מקסין דופרי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מקסין דופרי
Maxxine Dupri
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 19 במאי 1997 (בת 26)
פיניקס, אריזונה, ארצות הברית
שם במה סופיה קרומוול
מקסין דופרי
משקל 61 ק"ג
גובה 1.75 מטר
לאום אמריקאי
קריירה מקצוענית 22 במרץ 2022 – הווה (שנתיים)
מאמנים WWE Performance Center
ליגות WWE
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

סידני ג'יאנין זמרזלאנגלית: Sydney Jeannine Zmrzel; נולדה ב-19 במאי 1997) הידועה יותר בשם הבמה שלה, מקסין דופרי היא מתאבקת אמריקאית, המופיעה בארגון ההיאבקות WWE בתוכנית הדגל Raw. היא חברה בקבוצת אקדמיית אלפא.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לפני שעברה לענף ההיאבקות המקצועית, זמרזל הייתה מעודדת של קבוצת הפוטבול לוס אנג'לס ראמס ורקדנית של קבוצת הכדורסל פיניקס סאנס.[1]

קריירת היאבקות מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

WWE ‏ (2021–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

מלווה לזירה (2021–2023)[עריכת קוד מקור | עריכה]

באוגוסט 2021, זמרזל נטלה חלק במבחן קבלה של ארגון ההיאבקות ה-WWE בלאס וגאס, נבדה והפכה לאחת מ-14 המשתתפים שקיבלו חוזה בארגון זה. תפקידה הראשון בענף ההיאבקות המקצועית היה שנה לאחר מכן בפרק של התוכנית NXT, כשהופיעה תחת שם הבמה סופיה קרומוול כמלווה לזירה ביחד עם רוברט סטון עבור המתאבק ון וגנר.

ב-22 ביולי 2022 בפרק של התוכנית סמאקדאון, שם הבמה שלה שונה למקסין דופרי, כשהופיעה לראשונה ברוסטר הראשי כאחותו של מקס דופרי (לפי העלילה), שתיפקד כמנהל קבוצת "Maximum Male Models" (בעברית: "מקסימום דוגמנים גברים"), קבוצה אשר כללה את המתאבקים מאסה ומנסואר. ב-7 באוקטובר בפרק של התוכנית סמאקדאון, מקס עזב את הקבוצה וחזר לגימיק הקודם שלו כ"אל. איי. נייט", צעד שהותיר את מקסין בקבוצה. בפברואר 2023, הקבוצה הועברה למותג Raw.

אקדמיית אלפא (2023–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר המעבר למותג Raw, דופרי נקלעה לעלילה קומית עם אוטיס לפיה היא ניסתה לגייס אותו לשורות קבוצת MMM. ניסיון זה הוביל לסדרת קטעים בין דופרי וצ'אד גייבל, שבהם השניים רצו את אוטיס לצידם. לבסוף, היא עזבה את קבוצתה והצטרפה לצמד אקדמיית אלפא, צעד שביסס את דמותה כחביבת הקהל.

ב-12 ביוני בפרק של התוכנית Raw, דופרי ואקדמיית אלפא היו מעורבים בפיוד עם ה-Viking Raiders (אריק ואיבר) וולהאלה. אוטיס וגייבל אימנו את דופרי בסדרת קטעים מאחורי הקלעים בכדי להפוך אותה למתאבקת. היא רשמה את קרב הבכורה שלה במסגרת קרב זוגות מעורב בין אקדמיית אלפא ל-Viking Raiders ב-3 ביולי בפרק של התוכנית Raw, כשהצמידה את ולהאלה לניצחון. היא ערכה את קרב היחידים הראשון שלה ב-31 ביולי בפרק של התוכנית Raw, כשזכתה לנצח את אותה ולהאלה.

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • הישגים במגזין ההיאבקות Wrestling Observer Newsletter – WON
    • הגימיק הגרוע ביותר (2022) - Maximum Male Models

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]