טיוטה:הליכת התרנגול

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הליכת התרנגול
Cock o' the Walk
קובץ:Cock o' the Walk (1935).jpg
בימוי בן שרפסטין
הופק בידי וולט דיסני
מוזיקה פרנק צ'רצ'יל
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
חברת הפקה אולפני וולט דיסני
חברה מפיצה יונייטד ארטיסטס
הקרנת בכורה 30 בנובמבר 1935 (ארצות הברית)
משך הקרנה 8:23 דקות
שפת הסרט אנגלית
סוגה סרט קצר, סרט הנפשה
סרט קודם שלושה חתלתולים יתומים
סרט הבא צעצועים שבורים

הליכת התרנגולאנגלית: Cock o' the Walk) הוא סרט הנפשה קצר אמריקאי מסדרת הסרטים "סימפוניות טיפשיות", אשר הופץ בשנת 1935.[1]

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

התרנגול הטיפוסי חוזר הביתה, אלוף אגרוף עמוס גביעי זהב, וציפורי העוף רצות לקבל את פניו בתצוגה בסגנון של באסבי ברקלי. תרנגולת די צעירה מחוזרת על ידי תרנגול צעיר שנותן עורב אחרי נשיקה, אבל ראשה מסובב על ידי התרנגול החזק, הכריזמטי והבטוח בעצמו. הם נכנסים לריקוד אחד עם השני, שמכניס גם כמה סוגים אחרים של ציפורים לרקוד. התרנגול, זועם על עניין אהבתו שנלקח, מאתגר את התרנגול האחר לקרב, ומוכה היטב עד שהתרנגולת מגלה תצלום של התרנגול האחר עם תרנגולת שמנמנה וגוזלים מרובים, שעליו כתוב 'לאבא שלנו'. לאחר מכן היא דוחפת את הנייר וסוטרת בפניו של התרנגול על היותו רמאי, ואז ממהרת אל התרנגול המוכה. מנסה להחיות אותו, היא מנשקת את התרנגול, שכל כך מתרגש מהחוויה שהוא נותן לעורב האדיר ושואג ומכה את התרנגול ללא מאמץ, מה שגורם לתרנגול לנחות על אחד הגביעים שלו מחוסר הכרה. התרנגול והתרנגולת משלימים את הריקוד, ואז לאחר מכן נשיקה נלהבת נוספת, התרנגול נותן עורב נוסף.

מדיה ביתית[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט הופץ ב-19 בדצמבר 2006, ב"אוצרות וולט דיסני: עוד סימפוניות טיפשיות, כרך ב'".[1]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ 1 2 Merritt, Russell; Kaufman, J. B. (2016). Walt Disney's Silly Symphonies: A Companion to the Classic Cartoon Series (2nd ed.). Glendale, CA: Disney Editions. pp. 170–171. ISBN 978-1-4847-5132-9.

קטגוריה:סימפוניות טיפשיות