When the Tigers Broke Free – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Addbot (שיחה | תרומות)
מ בוט: מעביר קישורי בינויקי לויקינתונים - d:q1991560
אין תקציר עריכה
שורה 16: שורה 16:
|amg=
|amg=
}}
}}
'''When the Tigers Broke Free''' הוא [[סינגל]] מאת [[פינק פלויד]] שיצא ב-[[1982]], בסרט של הלהקה החומה. השיר מתאר את מותו של אביו ווטרס [[רוג'ר ווטרס|אריק פלטשר ווטרס]] שנהרג במבצע שינגל. השורה הראשונה של השיר נמצאת בסרט. כל המילים מזכירות בכמה אירועים שהתרחשו, כשהתקיפו את קומפאני G של הצבא הבריטי. השיר מסתיים בשורה: "וכך הם לקחו את אבי ממני". השיר יצא לאור כסינגל ב-1982 ומשכו 3 דקות ו-17 שניות. השיר יצא לאור מחדש באלבום [[The Final Cut]].
'''When the Tigers Broke Free''' הוא [[סינגל]] מאת [[פינק פלויד]] שיצא ב-[[1982]], בסרט של הלהקה החומה. השיר מתאר את מותו של אביו ווטרס [[רוג'ר ווטרס|אריק פלטשר ווטרס]] שנהרג במבצע שינגל. השורה הראשונה של השיר נמצאת בסרט. כל המילים מזכירות בכמה אירועים שהתרחשו, כשהתקיפו את קומפאני Z בגדוד הרובאיים השמיני של הצבא הבריטי. השיר מסתיים בשורה: "וכך הם לקחו את אבי ממני". השיר יצא לאור כסינגל ב-1982 ומשכו 3 דקות ו-17 שניות. השיר יצא לאור מחדש באלבום [[The Final Cut]].


{{קצרמר|מוזיקה}}
{{קצרמר|מוזיקה}}

גרסה מ־12:28, 4 באוקטובר 2014


שגיאות פרמטריות בתבנית:סינגל

פרמטרים ריקים [ כתובית, amg ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים [ כתיבה, תאריך סינגל אחרי, תאריך סינגל לפני, סינגל אחרי, סינגל לפני, תאריך סינגל, שם הסינגל ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים ריקים [ 1 ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

"When the Tigers Broke Free"
סינגל בביצוע פינק פלויד
מתוך האלבום פינק פלויד: החומה (שחרור מאוחר על The Final Cut)
יצא לאור 1982
סוגה רוק מתקדם
שפה אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך 3:16
כתיבה רוג'ר ווטרס עריכת הנתון בוויקינתונים
לחן רוג'ר ווטרס עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

When the Tigers Broke Free הוא סינגל מאת פינק פלויד שיצא ב-1982, בסרט של הלהקה החומה. השיר מתאר את מותו של אביו ווטרס אריק פלטשר ווטרס שנהרג במבצע שינגל. השורה הראשונה של השיר נמצאת בסרט. כל המילים מזכירות בכמה אירועים שהתרחשו, כשהתקיפו את קומפאני Z בגדוד הרובאיים השמיני של הצבא הבריטי. השיר מסתיים בשורה: "וכך הם לקחו את אבי ממני". השיר יצא לאור כסינגל ב-1982 ומשכו 3 דקות ו-17 שניות. השיר יצא לאור מחדש באלבום The Final Cut.

ערך זה הוא קצרמר בנושא מוזיקה. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.