משתמש:יצחק גקי אדרי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

יצחק ג'קי אדרי

כיתוב תמונה


נולד בשנת 1959 בישראל וגדל בעיר דימונה.

ב- 1977 התגייס לצה"ל, שירת בחיל המודיעין.

ב- 1980 התנדב לימ"מ היחידה המיוחדת ללוחמה בטרור, שירת כלוחם צוות וחבלן מקצועי.

ב- 1985 הקים את חברת המחשבים הראשונה בדימונה, וניהלה כיתת לימוד, בשנת 1988 החברה נקלעה לקשיים פיננסיים ונאלצה להפסיק את פעילותה העסקית, משלם את חובות החברה ברציפות כ – 20 שנה במסגרת איחוד תיקים.

ב- 1996 החל בפעילות ענפה לקידום תהליך השלום עם מדינת ירדן בעזרת קשרים אישיים בארמון בית המלוכה הירדני עם ידידו האישי H.R.H Prince Assem Ben Naiff .

בט"ו בשבט 1999 יזם את פרוייקט "בוסתן השלום" בעיר הנבטית העתיקה ממשית (כורנוב).

ב- 4 ליוני 2004 "גיבור מעמד הפועלים" נחשף לראשונה לציבור הישראלי בכתבה בידיעות אחרונות "7 ימים" של העיתונאית עינת פישביין .

ב- 9 ליוני 2004 הוקרן לראשונה סרט התעודה "זהב לבן עבודה שחורה" של הבמאית טלי שמש בתוכנית "עובדה" של אילנה דיין בערוץ 2, סרט שתיעד את מצב עובדי הקבלן במפעלי ים המלח ועורר תהודה גדולה.

ב- 29 לספטמבר 2004 יסד את עמותת מת"ח- מערכות תמיכה חינוכיות לילדי עובדי קבלן , העמותה הוקמה כחלק מהסכם פשרה עם כימיקלים לישראל בבית הדין לעבודה באר שבע, הסכם פשרה בה ויתר על כספי פיצויים ותרם אותם לעמותה מת"ח ביחד עם כימיקלים לישראל.

החל מחודש ספטמבר 2004 מנהיג חברתי שיצא למאבק "עוטף ישראל" למען זכויות עובדי קבלן, מאבק בחברות כח-האדם ומניעת העסקה פוגענית, עובדי קבלן.

יצחק ג'קי אדרי נשוי לג'ולי, עובדת מדינה בשרות התעסוקה, גרים בדימונה בדיור ציבורי (עמידר) ולהם שלושה ילדים: הבת עדישר סגן (מיל') סטודנטית באונב' העברית ירושלים(24), הבן אביב קצין בסדיר (21) והבן נבו (12).

מועמד לכנסת ה- 17 ברשימת מפלגת תפנית, מנהיג חברתי, נאבק למען זכויות עובדי הקבלן בישראל.

החברה הישראלית רוצה סדר יום אזרחי-חברתי שיהיה לא פחות חשוב מסדר היום הביטחוני. למען הישראלים עלינו להיפרד מהפלסטינים וליצור מדינה יהודית-דמוקרטית. עלינו להרוג את השחיתות לפני שהיא תהרוג אותנו. אנחנו יודעים היטב מי לא יעשה זאת ההנהגה הפוליטית הנוכחית. לכן אנחנו קבוצת אנשים מכל חלקי הציבור והארץ הקמנו את מפלגת "תפנית" ומתחייבים לממש את תכנית העבודה הנגזרת מסדר היום החדש. הצירוף של: סדר יום נדרש, קבוצה הולכת וגדלה של אנשים מחויבים והנהגה המסמלת אותו ונוהגת לפיו יעשה את זה. מפלגת תפנית – סדר יום חדש לישראל מתחייבת להיות הכתובת שלכם בחברה הישראלית, האנשים של תפנית כבר הוכיחו את עצמם בעשייה ציבורית והינם נקיי כפיים, עליהם תוכלו לסמוך שיילחמו באמת בשחיתות ויקדמו את סדר היום החדש.

מאמרים אישיים
מכתב גלוי למנהלי הבנקים
עבודה או עבדות?
בדרך להפיכת דמים חברתית
לכל המאמרים באתר Ynet
זהב לבן עבודה שחורה