משתמש:Aviramg777/Boiler Room

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

Boiler Room הינו מיזם מוזיקלי שהושק במרץ 2010 בלונדון, אנגליה. המיזם מארגן הופעות של תקליטנים במועדוני לילה ומשדר את ההופעות הללו בשידור חי דרך שירותי האינטרנט של אתר השידורים החיים "Ustream". את הרעיון הגה בלייז בלוויל, שהזמין את תריסטיאן ריצ'רדס לנגן כחלק מפלטפורמה למגזין אשר הובא לשידור חי ממשרדי המגזין. זמן קצר לאחר התחלת המיזם לצוות התפעול התגייס גם פמי אדיימי, מייסד רדיו NTS.

מאז הקמתו קיבל הפרוייקט חשיבות עצומה, התפתח גיאוגרפית וביוני 2012 נפתחו מועדונים בלוס אנג'לס ובניו יורק ובספטמבר 2012 גם בברלין.

הפרוייקט התמקד איך ורק במוזיקה המתחתרתית ("Underground") של העיר לונדון, אך עם הזמן התוכנית הפכה מגוונת יותר. במהלך הפרוייקט השתתפו שמות גדולים בתעשיית המוזיקה האלקטרונית כגון קרל קוקס, מיכאל מאייר, ריצ'י האוטין, סוון ואת', מרסל דטמן, בן קלוק, קרי צ'נדלר וליבון וינסנט.

הפרוייקט שיתף פעולה עם כמה פסטיבלים ידועים (ביניהם SXSW ו"Sónar") ובנוסף לכך, שותף עם חברת רד בול המממנת אירועים בשותפות עם הפרוייקט כגון Red Bull Music Academy ועוד.

ב-2011, מועדון ה-Boiler Room שבלונדון דורג במקום הראשון ברשימת "מועדוני הלילה הטובים ביותר בלונדון" של מגזין Time Out. באותה שנה, המגזין Dummy ציין את Boiler Room ברשימת "עסקי המוזיקה הטובים של השנה".

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]