טיוטה:טיגיאי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
טיגיאי
TeGriAi
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה ישראל
מידע אישי
מקום מגורים ישראל
מידע יוטיוב
רשומים כ-179 אלף (נכון ל־21 באוקטובר 2023)
צפיות 30,405,899 (נכון ל־21 באוקטובר 2023)

https://youtube.com/@TGI

https://discord.gg/tgi

טיגיאי הוא יוצר תוכן ישראלי המוכר בזכות ניהול ערוץ היוטיוב TeGriAi וניהול שרת הדיסקורד הגדול בישראל.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-6 בינו׳ 2015, החל טיגיאי את פעילותו ביוטיוב, תחת השם "T.G.I Games" ובו הוא העלה תוכן העוסק בגיימינג ובמשחקי מחשב כגון GTA V, Battlefield ועוד. שנה לאחר פתיחת הערוץ שינה את שמו לשם אותו אנו מכירים כיום "TeGriAi".

עד היום TeGriAi לא חשף את זהותו, מהמראה ועד לגילו, מה שגורם לדמות שנקראת "TeGriAi" להיות יותר מסתורית ומעניינת.

בשנת 2018 החל טיגיאי להעלות בעיקר תוכן העוסק ב- "Fortnite" תקופת השיא של המשחק. כמו כן באותו זמן פתח את שרת הדיסקורד "TeGriAi" המונה כ־223,000 משתמשים (נכון ל-21 באוקטובר 2023), לימים שרת הדיסקורד הגדול בישראל. בשימוש שרת הדיסקורד יצר טיגיאי פינה בערוץ הנקראת "ילדים ישראלים בפורטנייט" בה שיחק עם ילדים אקראיים בשרת הדיסקורד שלו.

ב-25 בנוב׳ 2018 העלה "TeGriAi" סרטון במטרה להעלות את המודעות לסכנות הנמצאות באינטרנט, בסרטון טיגיאי עשה ניסוי ובו הציע לילד כסף בתמורה לתמונות חושפניות, הילד הסכים ובאותו הרגע טיגיאי עצר את הניסוי והסביר לילד את הטעות שלו. כתגובה התוכנית "הצינור" העלתה כתבה על הניסוי להעלת המודעות לסכנות הנמצאות ברשת.

בשנת 2019 החל להנחות שעשועונים בשרת הדיסקורד שלו כגון "מילה אחת לכל אחד" בה אסף מספר משתמשים שכל אחד מהם בחר מילה אחת ומהם טיגיאי יצר שיר, או לדוגמה "כשרון על מסך" שבה אסף "TeGriAi" עשרות אנשים שכל אחד מהם ביצע את הכשרון שלו ולבסוף הוחלט האם הוא עבר לשלב הבא או לא, אחד מסרטוני "כשרון על מסך" זכה להיות הסרטון הנצפה ביותר בערוץ היוטיוב של "TeGriAI" עם כ־1,325,137 צפיות (נכון ל-21 באוקטובר 2023).

רשימת הפינות בערוץ[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • כשרון על מסך - כשרון על מסך היא הפינה הכי נצפית בערוץ של טיגיאי עם ממוצע של כ־734,000 צפיות. בכל פעם טיגיאי ועוד 2–3 שופטים אורחים, אספו כ15 משתתפים שכל אחד מהם ביצע את הכשרון שלו מהמטופש ביותר ועד למטורף ביותר ולבסוף השופטים צריכים לקבוע האם המשתתף עבר לשלב הבא.
  • ילדים ישראלים בפורטנייט - בפינה הזאת טיגיאי נכנס לשיחה של משתמש אקראי בשרת הדיסקורד שלו ושיחק איתו פורטנייט, האינטראקציה במשחק בין היוטיובר למשתמש בדיסקורד יוצאת מצחיקה ומהנה לצפייה.
  • הכיתה הישראלית - בפינה הזאת טיגיאי ועוד מספר חברים יוצאים ל"מסע" במשחק GTA V ברחבי המפה.

כתבות וראיונות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]