לדלג לתוכן

משתמש:Akatonnn/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

Garten of Banban[עריכת קוד מקור | עריכה]

Garten of Banbanעברית: גן החובה של באנבאן) הוא משחק אינדי אשר פותח בתחילת 2023 על ידי האחים יופוריק (באנגלית: The Euphoric Brothers). למשחק כרגע יש 3 חלקים מתוך 5 עם החלק הרביעי שעומד לצאת בעתיד.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חלק 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק מספר על הורה שמחפש את הילד שלו שנעדר ונראה לאחרונה עם ילדים אחרים בגן חובה שמנוהל על אדם מיסתורי בשם באנבאן. כשהשחקן נכנס פעם ראשונה לגן המקום נראה ריק, הוא מפעיל רחפן שאיתו מצליח לפתוח דלת בלובי הכניסה ומבחין בציפור וורודה (במשחק היא מופנית בתור "Opila Bird") אשר מסתכלת עליו ונעלמת לתוך חדר חשוך. כשהשחקן מדליק את האור הוא מגלה שהציפור נמצאת בחדר משחקים גדול ועליו להביא לציפור 6 ביצים על מנת לקבל כרטיס שיאפשר לו להמשיך במשימתו. כאשר הוא מקבל את הכרטיס הוא משתמש בו כדי לקבל פטיש אשר עוזר לו לשבור את הקרשים אשר חוסמים את הדלת לבריכת הכדורים, רק שהבריכת כדורים נעלמה ובמקומה נפתח תהום עמוק שלידה ניתן להבחין בעקבות של ציפור.כאשר השחקן פותר את הפאזל באותו חדר הוא מבחין באותה ציפור ממקודם מתקרבת אליו, על השחקן להפעיל גשר שיעזור לו לחצות את התהום מבלי שהציפור תגיע אליו. כאשר השחקן עובר בבטחה את התהום הוא לוחץ על כפתור אשר מחזיר את הגשר למקומו מה שגורם לציפור ליפול לתהום. לאחר מכן עם הכרטיס שקיבל השחקן מהפאזל בחדר של התהום הוא מצליח לפתוח חדר אשר נמצאת בה מעלית, השחקן יורד במעלית ובדיוק לפני שהוא מגיע ליעד שלו מפלצת ירוקה (במשחק הוא מופנה בתור "Jumbo Josh") אשר הורסת את המעלית ומפילה את השחקן יחד איתה.

חלק 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסיפור מתחיל מאיפה שהחלק הראשון נעצר, השחקן מתעורר בחדר חשוך לאחר ההתרסקות של המעלית ומבחין במפלצת הירוקה שוכבת ללא רוח חיים ליד המעלית (ככל הנראה מתה מהנפילה). השחקן יוצא מהחדר ומוצא את עצמו במרכז ענק של בניין משרדים עם רק 4 דרכים ללכת אליהם אך כרגע הוא יכול ללכת רק לאחד. כאשר הוא נכנס לבניין הראשון קול מסוים מתחיל לדבר אליו דרך הרמקולים וטוען שהוא עובד שננעל באחד החדרים ומבקש מהשחקן לשחרר אותו עם כרטיס. לאחר שהשחקן פותר פאזל באותו החדר הוא מקבל כרטיס אשר פותח לו את דלת המחסן שם הוא מקבל עוד כרטיס אשר יפתח לו את החדר שבו נמצא אותו עובד אך השחקן מפחיד שיצור כחול דמוי עכביש (במשחק הוא מופנה בתור "Nabnab") אשר זוחל על התקרה ומנסה לקפוץ על השחקן ברגע שלא יזוז. לאחר שהשחקן מצליח לעבור את המפלצת הוא פותח את החדר עם הכרטיס אך אף אחד לא נמצא שם, הוא מבחין בפתק על אחד השולחנות שאומר שאם הוא יקרא את הפתק מספיק מהר הוא יספיק לברוח אל השחקן לא מצליח לקרוא את כל הפתק בגלל ששניה אחר כך יצור אדום (במשחק מופנה בתור "Banban") פוגע לו בראש וגורם לו לאיבוד הכרה. כאשר השחקן קם הוא מוצא את הרחפן שלו ומוצא את עצמו שוב במרכז של הבניין משרדים אך הפעם יכול ללכת לבניין השני אשר נקרא "מרכז הניסויים" שם הוא מגלה שיצור גדול בצבע תכלת חוסם לו את המעבר והדרך היחידה לעבור בבטחה היא לפגוע לו בעין עם תותח אשר נמצא מול המפלצת, לאחר שלקח משישה יצורים את הדם שלהם כולל המפלצת הוא מקבל זיקוק אשר מכניס אותו לתותח ופוגע בעין של המפלצת ומבריח אותה. השחקן מוצא את עצמו לאחר מכן במסדרון ענק מלא בדלתות נעולות חוץ מהדלת האחרונה, כאשר נכנס דרך הדלת הוא מגיע לחדר חשוך ומבחין במפלצת שמסתכלת עליו מרחוק אך כאשר היא מתקרבת מתגלה שזו הציפור מהחלק הראשון לאחר שנפלה מהתהום אך הפעם אפשר לראות שהיא פגועה וחבולה מהנפילה אך לפני שהציפור מספיקה להגיע אליו יצור לבן דמוי נקבה (במשחק היא מופנית בתור "Banbaleena") קוראת לו לחדר סמוך שיגן עליו מהציפור. כאשר השחקן נכנס לחדר הוא מגלה שזו כיתה והמפלצת הלבנה באמצע שיעור, על השחקן לפתור פאזל בין כל שיעור כדי שהמפלצת לא תתקוף אותו. לפני שהשיעור הרביעי מתחיל המפלצת שומעת משהו מהמסדרון והולכת לבדוק את הרעש מה שנותן לשחקן מספיק זמן לברוח דרך דלת בסוף הכיתה, הוא מוצא את עצמו בחדר דמוי יער אשר נמצאים בה הגוזלים של אותה ציפור ממקודם. על השחקן לפתור עוד פאזל שמבקש ממנו להכניס את כל הגוזלים לקן לפני שהציפור תגיע, לאחר שכל הגוזלים נמצאים בקן הציפור נכנסת לחדר ועומדת לתקוף את השחקן אך היא שומעת את הציוצים של הגוזלים שלה והולכת לבדוק אותם מה שנותן לשחקן הזדמנות לברוח. כשהשחקן יוצא בחזרה למסדרון הוא פוגש ביצור דמוי שבלול בשם Slow Seline ועל השחקן לעבור פאזל בדמוי של דג מלוח על מנת להגיע לדלת אחרת שנפתחה בהמשך המסדרון. לאחר עוד כמה פאזלים לשחקן ניתנת אפשרות לעבור לבניין האחרון שם הוא פוגש את היצור האדום בחדר מלא דלתות עם ציורים של הקמעות של הגן שמסביר לו למה הוא פגע בו מוקדם יותר ואומר לו שכדאי לו לברוח לפני שהדלתות יפתחו אך זה מאוחר מידי והדלתות נפתחות ומשחררות את באנבאלינה וג'מבו ג'וש שרודפים אחרי השחקן אך לאחר שג'מבו ג'וש בטעות מועך את באנבאלינה השחקן בורח בבטחה ויורד במעלית שמצא בחדר ליד לקומה התחתית.

חלק 3[עריכת קוד מקור | עריכה]

השחקן מגיע למרכז בקרה שם באנבאן מדריך אותו על מציאת הילד שלו ואומר שמישהו אשר שוכן באזור האקווריום ככל הנראה יודע איפה כל הילדים נמצאים, לאחר שהשחקן מגיע לאקווריום הוא פוגש במפלצת כתומה דמויית מדוזה בשם Stinger Flynn אשר אומר לו שחיפושיו הם לשווא ועליו להקשיב לעצתו ולעזוב את המקום לפני שיהיה מאוחר מידי, לאחר מכן הוא מהפנט את השחקן ומרדים אותו מה שגורם לשחקן לדמיין שהוא באי בודד בזמן שהמדוזה מדברת איתו על הבית האמיתי שלה. לאחר מכן השחקן משחק בתור המדוזה אשר צריכה להשלים פאזל על מנת לצאת מאותו חדר, כאשר הפאזל מסתיים המדוזה פוגשת את השבלול מהחלק הקודם אשר אומרת לו להתחבא לפני שיהיה מאוחר מידי אך לפני שאנו מספיקים לראות מה קורה השחקן מתעורר בחדר שייך ליצור דמוי צפרדע בשם Sheriff Toadster, למרות שהיצור לא מופיע פיזית על השחקן להשלים פאזל כדי לפתוח את הדלת לחדרו של נאבנאב מהחלק השני אך באנבאן מורה לשחקן לחזור לחדר הניסוים ולהכין לנאבנאב חברה בשם Nabnaleena שלאחר מכן פוגשת את נאבנאב בחדר שלו אך לפני שהם מספיקים לעזוב ג'מבו ג'וש חוטף את נאבנאב למקום לא ידוע מה שגורם לנאבנאלינה לברוח מפחד בחזרה לחדר של נאבנאב. לפני שהשחקן מספיק לברוח סטינגר פלין מגיע ומתעמת איתו ואומר שהוא נתן לו מספיק הזדמנויות לברוח אבל למרות זאת הוא לא הקשיב לו, סטינגר פלין שוב מרדים את השחקן שקם בחלום נוסף והפעם במכונית עם נאבנאב, הציפור, סטינגר פלין ויצור נוסף בשם Captain Feedles בזמן שנאבנאב נראה רודף אחריהם באמצע המדבר. לאחר תאונה השחקן קם והפעם בחדר של ג'מבו ג'וש שלכד את נאבנאב ובאנבאלינה מהחלק השני, לאחר פאזל נוסף השחקן בורח מהחדר ומגיע לחדר חשוך שם פוגש ביצור דמוי זיקית וצב אשר השחקן חייב להביס אותם על מנת להמשיך. לאחר שהיצור מובס השחקן פוגש בגוזל של הציפור אך לפני שמספיק לעשות משהו האבא של הגוזל מגיע ומנסה לתקוף את השחקן אך השחקן מצליח לאלף את האבא ורוכב עליו להמשך החדר שם פוגש את האמא (הציפור מהחלקים הקודמים) ואת המדוזה אשר מסביר לשחקן שהוא לא יכול לתת לו לעזוב ומשחרר את באנבאן (שעכשיו במצב פראי) לתקוף אותו. לאחר מרדף ארוך השחקן מגיע למבוי סתום אך לפני שבאנבאן מספיק להרוג אותו ג'מבו ג'וש מגיע ותוקף אותו מה שגורם לקרב בין באנבאן לג'מבו ג'וש שנקטע על ידי המדוזה שמנסה להרדים את ג'מבו ג'וש ללא הצלחה ונתקף על ידו. המכה שג'מבו ג'וש הביא למדוזה גרמה לכל החדר לרעוד מה שגרם לציפור הזכר ליפול, הציפור הנקבה נותנת לשחקן את הגוזל וקופצת כדי לעזור לבעלה. לאחר מכן השחקן והגוזל מגיעים למעלית שלוקחת אותם לקומה למטה.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • Banban - הנבל הראשי של המשחק, מנסה לעזור לשחקן אך במקביל רוצה לאכול אותו כפי שנראה במצב הפראי שלו. ככל הנראה נהרג על ידי ג'מבו ג'וש בסוף החלק השלישי אך כנראה שלא.
  • Banbaleena - אחת הקמעות בגן, מורה קשוחה אשר פוגעת בתלמידים שלא עונים תשובות נכונות. נראית כמו באנבאן ובצבע לבן.
  • Opila Bird - ציפור וורודה אשר תוקפת את השחקן מפחד שיפגע בגוזלים שלה אך בסוף החלק השלישי נראה שהיא סומכת עליו ומשאירה לו את הגוזל שלה. יש לה בעל שנראה כמוה רק בצבע תכלת.
  • Jumbo Josh - מפלצת ירוקה וחזקה אשר השחקן פגש בסוף החלק הראשון. נחטף על ידו בחלק השלישי. נחשב לדמות הכי חזקה במשחק.
  • Slow Seline - יצורה דמוית שבלול אשר פוגשת בשחקן בחלק השני. נחשבת לדמות הכי מהירה במשחק אף על פי היותה שבלול.
  • Stinger Flynn - מדוזה ענקית בעלת כוחות היפנוזה. הנבל הראשי השני במשחק.
  • Nabnab - יצור כחול דמוי עכביש אשר אמור להיות ההפך של באנבאן. מאופיין כדמות בודדה.
  • Nabnaleena - יצורה שחורה דמוית עכביש אשר להיות ההפך של באנבלינה וחברתו של נאבנאב.
  • Captain Feedles - מפלצת אשר מופיעה בחלק השני והשלישי.
  • Zolphyus - דמות מפחידה ומוזרה אשר מופיעה בחלק השני והשלישי. מאופיינת עם צוואר ארוך שנראה כמו צינור שמגיע מהתהום.
  • Tarta Bird - בעלה של הציפור הנקבה.
  • Sheriff Toadster - מפלצת דמויית צפרדע אשר חובשת כובע של קאובוי.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

[1] https://www.youtube.com/@EuphoricBrothers

[2] https://www.euphoricbrothers.com/

דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Akatonnn.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Akatonnn.