משתמש:טובי ג'ונסון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


תיבת כישורי שפה
מידע על כישורי שפה של המשתמש
he-N משתמש זה דובר עברית כשפת אם.
en-2 This user has intermediate knowledge of English.
ar-1 هذا المستخدم لديه معرفة أساسية بالعربية.
fr-1 Cet utilisateur dispose de connaissances de base en français.
תיבות משתמש
משתמש זה עוזר בכתיבת ערכי
הארי פוטר
משתמש זה משתתף במיזם השכתוב
משתמש זה מרגיש בסדר גמור ואין לו עצבנות-ויקי
משתמש זה קורא קומיקס

הגעתם לדף המשתמש של מחסל הקצרמרים הרשמי: טובי ג'ונסון!

מיהו טובי ג'ונסון[עריכת קוד מקור | עריכה]

טוב, כשדיברתי על "מיהו טובי ג'ונסון" לא התכוונתי להסביר לכם מי אני באמת... אם אתם באמת רוצים לדעת, עדיף שלא תדעו (הא! הא! הא!), ואם אתם מתעקשים אז הסתכלו שמאלה...

ועכשיו ברצינות: השם "טובי ג'ונסון" הוא שמה של הדמות הראשית באבודים במעבדה, סדרה שאהובה עליי מאוד והערך הראשון שהוספתי / ערכתי בויקיפדיה. הערך עצמו הוא מעשה ידי וזאת עוד סיבה טובה למה אני גאה בו.

סיבה נוספת למה קראתי לעצמי "טובי ג'ונסון" היא שהרבה יותר כיף לדבר עם "טובי ג'ונסון" מאשר עם "פצצה מה100 וחתיכה בטירוף!!!" או "shesh ze magniv". אם יש מישהו שבאמת קוראים לו ככה, לא להיעלב, אלו רק דוגמאות, כדי שתבינו ש- "טובי ג'ונסון" נשמע כמו שם של בן אדם נורמלי.

פעילותי בויקיפדיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

את קריירת הויקיפדיה שלי התחלתי לפני מספר חודשים, וזה אומר שאני עדיין מוגדר כמשתמש חדש. לכן, המוטו שלי אליכם הוא: "התייחסו לטעויותיי בסלחנות, אך כבדו את עבודתי ברצינות". זה בגלל שכל הערכים ששיפצתי / ערכתי היו סתם דבר מגעיל (או לא היו בכלל...), ואחרי טיפול מסור שלי הם הפכו לערכים מופתיים! טוב, אולי לא מופתיים אבל אם תסתכלו על הגרסאות הקודמות שלהם תראו למה התכוונתי...

קצרמרים בויקיפדיה ששיפצתי / שערכתי:[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערכים בויקיפדיה שהוספתי:[עריכת קוד מקור | עריכה]

תוכניות לעתיד[עריכת קוד מקור | עריכה]

תוכניותיי לעתיד, לעת עתה, כוללות הרחבת קצרמרים למיניהם, בעיקר בנושא טלוויזיה ומפורסמים. בנוסף, אני מתכוון לעבוד על הערכים דרייק וג'וש, החיים על פי איגי והארי פוטר - דרכי תקשורת ולהוסיף ערכים אחרים בנושאים שונים.

שונות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ליצירת קשר[עריכת קוד מקור | עריכה]

כדי ליצור קשר עמי ניתן להשאיר הודעה בדף השיחה, ואני מבטיח לענות תוך מספר ימים מקסימום (כל עוד אני לא בחופשת ויקי). כמו כן, הודעות בנושאים שאינם קשורים לויקיפדיה לא יענו.

דפים חיוניים עבורי[עריכת קוד מקור | עריכה]