ליאת לוי-קופלמן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ליאת לוי-קופלמן
ליאת לוי-קופלמן 2020
ליאת לוי-קופלמן 2020
ליאת לוי-קופלמן 2020
לידה 7 ביוני 1976 (בת 47)
פרדס חנה
מדינה ישראל
עיסוק עיתונאית וסופרת
קישורים חיצוניים
פייסבוק liatlevikopelman
טוויטר liat_kopelman

ליאת לוי-קופלמן (נולדה ב-7 ביוני 1976) היא סופרת ועיתונאית ישראלית והעורכת הראשית לשעבר של שבועון הבידור "פנאי פלוס" ושל מגזין האופנה והלייף סטייל "Go Style".

מחברת רב המכר ״את הבוס״ - מדריך ליזמות עסקית שנכתב במיוחד עבור נשים.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לוי-קופלמן נולדה בפרדס חנה. היא סיימה את לימודיה בתיכון החקלאי בפרדס חנה, התגייסה לצה"ל כמדריכת שריון בחטיבה 188 ולאחר מכן כקצינת הדרכה של בסיס האימונים באלי"ש. לאחר הצבא הדריכה קייטנה של הסוכנות היהודית בבורסוויל, טקסס וכשחזרה השתלבה בעולם העיתונות.

היא אמא לשלושה ונשואה לגלעד לוי-קופלמן עורך ובמאי עריכות בטלוויזיה ומרצה על צפייה ביקורתית בריאליטי.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עיתונות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 1999 היא יזמה, הקימה וערכה את מגזין האופנה והלייף סטייל מבית "ידיעות אחרונות" "Go Style", תפקיד אותו היא מבצעת עד היום. בשנת 1999 החלה לעבוד כעורכת, כתבת ומאיירת בשבועון "פנאי פלוס". בשנת 2001 מונתה לסגנית עורכת שבועון הנוער "ראש אחד". בשנת 2006 כתבה טור הורות ב-ynet שנקרא "בייבי דול". בשנת 2008 מונתה לעורכת הראשית של "ראש אחד" במקביל לעריכת "Go Style", והייתה אחראית על פרמוטו מחדש של העיתון. בשנת 2013 מונתה לעורכת הראשית של שבועון הבידור "פנאי פלוס".

ספרות[עריכת קוד מקור | עריכה]

כתיבת סיפור מתח בהמשכים, "מבצע מסטיק", שהתפרסם במגזין לילדים, "דיסני" ישראל.

כתבה ספרים כגון "OMG אני בהריון", "את הבוס" ו-"אני הבוסית".

טלוויזיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

יועצת לסדרת האופנה "אופנה אורבנית" בערוץ E!, מפתחת סדרת הנוער “יומני החופש הגדול” עבור ערוץ דיסני ישראל, כותבת ומגישת סדרת האינטרנט להורים ולילדים “הורים בחיתולים” לאתר ynet.

בנוסף, מרצה ראשית ומפתחת הקורס "עיתונות ויזמות אופנה" – לימודי תעודה במסלול ללימודי חוץ בבית הספר "שנקר" ומרצה בנושאי הצלחה מקצועית, "את הבוס!".

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]