שיחה:תאוריית גילוי האותות – הבדלי גרסאות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 6 חודשים מאת Hila Livne בנושא התייעצות עם מבינים בתחום
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
 
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
== התייעצות עם מבינים בתחום ==
== התייעצות עם מבינים בתחום ==


תרגמתי את הערל על רוברטה וולשטטר, כרגע עדיין בטיוטה. בערך לא מוזכרת התיאוריה הזאת בכלל. הסתכלתי בערכים בשפות אחרות של הערך "תאוריית גילוי האותות" ורוברטה וולשטטר לא מוזכרת שם.
תרגמתי את הערך על [[טיוטה:רוברטה וולשטטר]], כרגע עדיין בטיוטה. בערך לא מוזכרת התיאוריה הזאת בכלל. הסתכלתי בערכים בשפות אחרות של הערך "תאוריית גילוי האותות" ו[[רוברטה וולשטטר]] לא מוזכרת שם.
האם לשים תבנית כלשהיא שהערך זקוק לעריכה? האם למחוק המידע מהערך? אשמח להתייעץ [[משתמש:Hila Livne|Hila Livne]] - [[שיחת משתמש:Hila Livne|שיחה]] 14:29, 30 באוקטובר 2023 (IST)
האם לשים תבנית כלשהיא שהערך זקוק לעריכה? האם למחוק המידע מהערך? אשמח להתייעץ עם בעלי ידע בתחום, לא הבנתי את מהות התיאוריה ואיך היא קשורה לוולשטטר {{בעלי ידע/פיזיקה}} {{בעלי ידע/פסיכולוגיה}} [[משתמש:Hila Livne|Hila Livne]] - [[שיחת משתמש:Hila Livne|שיחה]] 14:29, 30 באוקטובר 2023 (IST)

גרסה מ־15:31, 30 באוקטובר 2023

התייעצות עם מבינים בתחום

תרגמתי את הערך על טיוטה:רוברטה וולשטטר, כרגע עדיין בטיוטה. בערך לא מוזכרת התיאוריה הזאת בכלל. הסתכלתי בערכים בשפות אחרות של הערך "תאוריית גילוי האותות" ורוברטה וולשטטר לא מוזכרת שם. האם לשים תבנית כלשהיא שהערך זקוק לעריכה? האם למחוק המידע מהערך? אשמח להתייעץ עם בעלי ידע בתחום, לא הבנתי את מהות התיאוריה ואיך היא קשורה לוולשטטר נדב ס, Tshuva, hagay1000, רמי (ידע בסיסי), eman, Eyalweyalw, משה פרידמן, בנצי, E L Yekutiel, saroad, שלום אורי, GidiDSigTif, Ravit, Chenspec, Tshuva, Ewan2, Saifunny, האלקושי, גלייכער, shaishyy, Telecart,Alon112, איתמראשפר, SocialTechWorker, דובי123, Naidav2424, בן-צור, Pasta GerevHila Livne - שיחה 14:29, 30 באוקטובר 2023 (IST)תגובה