טיוטה:איוואן סרגייב

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה
תבנית {{אישיות כדורגל}} ריקה מתוכן. יש להזין פרמטרים בערך או בוויקינתונים.

איוואן ולדימירוביץ' סרגייברוסית: Иван Владимирович Сергеев; נולד ב-11 במאי 1995 בצ'רפובץ, מחוז וולוגדה, רוסיה) הוא כדורגלן רוסי, המשחק כחלוץ במועדון טורפדו מוסקבה מליגת הכדורגל הלאומית.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קריירת מועדונים[עריכת קוד מקור | עריכה]

איוואן נולד בעיר צ'רפובץ, כבר בילדותו המשפחה עברה למוסקבה ושיחק במדי סטרוגינו מוסקבה. את הופעת הבכורה שלו בליגה המקצוענית במדי סטרוגינו מוסקבה ערך ב-19 באפריל 2014 במשחק נגד לוקומוטיב-2 מוסקבה.[1] בשנת 2016 חוזהו עם הקבוצה הותר והוא שיחק במדי ריגה, בתום שנה חזר למוסקבה. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה הלאומית במדי טמבוב ב-4 במרץ 2018, במשחק נגד רוטור וולגוגרד.

בשנת 2008 הושאל לטורפדו מוסקבה וב-11 ביוני 2019, הוא חתם על חוזה לשנתיים בטורפדו מוסקבה. בכל אחת מעונותיו בקבוצה הוכתר למלך השערים של הקבוצה באותה עונה, בסך הכל הבקיע במדי טורפדו 30 שערים ב-53 הופעות.[2]

קריירה בנבחרת[עריכת קוד מקור | עריכה]

באוגוסט 2017 הוא זומן להרכב נבחרת רוסיה לאוניברסיאדת 2017 בטאיפיי והבקיע בטורניר הכדורגל 6 שערים.

תארים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "Career Summary". Russian Professional Football League. 9 בספטמבר 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ "ИВАН СЕРГЕЕВ ПОДПИСАЛ КОНТРАКТ С "ТОРПЕДО"" [Ivan Sergeyev signed a contract with Torpedo] (ברוסית). FC Torpedo Moscow. 11 ביוני 2019. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ "ПФЛ. ИТОГИ СЕЗОНА" [PFL Season Results] (ברוסית). Russian Professional Football League. 10 ביוני 2019. {{cite web}}: (עזרה)

קטגוריה:כדורגלני טמבוב קטגוריה:כדורגלני טורפדו מוסקבה קטגוריה:כדורגלני ריגה קטגוריה:כדורגלנים רוסים קטגוריה:חלוצי כדורגל רוסים קטגוריה:ילידי 1995