לדלג לתוכן

טיוטה:Ms. Chalice

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

גב' צ'אליס היא הטריטגוניסטית של קאפהד. היא נחשפה לראשונה בטריילר ההכרזה על הגרסה המורחבת:"המנה האחרונה הטעימה" ("the delicious last course"). ניתן להשתמש בה אם קאפהד או מאגמן אוכלים את העוגייה הקסומה מהאופה, אולם רק שחקן אחד יכול להחליף איתה מקומות.

ביוגרפייה[עריכת קוד מקור | עריכה]

במשחק הראשי היא NPC הידועה בשם צ'אליס האגדית (The Legendary Chalice) שנתקל בה ברמות המאוזוליאום. בצורת הגביע האגדי שלה, תפקידה במשחק הוא בעצם תפקיד של "עלמה במצוקה" שהשחקן צריך לחלץ כדי להשיג מתקפות סופר. בצורתה הגופנית, לעומת זאת, היא משמשת כטריטגוניסטית המוכנה לסייע לקאפהד ולמוגמן בהרפתקה שלהם. היא כביכול ב"משימה סודית" הכוללת עזרה לשף סולטבייקר לאפות את טארט הפלא.

תיאור[עריכת קוד מקור | עריכה]

כפי שאומר שם משפחתה, גב' צ'ליס היא גביע צהוב בהיר אנתרופומורפי, עם שפה וידיות מוזהבות, וקש פסים מוזהבים-לבן מבצבץ מראשה, בדומה לזה של מאגמן. תווי פניה מורכבים מאף זהוב קטן, עיניים עגולות עם שלושה ריסים על כל אחד ושומה צהובה מתחת לעינה הימנית. היא לובשת חולצה שחורה עם שרוולים ארוכים, חצאית כחולה בהירה עם פרחים לבנים, כפפות לבנות עם חפתים לבנים או צהובים וזוג נעלי בלרינה מוזהבות. אם התשובה "כן" נבחרה בסצנת החתך עם השטן לפני הקרב שלו - מה שמעורר את הסוף הרע - בדיוק כמו קאפהד ומוגמן, המראה שלה משתנה באופן דרמטי. צבעי התכלת והזהב שלה משתנים לורוד ועכשיו יש לה קש נגוס, הידית השמאלית שלה שבורה ועכשיו יש לה עיניים צהובות מרושעות למראה עם אישונים שחורים ואדומים, חיוך מטורף ושיניים חדות. נראה שהריסים שלה חסרים. כאשר השחקן מסיים את המסע של נערת הקקטוס, כעת השחקן יכול לגשת למסנן חדש בשם Chalice. בפילטר הזה, המראה של גב' צ'אליס נשאר זהה, אבל הצבעים שלה הם עכשיו זהב ולא צבעי ברירת המחדל הרגילים שלה, העור שלה הוא גם לבן ולא צהוב בהיר, בדומה ל-Cuphead ו־Super ArtII של Mugman, לעומת זאת עבור The Legendary Chalice הגוף שלה עכשיו זהב וגם העור שלה לבן. המטוסים שלה משתנים זהובים לחלוטין כאשר קאלה מריה מאבנת אותה. אִישִׁיוּת גב' צ'אליס נראית כאדם עליז אם כי מניפולטיבי, למשל מרמה את מוגמן לאכול עוגייה אסטרלית כדי להחליף איתו מקומות בסצנה הראשונה של ה-DLC. עם זאת, היא גם מתגלה כחסרת אנוכיות וחמלה כלפי אחרים, היא מוכנה לוותר על העיסוק שלה ב-Wondertart לאחר שלמדה שזה דורש נשמה אמיתית כדי להיווצר, והייתה שמחה שרכשה שני חברים חדשים במקום זאת. ב-The Cuphead Show!, התנהגותה השתנתה לניגוד כמעט לאישיותה במשחק, בדרך כלל במהלך הופעת הבכורה שלה; בדרך קסם. הוכח שהיא לא רק פחות אמפתית כלפי אחרים, אלא שהאופי המניפולטיבי שלה התרחב עוד יותר כשהיא משתמשת במראה החמוד שלה ובכריזמה כדי להשיג את מה שהיא רוצה בחינם, ולכן משחקת תפקיד אנטי-הירואי בתוכנית. היא גם הוכחה כמרוחקת באופן בוטה, בטענה שהיא "מעשה סולו", ומעדיפה להיות לבד במעלליה. היא גם הוכחה כמעט פחדנית כלפי דמויות סמכותיות, מכיוון שהיא אפילו תנטוש את אלה שהיא התקרבה אליהם רק כדי להימנע מהם.

טריוויה[עריכת קוד מקור | עריכה]

באפילוג של Cuphead: The Delicious Last Course, גב' Chalice נראית בצורת תמותה לצד Cuphead ו-Mugman במהלך הפתיחה המחודשת הגדולה של המאפייה של השף סולטבייקר. זה מצביע על כך שהיא הצליחה בשלב מסוים לחזור בהצלחה לחיים מבלי להקריב נפש אחרת. היא הדמות הנשית הראשונה והיחידה הניתנת למשחק ללא כל מודים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

https://cuphead.fandom.com/wiki/Ms._Chalice

קטגוריה:ויקיפדיה: ערכים של משתמשים חדשים