טיוטה:יואב סיימון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה ציבורית על יואב סיימון. אתם מוזמנים להשתתף בעריכתה.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה ציבורית על יואב סיימון. אתם מוזמנים להשתתף בעריכתה.

יואב סיימון (נולד ב-22 בינואר 1961) הוא כדורגלן עבר ישראלי. ששיחק בעמדת החלוץ והמגן השמאלי.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

סיימון החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל אשדוד ועלה לקבוצה הבוגרת בשנת 1978, עם הופעת בכורה בגיל 17 מול הפועל טירת כרמל. הקבוצה שיחקה בליגה הארצית ובעונת 1978–1979 ירד עימה לליגה א' דרום. בתחילת עונת 1981–1982 הצטרף להפועל כפר סבא מהליגה הלאומית ובסוף העונה חגג עימה את אליפות הליגה כחלוץ מוביל. בעונה שלאחר מכן שחק סיימון עם קבוצתו במסגרת האינטרטוטו ובסיום העונה ירד עם כפר סבא לליגה הארצית ולאחר עונה אחת בארצית חזרו ללאומית. סיימון המשיך בכפר סבא עד לסוף עונת 1988–1989, אז ביקש להשתחרר ונענה בחיוב. בשתי העונות האחרונות בכפר סבא שיחק סיימון לסירוגין גם בתפקיד המגן השמאלי.

בעונות 1989–1991 חזר ושיחק בהפועל אשדוד מליגה א' דרום בתור חלוץ קיצוני שמאלי והעפיל איתה לליגה הארצית. בעונה השנייה סיים עם הקבוצה במקום השמיני בארצית. סיימון עזב את הפועל אשדוד לאחר טענות ששכרו לא שולם במלואו.

בעונות 1991–1994 שיחק במכבי עירוני אשדוד בתפקיד במגן השמאלי. שנתיים בליגה הארצית, ולאחר ההעפלה לליגה הלאומית המשיך עוד עונה אחת.

לאחר הפרישה ממשחק, אימן מספר קבוצות בליגות הנמוכות, בין היתר את הפועל מרמורק. קטגוריה:ישראלים שנולדו ב-1961 קטגוריה:כדורגלני הפועל אשדוד קטגוריה:כדורגלני הפועל כפר סבא קטגוריה:כדורגלני מכבי עירוני אשדוד