טום וג'רי: רובין הוד והעכבר העליז

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
טום וג'רי: רובין הוד והעכבר העליז
Tom and Jerry: Robin Hood and His Merry Mouse
כרזת הסרט באנגלית
כרזת הסרט באנגלית
מבוסס על טום וג'רי מאת ביל האנה וג'וזף ברברה
בימוי ספייק ברנדט וטוני סרוון עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט ארל קרס
מייקל פ. ריאן
מדבבים ג'יימי באמבר
פיל למאר
גרג אליס
ג'ס הרנל
Richard McGonagle
ג'ו אלאסקי
גריי דליסל
ג'ון דימאג'יו
צ'ארלס שונסי
ג'ון מייקל היגינס
קלייב רוויל עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה מיכאל טברה עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
חברת הפקה Turner Entertainment עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה האחים וורנר
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה, direct-to-video עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה ארצות הבריתארצות הברית 28 בספטמבר 2012
משך הקרנה 58 דקות
שפת הסרט אנגלית
סוגה סרט אנימציה, סרט קומדיה, סרט פעולה, סרט הרפתקאות, סרט ילדים
סרט קודם טום וג'רי והקוסם מארץ עוץ עריכת הנתון בוויקינתונים
סרט הבא טום וג'רי: ההרפתקה הענקית עריכת הנתון בוויקינתונים
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

טום וג'רי: רובין הוד והעכבר העליזאנגלית: Tom and Jerry: Robin Hood and His Merry Mouse) הוא סרט אנימציה אמריקאי לילדים מסוגת קומדיה, פעולה והרפתקאות. הסרט בוים על ידי ספייק ברנדט וטוני קרוון, ונכתב על ידי ארל קרס ומייקל פ. ריאן.

הסרט הופץ לראשונה בארצות הברית ב-DVD ובבלו ריי ב-28 בספטמבר 2012.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רובין הוד ושותפו ג'רי העכבר מתכוננים לעשות מארב על מנת לקחת את כספי המס ולהביא לעניים ביער שרווד. הם עשו מלכודת לשריף מנוטינגהאם, יד ימינו של הנסיך ג'ון אשר בא עם עוזרו טום החתול. אולם, תודות לאזהרתו של ג'רי, רובין הופיע עם אנשיו העליזים, הביסו את היריבים והצליחו לקחת את הזהב. כאשר ג'ון והשריף דברו ביניהם על המקרה האחרון, השריף הבין שרובין משתמש בג'רי על מנת להעביר מידע ולהזהירו מפני מרגל בתוך הטירה, והטיל משימה על טום לתפוס את ג'רי בפקודה לתפוס את הבוגד.

באותו לילה, רובין ביקש מג'רי לשלוח שיר אהבה לעלמה מריאן (בגילומה של רד מהסרטון "red hot riding hood"), הקשר הסודי ומושא אהבתו. אולם, מריאן מוחזקת בידי טום וכאשר ג'רי נכנס לטירה, טום רדף אחריו וניסה לסלק אותו ללא הצלחה. השריף תכנן תוכנית ללכוד את רובין בתחרות קשתות, עם נשיקה ממריאן כפרס לזוכה. רובין לא היה יכול להתנגד ונכנס לתחרות, למרות החששות של אנשיו. כאשר ג'רי נרדף בידי טום כאשר הוא שולח טבעת אהבה מרובין למריאן, הוא עוזר לו בטעות לזכות בתחרות, השריף חשף את רובין בתחפושת ולכד אותו ואת אנשיו.

ג'רי, יחד עם האנשים העליזים היחידים (ספייק וטייק ודרופי) נשארו בזירה, חדרו לטירה על מנת לשחרר את השותפים שלהם, אולם הם נתפסו בידי טום. כאשר נלחמו מול חדרה של מריאן, הם בטעות נתגלו על ידי השריף אשר גילה שמריאן היא מוסרת המידע של רובין ואסר אותה. טום סוף סוף תפס את ג'רי, אולם הוא פוטר ברשעות על ידי הנסיך ג'ון והשריף אשר למדו לחרדתם שהמלך ריצ'רד, חוזר ממסעי הצלב מוקדם מהצפוי. הנסיך ג'ון והשריף החלו לרקום מזימה כדי להרוג את ריצ'רד לפני שהוא יוכל להניח את רגלו באדמה הבריטית והחליטו גם להרוג את מריאן על "הבגידה" שלה. כתוצאה, טום שלל את נאמנותו לנסיך ג'ון, שחרר את ג'רי ויחד הם איחדו כוחות ושחררו את רובין הוד והאנשים העליזים מהכלא.

בינתיים, הנסיך ג'ון, השריף ואנשיהם רכבו על מנת לערוך מלכודת לריצ'רד. ספייק, טייק ודרופי נכנסו לטירה לא מוכנים ושחררו את מריאן. לאחר שספייק גילה את מקומו של המארב של ג'ון, טום, ג'רי, רובין ואנשיו באים להצלה. הם הגיעו אל נקודה, בה הם נלחמים מול ג'ון והשריף על מנת ליישר את ההדורים. כאשר רובין וריצ'רד נשארו ללא עזרה, טום וג'רי נלחמו מול שני הבוגדים ג'ון והשריף בקרב חרבות, דבר שאפשר לרובין ולריצ'רד לשחרר את עצמם ולחדש את המריבות עם ג'ון והשריף. ג'ון והשריף נלכדו, ריצ'רד חזר לכס המלכות שלו, רובין ומריאן התחתנו, וטום וג'רי הפכו לאבירים בשירות המלך.

הדמויות והמדבבים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]