טיוטה:אנאבל 4

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אנאבל 4אנגלית: untitled fourth Annabelle film) הוא סרט אימה על-טבעי אמריקאי שיצא בקרוב, בבימויו של גארי דאוברמן. מתוך תסריט שנכתב על ידי דאוברמן וג'יימס ואן. ופיטר ספרן שמשמש כמפיק אחראי. הסרט הוא המשך ישיר מאנאבל 3, וכחלק מהיקום הקולנועי של לזמן את הרוע.

אנאבל 4
Untitled fourth Annabelle film
מבוסס על אנאבל
בימוי גארי דאוברמן
הופק בידי ג'יימס ואן
פיטר ספרן
תסריט גארי דאוברמן
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
חברת הפקה ניו ליין סינמה
אטומיק מונסטר הפקות
חברת ספרן
חברה מפיצה האחים וורנר
שפת הסרט אנגלית
דף הסרט ב־IMDb

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביוני 2019, לפני יציאתו לאקרנים של הסרט "אנאבל 3", במאי הסרט גארי דאוברמן התייח לאפשרות ליצור סרט נוסף של אנאבל, והצהיר: " לא בהיתי על התהליך הזה... שאלתי,'איזה עוד דברים אנחנו יכולים בהחלט ספין-אוף לסרטים אחרים?' מה עובד עבור הסרט הזה, ואז אם נראה שאנשים מדברים על זה, אז נמשיך משם".[1] המפיק פיטר ספרן התייחס גם הוא לאפשרות זו, והצהיר שהם ימשיכו לפתח וליצור סרטים "כל עוד הם ימשיכו להיות בעלי סיפורים מקוריים לספר. הרגע שבו אתה מתחיל לחזור על עצמך ובאמת לצמצם את הרצון הטוב הקיים בחוץ, אז זו תחילת הסוף."

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אנאבל 4, במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Florio, Angelica (June 24, 2019). "'Annabelle Comes Home' Likely Won't Be The Last Time This Doll Scares The Crap Out Of You". Bustle. Bustle Digital Group. Retrieved March 16, 2020.


קטגוריה:סרטי אימה על-טבעיים אמריקאיים קטגוריה:סרטי רוחות רפאים אמריקאיים קטגוריה:סרטי דרמת אימה אמריקאיים קטגוריה:סרטי ניו ליין סינמה קטגוריה:סרטים שהופקו על ידי ג'יימס ואן קטגוריה:סרטים באנגלית קטגוריה:סרטי אימה אמריקאיים קטגוריה:סרטי מותחן אימה אמריקאיים קטגוריה:סרטי האחים וורנר קטגוריה:היקום הקולנועי של לזמן את הרוע