טיוטה:נתי תמם

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

נתנאל תמם (נולד ב-1994) הידוע בשם הבמה נתי תמם הוא תקליטן ויוצר מוזיקה ישראלי.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

תמם נחשף לראשונה לתחום המוזיקה כשרקד ברייקדאנס במשך שנתיים, מגיל 13 ועד גיל 15. את שירותי הצבאי העביר תמם בגלילות, ולאחר שחרורו למד במכללת סלע סקול להפקת ויצירת סאונד בין השנים 2013 ל-2015.

נתי תמם החל את פעילותו בתחום המוזיקה בשנת 2010. לאחר שחרורו הצבאי בשנת 2015, היה תמם DJ הבית במועדון ה"ליטל ג׳ו" עד שנת 2018, ב-2016 הפך לדיג'יי הבית במועדון ה"פסאז" עד שנת 2019, ומ-2018 ועד 2020 היה DJ הבית במועדון "הדרמה".

בשנת 2017 לקח תמם חלק בקליפ עם הזמר סטפן לגר בשיר "They Know", וב-2018 הפך ל-DJ הרשמי של להקת "אבירי השולחן העגול" והראפרית אקו. נתי תמם אף יצא עמה לסיבוב הופעות של האלבום "אחת" שיצרה, ויחד הופיעו השניים ברחבי הארץ ובפסטיבל "New Israeli Sound" יחד עם להקת ג'יין בורדו, להקת Garden City Movement (אנ'), להקת רבע לאפריקה ועוד. בין שיתוף הפעולה בין תמם לאקו ניתן למצוא מאש אפ לשירת בהפקת מיכאל כהן.

בשנת 2019 חתם נתי בחברת "Zebra Music" והחל לעבוד כ-DJ בחתונות ובאירועים. מאז באותה שנה, היה נתי מופע החימום של הראפר האמריקני טייגה לצד התקליטנים עדידור, מיליה רוז ועומר כחלון. באפריל 2019 ניגן נתי סט מוזיקה מרכזי בתחרות השנתית של "שיגולה רקורדס" בסצנת האנדרגראונד התל אביבית שכללה את הראפרים מיכאל סוויסה, עדן דרסו, דור3, מיכאל כהן, אייטולה וההרכב פלא אוזן.

לאחר שניגן נתי תמם מאש אפ מיינסטרים שיצר בעודו לובשת את חולצת מותג האופנה האיטלקי "ellesse", הפך ל-DJ הרשמי המייצג את חברת האופנה, זאת בעקבות אירוע ההשקה שנערך לחברה במרץ 2020. לאחר שיתוף פעולה נוסף עם הלייבל "שיגולה רקורדס", הפך נתם ל-DJ של הראפר וייב איש שזכה בתואר פריצת השנה של ההיפ הופ הישראלי בשנת 2020.

באפריל 2020, ערך תמם חתונה ברוח נגיף הקורונה ששודרה בערוץ "קשת 12" בשידור חי, זאת לצד אלעד רון מחברת "Zebra Music" בה חתם ב-2019.

תמם יצר רמיקס לייב לשירם של נועה קירל ושחר סאול, מיליון דולר, שזכה לחשיפה רבה במסגרת שידורי תחנת הרדיו רדיוס 100FM ובאמצעות שיתופי השיר ברשתות החברתיות על ידי סאול וג'ורדי, המפיק המוזיקלי שהפיק את השיר.

במסגרת שיתופי הפעולה של תמם עם מיטב המוזיקה הישראלית, היה נתי ה-DJ בהשקת הסינגל של סטפן לגר ואיתי לוי.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]


קטגוריה:תקליטנים ישראלים קטגוריה:ישראלים שנולדו ב-1994