מתילדה, מלכת בלגיה – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
יצירת דף עם התוכן "שמאל|ממוזער|200px|מתילדה, נסיכת בלגיה '''מתילדה, נסיכת בלגיה''' (נולדה..."
 
מאין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
[[קובץ:HRH The Duchess of Brabant.jpg|שמאל|ממוזער|200px|מתילדה, נסיכת בלגיה]]
[[קובץ:HRH The Duchess of Brabant.jpg|שמאל|ממוזער|200px|מתילדה, נסיכת בלגיה]]
'''מתילדה, נסיכת בלגיה''' (נולדה ב-20 בינואר 1973) היא רעייתו של [[פיליפ, נסיך בלגיה]].
'''מתילדה, נסיכת בלגיה''' (נולדה ב-[[20 בינואר]] [[1973]]) היא רעייתו של [[פיליפ, נסיך בלגיה]].


==ביוגרפיה==
==ביוגרפיה==
מתילדה ד'אודקם ד'אקוז נולדה בעיר איקול שבבלגיה, אביה רוזן ממשפחת אצולה בלגית ואמה בת למשפחת אצולה פולנית, היא הבכורה מבין חמישה ילדים ולה שלוש אחיות ואח, היא למדה קלינאות והפרעות בתקשרות במוסד מארי האפס ללימודים אקדמיים וב-1994 סיימה את התואר, היא עבדה כ[[קלינאית תקשורת]] במרפאתה הפרטית בעיר וב-2002 סיימה תואר שני ב[[פסיכולוגיה]] מהאוניברסיה הקתולית של לוון, ב-1999 נישאה לפיליפ, יורש העצר הבלגי ולזוג ארבעה ילדים. ב-2001 ייסדה את "קרן הנסיכה מתילדה" המקדמת התנדבות וצדקה. מ-2009 היא משמשת כנשיאת הכבוד של הסניף הבלגי של [[קרן החירום הבינלאומית של האומות המאוחדות לילדים]].
מתילדה מארי כריסטיאן חיסליין ד'אודקם ד'אקוז (Mathilde Marie Christiane Ghislaine d'Udekem d'Acoz) נולדה בעיר אקל (Ukkel) שבבלגיה, אביה רוזן ממשפחת אצולה בלגית ואמה בת למשפחת אצולה פולנית, היא הבכורה מבין חמישה ילדים ולה שלוש אחיות ואח. היא למדה קלינאות והפרעות בתקשרות במוסד מארי האפס ללימודים אקדמיים וב-1994 סיימה את התואר, היא עבדה כ[[קלינאית תקשורת]] במרפאתה הפרטית בעיר וב-2002 סיימה תואר שני ב[[פסיכולוגיה]] מהאוניברסיה הקתולית של לוון, ב-1999 נישאה לפיליפ, יורש העצר הבלגי ולזוג ארבעה ילדים. ב-2001 ייסדה את "קרן הנסיכה מתילדה" המקדמת התנדבות וצדקה. מ-2009 היא משמשת כנשיאת הכבוד של הסניף הבלגי של [[קרן החירום הבינלאומית של האומות המאוחדות לילדים]].




שורה 10: שורה 10:
[[קטגוריה:אצולה פולנית]]
[[קטגוריה:אצולה פולנית]]
[[קטגוריה:קלינאי תקשורת]]
[[קטגוריה:קלינאי תקשורת]]

[[fr:Mathilde d'Udekem d'Acoz]]
[[it:Mathilde d'Udekem d'Acoz]]

גרסה מ־09:13, 27 ביולי 2016

מתילדה, נסיכת בלגיה

מתילדה, נסיכת בלגיה (נולדה ב-20 בינואר 1973) היא רעייתו של פיליפ, נסיך בלגיה.

ביוגרפיה

מתילדה מארי כריסטיאן חיסליין ד'אודקם ד'אקוז (Mathilde Marie Christiane Ghislaine d'Udekem d'Acoz) נולדה בעיר אקל (Ukkel) שבבלגיה, אביה רוזן ממשפחת אצולה בלגית ואמה בת למשפחת אצולה פולנית, היא הבכורה מבין חמישה ילדים ולה שלוש אחיות ואח. היא למדה קלינאות והפרעות בתקשרות במוסד מארי האפס ללימודים אקדמיים וב-1994 סיימה את התואר, היא עבדה כקלינאית תקשורת במרפאתה הפרטית בעיר וב-2002 סיימה תואר שני בפסיכולוגיה מהאוניברסיה הקתולית של לוון, ב-1999 נישאה לפיליפ, יורש העצר הבלגי ולזוג ארבעה ילדים. ב-2001 ייסדה את "קרן הנסיכה מתילדה" המקדמת התנדבות וצדקה. מ-2009 היא משמשת כנשיאת הכבוד של הסניף הבלגי של קרן החירום הבינלאומית של האומות המאוחדות לילדים.