טיוטה:טיירון מגנוס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
טיירון מגנוס
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 14 ביוני 1977 (גיל: 46)
ניו ג'רזי, ארצות הברית
תקופת הפעילות מ-2012
עיסוק מדבב, שחקן, יוצר וקומיקאי
פרסים והוקרה פרס ה-IMTA לשחקן/דוגמן של שנת 2012
פרופיל ב-IMDb

טיירון מגנוס (באנגלית: Tyrone Magnus) (נולד ב-14 ביוני 1977) הוא יוטיובר, שחקן, מדבב, קומיקאי, יוצר ובדרן אמריקאי, אשר ידוע בעיקר בשל סרטוני התגובה (Reactions) בערוץ היוטיוב שלו לסרטים, תוכן קומי ועוד.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מגנוס נולד ב-14 ביוני 1977 בניו ג'רזי, ארצות הברית. אמו הייתה עקרת בית ואביו היה מכונאי. בשנות ה-80, החל לעשות מופעי בידור עבור משפחתו וב-1990, למד בתיכון קליפטון. לאחר סיום התיכון, הלך לשרת בצבא ארצות הברית ואחרי מספר שנים, עבר להתגורר בניו יורק סיטי.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לפני תחילת הקריירה שלו, טיירון עבד כאיש מכירות במשך 8 שנים אשר מכר מערכות אבטחה ומכוניות. אחרי זמן מה, לאחר שניסה את מזלו במשחק ובדוגמנות, במרץ 2012, החל את דרכו כאישיות יוטיוב כאשר פרסם סרטון תגובה עבור הסרט "הנוקמים". סרטון זה צבר למעלה ממיליון צפיות ומאז החל להתפתח ברחבי היוטיוב והמדיה החברתית מה שהוביל אותו ליצור ערוץ יוטיוב רשמי שנקרא על שמו. ב-2015, החל את דרכו כשחקן טלוויזיה, כשהשתתף בתפקיד דיבוב דמות בדרגון בול. ב-2016, הוא לוהק לסדרת טלוויזיה שאותה הוא יצר, הנקראת "נקמה" - דרמת פעולה על אדם שיוצא למסע נקמה בארגון פשע מסוכן שבגד בו. כבר ב-2015, פרסם יותר מ-8,000 סרטונים וזכה לאהדה רבה. ביולי 2015 הוקם מועדון מעריצים הנקרא "Magnusites", על שם הסלוגן של טיירון אשר אומר זאת לצופים בו. כיום, יש לו כ-900 אלף מנויים רשומים בערוץ היוטיוב שלו.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-2014, דווח כי הוא נפרד מחברתו אחרי קשר ארוך שנים.

פרסים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-2012, הוא זכה בפרס שחקן הדוגמן הבינלאומי של השנה בידי אגודת השחקנים הדוגמנים הבינלאומית (IMTA).[דרוש מקור]