יבגני קושלב

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יבגני קושלב
Евгений Кошелев
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 20 ביולי 1979 (בן 44)
דונצק, ברה"מ עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה אוקראינה עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

יבגני ולנינוביץ' קושלברוסית: Евгений Валентинович Кошелев; נולד ב-20 ביולי 1979, בדונצק, אוקראינה הסובייטית, ברית המועצות) הוא מנהל ספורטיבי ומתורגמן אוקראיני-רוסי, המכהן כמנהל קבוצת הכדורגל זניט סנקט פטרבורג.[1]

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2001 סיים את לימודיו בפקולטה לפילולוגיה גרמנית של האוניברסיטה הלאומית של דונצק עם תואר בשפות וספרות אנגלית וצרפתית. בשנת 2004 קיבל תעודה מאוניברסיטת קיימברידג' בידע המקצועי של השפה האנגלית.

הוא החל את הקריירה שלו בעולם הכדורגל שלו בשנת 2004, בגיל 25, כשמונה לעוזר במחלקה ליחסים בינלאומיים של מועדון הכדורגל שחטאר דונצק. מאז 2006 עבד כעוזרו של מנהל האקדמיה לכדורגל בשחטאר וסיפק תמיכה מנהלית למנהל האקדמיה בניהול השוטף של עבודתה. הוא היה מעורב בניהול הלוגיסטי של המועדון והיה אחראי לארגון משחקי ליגת האלופות וגביע אופ"א עבור שחטאר. בשלב זה הוא פגש את המאמן הנק ואן סטי שהיה זקוק למתורגמן מקצועי. ההולנדי העריך מאוד את הפוטנציאל של קושלב והציע לו הצעה עסקית. יחד עם ואן סטי עבר יבגני לסנקט פטרבורג ושימש כמתורגמן שלו.

בשנת 2009, ביום הולדתו ה-30, מונה לסגן מנהל האקדמיה של זניט סנקט פטרבורג, הידע מבשפות וניסיון רב בתחום היחסים הבינלאומיים סייעו לו ליצור שיתוף פעולה הדוק עם המנהל הספורטיבי של לוקומוטיב אריק שטופלהאוס. לבסוף ביוני 2014 מונה למנהל הקבוצה ומאז אחראי לניהולה השוטף והתקין של הקבוצה בעיקר בתחום הלוגיסטי.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ קושלב, באתר Zenit-fk.ru