IKhitron/ארכיון/12#תמונות קולנועיות בערכי קומיקס, ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/קטגוריה:תמונות של היקום הקולנועי של מארוול, שיחה:קומיקס#העלאת תמונות טלוויזיוניות וקולנועיות בערכי קומיקס - העברה מהמזנון.

בתום דיון ארוך, שני הצדדים הגיעו להסכמה משותפת בנוגע לקביעת הקריטריון הראשי ואחד נוסף.

קריטריונים[עריכת קוד מקור]

תנאי סף[עריכת קוד מקור]

העלאת תמונה של אדפטציה טלוויזיונית או קולנועית לדמות קומיקס תתאפשר אך ורק במקרה בו יופיע בערך פרק ייעודי המוקדש לגרסאות המשודרות ("סרטי קולנוע" או "סדרות טלוויזיה" בתוך "אזכור במדיות אחרות"), שתוכנו יהיה שונה מהמקובל בפתיחי הערכים בניסוח ורחב יותר באורכו.[1]

קריטריונים נוספים[עריכת קוד מקור]

העלאת תמונה של אדפטציה טלוויזיונית או קולנועית לדמות קומיקס לא תתאפשר במקרה בו דמות זו הייתה משנית או הופיעה בקמע, אלא לדמות ראשית בלבד לה ישנה חשיבות בסדרת הטלוויזיה או סרט הקולנוע. נוסף על כך, דמות זו תידרש להופיע בשלושה סרטים לפחות בגילומו של אותו שחקן, או בסדרת טלוויזיה למשך שתי עונות לפחות.

  1. ^ הבהרה:
    לדוגמה הערך גרוט - בפתיח מצוין כי ”את דמותו של גרוט ביקום הקולנועי של מארוול, ובפרט בסרטי הלייב אקשן "שומרי הגלקסיה", "שומרי הגלקסיה: חלק 2", "הנוקמים: מלחמת האינסוף" ו"הנוקמים: סוף המשחק", גילם באמצעות לכידת תנועה השחקן וין דיזל”, בעוד בתת-הפרק "סרטי קולנוע" כתוב תוכן שונה.