משתמש:E.F Edits/אישתון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ארגז החול
ראו גם:
מדריך כתיבה למתחילים

ברוכים הבאים לארגז החול של ויקיפדיה. מטרתו של עמוד זה לאפשר לכם לנסות את כלי העריכה של ויקיפדיה.

על מנת לערוך עמוד זה: לחצו על הלשונית לשונית עריכת קוד מקור בראש העמוד או לעריכה חזותית לחצו
  • בעריכת קוד מקור: הכניסו את התוכן הרצוי בחלון העריכה, לחצו תצוגה מקדימה כדי לראות איך נראים השינויים ולבסוף לחצו פרסום השינויים.
  • התוכן של עמוד זה לא יישמר והוא ינוקה מעת לעת ללא אזהרה מראש. לפיכך לא מומלץ להשתמש בארגז הציבורי לכתיבת ערכים אלא לניסויי עריכה בלבד.
  • נא לא לכתוב בדף זה חומר המפר זכויות יוצרים, חומר פרסומי, חומר בעל אופי פוגע או דברים המהווים הוצאת דיבה.
  • משתמשים רשומים המעוניינים ליצור ארגז חול פרטי, ראו יצירת דף משנה.
  • פניות בנוגע לדף או ערך מסוים, יש לכתוב בדף השיחה שלו. לפניות הקשורות לוויקיפדיה, נא להשתמש בדף יצירת קשר. לשאלות וייעוץ יש לפנות לדף ויקיפדיה:ייעוץ.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה

אישתון (הלחם של המילים "איש" ו-"עיתון") הוא בלוגר ישראלי אנונימי, אקטיביסט רשת ועיתונאי עצמאי. נודע בעקבות תחקירים עצמאיים שלו בהם תחקיר שגילה כי מתאבדים בצה"ל יותר חילים ממה שהוא מדווח. בראש הבלוג מופיעה המוטו "כל העוולות אחת הן והמחשבה שלא כך הדבר, היא מקור כל העוולות", בתחילת הדף "אודות" של הבלוג נכתב "אני אישתון ומי שמאחורי איננו חשוב – הטקסטים עומדים בפני עצמם (ואני מקפיד למלא אותם בלינקים וראיות שיתמכו בטענות שלי באופן בלתי-תלוי בכותב שלהם)"