לורי גולדסטיין

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
לורי גולדסטיין
Lori Goldstein
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 1 באוגוסט 1956 (בת 67)
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

לורי גולדסטייןאנגלית: Lori Goldstein; נולדה ב-1 באוגוסט 1956) היא מעצבת אופנה אמריקאית, עורכת, מעצבת של "לוגו" מאת לורי גולדסטיין עבור QVC (אנ'),[1][2] ומחברת "לורי גולדסטיין: סטייל הוא אינסטינקט".[3] היא שיתפה פעולה לעיתים קרובות עם הצלמים סטיבן מייסל (אנ') ואנני ליבוביץ', ויצרה מסעות פרסום ומאמרי מערכת ידועים.[4] היא גם הייתה הסטייליסטית הראשונה שחתמה ב-Art + Commerce, כיום חטיבה של IMG (אנ').

חיים וקריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

גולדסטיין נולדה בקולומבוס, אוהיו וקיבלה את עבודת האופנה הראשונה שלה במסגרת חוזה עם פרד סיגל (אנ') בלוס אנג'לס. בזמן שליוותה את סיגל במסע קניות בניו יורק, היא החליטה לעבור לניו יורק כדי להשיק את קריירת האופנה שלה.[5] לאחר מכן היא החלה את עבודת העריכה שלה במגזין ואניטי פייר ו-Allure, כמו גם שיתפה פעולה עם אנני ליבוביץ' בסדרה של קמפיינים עם גאפ ואמריקן אקספרס והחלה את שותפותה עם סטיבן מייסל במספר פרויקטים, כולל פרסומת בהשראת "עמק הבובות" (1967) עבור ורסצ'ה.[6]

היא עיצבה קמפיינים למותגים כמו פראדה, דולצ'ה וגבאנה, הרמס, טיפאני ושות', ורסצ'ה, אלי טהרי, פנדי, איב סן-לורן, ורה וונג, BCBG מקס עזריה, רוברטו קוואלי, הארי וינסטון, ברברי, נינה ריצ'י וגם ולנטינו.[7] היא ערכה במגזינים כמו Elle, ווג והרפרס בזאר.[8] בין מגזיני ווג נמנו ווג איטליה וגם ווג סין.[8]

גולדסטיין עבדה רבות עם מריו טסטינו, שותפה לשעבר לחדר, בעיצוב מודעות ורסצ'ה של מדונה מ-1995. כמו כן, אלבומיה Ray of Light ו-Something to Remember צולמו בידי טסטינו. גולדסטיין קיבלה את פרס VH1 לאופנה ומדיה עבור "הסטיילינג הטוב ביותר" של הקליפ "Take a Bow" מאת מדונה.[9][10]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "Lori Goldstein Won't Be A Train Wreck For Your Viewing Pleasure"
  2. ^ Legendary Stylist (and ELLE Fashion Editor-at-Large) Lori Goldstein on the Stories Behind the Pictures, ELLE, ‏2013-11-23 (באנגלית אמריקאית)
  3. ^ Charlotte Cowles, the Cut’s financial-advice columnist In addition to “My Two Cents, ” She Writes About Work, parenting for the site Previously, she was the senior features editor at Harper's Bazaar, a senior editor at the Cut She was also the editorial director for MM LaFleur Her work has also been published in Glamour, Art in America, Politico, Other Places, Elle Hires Carmen Borgonovo and Lori Goldstein, The Cut, ‏2012-12-14 (באנגלית)
  4. ^ Lori Goldstein - Fashion Editor/Stylist, MODELS.com
  5. ^ Trebay, Guy (2013-10-25). "Lori Goldstein: With Her Magic, Fashion Becomes Art". The New York Times (באנגלית אמריקאית). ISSN 0362-4331. נבדק ב-2023-10-16.
  6. ^ Katarina Rossi, Career Timeline: Lori Goldstein -, School of Style, ‏2014-03-26 (באנגלית)
  7. ^ Milstein, Toby (2013-11-07). "Meet the Stylist Behind Some of Fashion's Most Iconic Images". The Daily Beast (באנגלית). נבדק ב-2023-10-16.
  8. ^ 1 2 "Fashion Industry Archive — People: Lori Goldstein"
  9. ^ Lori Goldstein: Style is Instinct - LA.com (Los Angeles, CA), web.archive.org, ‏2016-02-16
  10. ^ "Lori Goldstein — The Work, Celebrity"