מקיף מילאנו – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ ←‏פרקים: קישורים פנימיים
2547119nirniki (שיחה | תרומות)
ביטול גרסה 31318769 של Benbaruch (שיחה)
תגיות: ביטול שוחזרה עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד עריכה מתקדמת מהנייד
שורה 106: שורה 106:
|לוט (בערפל)
|לוט (בערפל)
|[[27 באפריל]] [[2021]]
|[[27 באפריל]] [[2021]]
|מלי מתקשה להחליט לאיזו מגמה לעבור ומחליטה לצאת לשאוף אוויר בים, כאשר היא מגיעה לים היא פוגשת את רועי ופלג ובעודם שותים משקאות אלכוהוליים היא מחליטה להצטרף אליהם, במהלך הערב לאחר שפלג חזר הביתה רועי ומלי נתפסים על ידי מתנדב [[המשמר האזרחי]] ורועי מבריח את מלי על קורקינט חשמלי ועושה תאונה, מלי נרדמת על החוף ובבוקר כאשר מגיעה לתיכון מנר, יועצת בית הספר, שמה לב לכך שרגלה של מלי פצועה ובפיה יש ריח של [[משקה חריף|אלכוהול]] ומתחילה לחשוד. לבית הספר אין תקציב מספיק על מנת להטיס למילאנו גם את מגמת אופנה וגם את מגמת מכונאות רכב ובעקבות כך מחליטה מנואל שהמגמה שתציג הכי הרבה שליטה בנעשה והכי הרבה סיכויים לזכות תטוס למילאנו ובין שתי המגמות מתחילה תחרות, גיא מצליח לשכנע את ציון להחזיר את סופי למגמה אך כאשר סופי (שמאוהבת בגיא) שומעת כמה הוא אוהב את נורי, בתוספת לחצים שמופעלים עליה מצד זיו ומגמת האופנה היא נחליטה להישאר במגמת האופנה ומבינה שעומר מאוהב בנורי.
|מלי מתקשה להחליט לאיזו מגמה לעבור ומחליטה לצאת לשאוף אוויר בים, כאשר היא מגיעה לים היא פוגשת את רועי ופלג ובעודם שותים משקאות אלכוהוליים היא מחליטה להצטרף אליהם, במהלך הערב לאחר שפלג חזר הביתה רועי ומלי נתפסים על ידי מתנדב [[המשמר האזרחי]] ורועי מבריח את מלי על קורקינט חשמלי ועושה תאונה, מלי נרדמת על החוף ובבוקר כאשר מגיעה לתיכון מנר, יועצת בית הספר, שמה לב לכך שרגלה של מלי פצועה ובפיה יש ריח של [[אלכוהול]] ומתחילה לחשוד. לבית הספר אין תקציב מספיק על מנת להטיס למילאנו גם את מגמת אופנה וגם את מגמת מכונאות רכב ובעקבות כך מחליטה מנואל שהמגמה שתציג הכי הרבה שליטה בנעשה והכי הרבה סיכויים לזכות תטוס למילאנו ובין שתי המגמות מתחילה תחרות, גיא מצליח לשכנע את ציון להחזיר את סופי למגמה אך כאשר סופי (שמאוהבת בגיא) שומעת כמה הוא אוהב את נורי, בתוספת לחצים שמופעלים עליה מצד זיו ומגמת האופנה היא נחליטה להישאר במגמת האופנה ומבינה שעומר מאוהב בנורי.
|-
|-
|-
|-

גרסה מ־15:59, 5 במאי 2021

מקיף מילאנו
סמליל הסדרה
סמליל הסדרה
סוגה דרמת נעורים עריכת הנתון בוויקינתונים
יוצרים אבנר ברנהיימר
נוי כרמל
יאיר פרי
כותבים אבנר ברנהיימר
נוי כרמל
דפנה לוסטיג
יאיר פרי
בימוי עודד לוטן
שחקנים נאיה בינשטוק
קים אור אזולאי
מיקה צור
אור יעקב
יונתן ווקס
אלי נוס
גל ניסים
עדי טנא
יוני מלס
תומר גרשטיין
בת אל בורנשטיין
משה אשכנזי
שירי גדני
בועז קונפורטי
אקי אבני
ארץ מקור ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 3 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 54 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
מפיק שלומית ארביב
אודי סגל
עמית גיטלזון
מפיקים בפועל עידו בן בסט
הפצה כאן חינוכית
עורכים שמרית נור
שירי בורכרד
איתי אוניק
אורך פרק 20-35 דקות
שידור
תקופת שידור מקורית 15 באפריל 2021 – הווה
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מקיף מילאנו היא סדרת נוער, שנוצרה על ידי אבנר ברנהיימר, נוי כרמל ויאיר פרי, עלתה לשידור ב-15 באפריל 2021 בערוץ כאן חינוכית.

עלילה

הסדרה מתמקדת בחייהם של קבוצת נערים הלומדת במגמת מכונאות רכב בבית הספר התיכון "מקיף מילאנו" אך מהר מאוד מסתבכים חייהם לאחר שמגמת האופנה מבית הספר התיכון לאומנויות "אגם" מצטרפת לבית ספרם לאחר שכיתתם נשרפה כתוצאה מתאונת עבודה.

דמויות

  • נורית (נורי) (נאיה בינשטוק) - נערה יפה שהתגוררה ארבע שנים לפניכם באותה שכונה עם סופי, עומר וגיא אך עזבה בהפתעה, לשעבר בת זוגו של עומר. תלמידה במגמת האופנה.
  • זיו כ"ץ (קים אור אזולאי) - נערה בעלת חוש עיצוב ואופנה מפותח במיוחד, שונאת את סופי מהרגע הראשון. לומדת במגמת האופנה.
  • סופי מבורך (מיקה צור) - נערה חכמה בעלת ידע רב במכונאות רכב. שונאת את זיו מהרגע הראשון. מכונה גם כ"מבורך". לומדת במגמת מכונאות רכב, מאוהבת בגיא.
  • שירן בן משה (אור יעקב) - נערה חכמה, יושבת ראש מועצת התלמידים. לשעבר בת זוגו של עומר. לומדת במגמה רגילה.
  • עומר שוהם (יונתן ווקס) - נער הלומד במגמת מכונאות רכב, בעל חוש אופנה רב, חולם ללמוד במגמת אופנה. בן זוגה לשעבר של שירן. בן זוגה לשעבר של נורית. מתחזה להומוסקסואל על מנת להתקבל למגמת אופנה.
  • גיא גופר (עילי צ'פמן) - נער הלומד במגמת מכונאות רכב, ידידה הטוב ביותר של סופי מבורך.
  • גל רון (אלי נוס) - נער טיפש הלומד במגמת אופנה, שורף את כיתתם במקיף "אגם" לאחר שמנסה להלחים נברשת לתפרים דליקים.
  • גור (גל ניסים) - תלמיד במגמת אופנה. הומוסקסואל. מעניק את המלגה על שם דולצ'ה שקיבל לעומר.
  • מלי תלם (עדי טנא) - תלמידה במגמת אופנה.
  • שובל (תומר גרשטיין) - חברתה של שירן.
  • מנואל אלקיים (בת אל בורנשטיין) - מנהלת בית הספר "מקיף מילאנו", נמוכת קומה.
  • ציון (משה אשכנזי) - מורה בבית הספר "מקיף מילאנו", אחראי על מגמת מכונאות רכב.
  • גוני שוהם (שירי גדני) - אימו של עומר. רואה את עומר מודד שמלה וחושבת שהוא הומוסקסואל.
  • אייל שוהם (בועז קונפורטי) - אביו של עומר, מנהל ביחד עם אשתו ובנו עומר מוסך.
  • רפאל אוזן (אקי אבני) - המורה של מגמת האופנה. מכונה על ידי מנואל "גרופית". אחראי על מגמת האופנה.
  • אופק (יוני מלס) - נער חכם הלומד במגמת מדעי המחשב, בעל בעיית קשב וריכוז, מאוהב בשירן.
  • פלג חביב (אורי ביטון) - חברו הטוב של רועי, רודף שמלות.
  • רועי רזיאל (רן מושיב) - תלמיד במגמת מכונאות רכב, חברו הטוב של פלג, רודף שמלות, סובל מטרשת נפוצה.

סקירה

עונהפרקיםשודרה לראשונה (ישראל)
הפרק הראשוןהפרק האחרון
115 באפריל 2021

פרקים

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
מספר עונה שם הפרק תאריך שידור בכורהישראלישראל תקציר הפרק
1 1 1 יש לו את זה 15 באפריל 2021 במגמת אופנה מתכוננים לתחרות המעצבים הצעירים במילאנו אך בעקבות תאונה מצערת שכללה ניסיון הלחמה של נברשת לתפרים דליקים כיתתם במקיף האומנויות "אגם" נשרפת והם נאלצים לעבור לכיתה חדשה. בינתיים במגמת מכונאות רכב בבית הספר התיכון "מקיף מילאנו" מתכוננים גם הם לתחרות המכונאים הצעירים במילאנו. אך במפתיע באמצע היום מגיעה מגמת האופנה מתיכון האומנויות "אגם" ומהר מאוד נוצרת בין מגמת אופנה למכונאות רכב מתיחות קשה. בין נערי מגמת האופנה נמצאת נורית, אהובת ליבו לשעבר של עומר, שעזבה את שכונתה ובתה הישן בעיתוי מפתיע ולא נפרדה מעומר, שעכשיו במגמת מכונאות רכב. חלומו של עומר היה תמיד להיות מעצב אופנה וכשהגיעה ההזדמנות החליט להצטרף למגמה. בכדי להתקבל הוא תופר שמלה. כאשר הוא מודד את השמלה אימו עוברת ליד חדרו, רואה אותו, וחושבת שהוא הומוסקסואל. עומר שמבין שזו הדרך היחידה להתקבל למגמה מתחזה להומוסקסואל אך מסתבך בעקבות כך מהר מאוד.
2 2 1 המייקאובר 19 באפריל 2021 סרטון בו אימו של עומר אומרת שהיא גאה בכך שהוא הומוסקסואל מתפרסם ברשתות החברתיות ועומר מתחיל לקבל יחס מיוחד. סופי מקבלת הערה מזיו על כך שהיא נראית רע ושאף אחד לא ירצה אותה ככה ומחליטה לעבור מייקאובר. עומר מתקבל למגמת האופנה אך לאחר שרואה את מחיר ההצטרפות למגמה הוא נאלץ לוותר, גור מספר לו שגם הוא הומוסקסואל ומחליט להעניק לעומר את המלגה לתלמיד הלהט"ב המצטיין על שם דויצ'ה כדי שיוכל להצטרף למגמה. שירן מגלה שמגמת אופנה לא מחויבת ללבוש תלבושת אחידה ומתלוננת על כך למנואל שמחליטה ששירן ומגמת האופנה יאספו חתימות ומי שישיג הכי הרבה חתימות יחליט האם תהיה תלבושת אחידה או לא.
3 3 1 גבר גבר 20 באפריל 2021 במגמת האופנה ניתנת משימת עיצוב בגדי ים ובכדי לבדוק איך בגד הים נראה על בן אדם תלמידי המגמה מודדים את בגדי הים, אך גיא, פלג ורועי שומעים על כך ומחליטים לצלם את בנות המגמה, להעלות את זה בקבוצת ווטסאפ שנפתחה במיוחד בשבעל תמונות כאלה ולדרג, עומר רואה את זה ומספר לנורי שמספרת לכל חברי המגמה וביחד הם מתכננים נקמה.
4 4 1 עלה לה 21 באפריל 2021 במקיף מתחילים בסבב יח"ץ ומנואל בוחרת את מלי להיות "הפנים של בית הספר", אך בעקבות כך זיו וגור מכריחים את מלי ללבוש בגדים שלא נוחים לה ומלי שלא מוכנה להשתנות בשביל להיות יפה יותר מתנגדת לרעיון ובוחרת לא להצטלם. נורי וגיא יוצאים לדייט ראשון ומוצלח ומחליטים להיפגש עוד פעם, נורי, שהתנשקה רק פעם אחת בחיים שלה נלחצת ומחליטה להתאמן על עומר לנשיקה.
5 5 1 אל תוך היער 26 באפריל 2021 במקיף מנואל מחליטה על יום גיבוש ביער על מנת לגבש את כל השכבה, באחת הפעילויות מתבקשים גל-רון ורועי לטפס ביחד על קיר טיפוס כך שהאחד מאבטח את השני ורועי מפיל את גל-רון, הפעילות מופסקת מיד והאש מפנת לרועי שבעקבות כך נאלץ לספר לפלג, חברו הטוב, את סודו; כאשר איבטח את גל-רון ידיו רעדו מכיוון שהוא סובל מטרשת נפוצה ומשום כך גל-רון נפל. שירן וזיו מקבלות משימת ניווט בזוגות, נאבדות ביער ומתקרבות אחת לשנייה. עומר רואה את נורי וגיא ביחד ומתחיל להתנהג מוזר ובעקבות כך גיא חושב שעומר מאוהב בו.
6 6 1 לוט (בערפל) 27 באפריל 2021 מלי מתקשה להחליט לאיזו מגמה לעבור ומחליטה לצאת לשאוף אוויר בים, כאשר היא מגיעה לים היא פוגשת את רועי ופלג ובעודם שותים משקאות אלכוהוליים היא מחליטה להצטרף אליהם, במהלך הערב לאחר שפלג חזר הביתה רועי ומלי נתפסים על ידי מתנדב המשמר האזרחי ורועי מבריח את מלי על קורקינט חשמלי ועושה תאונה, מלי נרדמת על החוף ובבוקר כאשר מגיעה לתיכון מנר, יועצת בית הספר, שמה לב לכך שרגלה של מלי פצועה ובפיה יש ריח של אלכוהול ומתחילה לחשוד. לבית הספר אין תקציב מספיק על מנת להטיס למילאנו גם את מגמת אופנה וגם את מגמת מכונאות רכב ובעקבות כך מחליטה מנואל שהמגמה שתציג הכי הרבה שליטה בנעשה והכי הרבה סיכויים לזכות תטוס למילאנו ובין שתי המגמות מתחילה תחרות, גיא מצליח לשכנע את ציון להחזיר את סופי למגמה אך כאשר סופי (שמאוהבת בגיא) שומעת כמה הוא אוהב את נורי, בתוספת לחצים שמופעלים עליה מצד זיו ומגמת האופנה היא נחליטה להישאר במגמת האופנה ומבינה שעומר מאוהב בנורי.
7 7 1 קיצורי דרך 28 באפריל 2021 לשכבה יש מבחן חשוב באנגלית וכולם מתכוננים אליו, מלי מתכוננת עם גיא, שמתכנן לאחר מכן לנסוע לבחינות לנינג'ה ישראל אך מכיון שאינו מספיק ללמוד, מלי פורצת בשבילו לאתר בית הספר ומשיגה את המבחן, גיא שולח את המבחן לפלג שמעביר אותו הלאה. עומר, נורי, סופי וגור עובדים ביחד ועומר מגלה את סודו של גור; אביו הומופוב ומשום כך הוא ואמו מסתירים ממנו את זה שגור הוא הומו. עומר מנסה לשכנע את גור לספר לאביו ומצליח, אך המצב רק משתבש כאשר אביו של גור מתגרש מאמו של גור ומגרש את גור מהבית.
8 8 1 הוידוי 3 במאי 2021 המנהלת מנואל מגלה שהמבחן הודלף וקובעת את הדבר הבא:יש לתלמיד שהדליף את המבחן שלושה ימים להתוודות ואם כאשר יעברו שלושה ימים אף תלמיד לא יתוודה הנסיעה למילאנו תבוטל, ומכיון ששירן היא היחידה שידעה על ההדלפה ולא השתמשה בה כולם חושדים שהיא המלשנית ובעקבות כך נקבע עליה חרם. מלי מחליטה ביחד עם זיו שזיו תתוודע באינסטגרם שלה על כך שהלשינה על ההדלפה ומלי תתוודע על כך שהדליפה אותו, רועי רואה את מלי בדרך לחדר של מנואל, ומחליט לעצור אותה ולהתוודות במקומה.

קישורים חיצוניים