משתמש:Elidan1942/Telephone keypad

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
טלפון באמצעות לוח המקשים את ITU E 1.161 תקן בינלאומי.

- לוח מקשים של טלפון הוא לוח מקשים המותקן על בלחיצת כפתור טלפון או דומה טלקומוניקציה התקן עבור חיוג מספר טלפון. זה היה סטנדרטית כאשר dual-tone multi-תדר איתות (DTMF) המערכת פותחה בשנות ה - פעמון המערכת בארצות הברית בשנת 1960 שהחליף רוטרי חיוג שפותח במקור ב אלקטרו החלפת מערכות.[1] בגלל מותקן שפע של רוטרי חיוג ציוד גם לתוך שנות ה-1990, טלפון רבות מתחשבות גם שנועדו לייצר לופ-נתק פולסים אלקטרוניים, וכמה יכול להיות אופציונלי החליף לייצר או חיוג צלילי או פולסים.

ההתפתחות המודרנית, לוח מקשים של הטלפון מיוחסת מחקר בשנת 1950 על ידי ריצ 'רד Deininger מתחת להנהלה של ג' ון Karlin על גורמי אנוש מחלקת ההנדסה של Bell Labs.שגיאת ציטוט: תג <ref> לא תקין; להערות שוליים ללא שם חייב להיות תוכןשגיאת ציטוט: תג <ref> לא תקין; להערות שוליים ללא שם חייב להיות תוכן עכשווי המקשים שהותווה מערך מלבני של שנים עשר לחצנים המסודרים כפי ארבע שורות ושלוש עמודות של המפתחות. עבור יישומים צבאיים, הרביעי, נכון-רוב הטור של מפתחות נוסף על העדיפות מסמן את Autovon מערכת ב 1960s. בתחילה, בין 1963 ו-1968, מתחשבות על אזרחי, מנוי השירות המפתחות מותקן רק עשר עמדות, השמטת השמאלית התחתונה נמוך יותר נכון מפתחות, כי בדרך כלל הם להקצות את כוכב ( ✻ ), סימן מספר ( # ), אותות, בהתאמה. מפתחות אלה נוספו כדי לספק אותות הצפוי הזנת נתונים למטרות עסקים יישומים, אבל מצאו טעם המנהג שירותי שיחות (שיעור) תכונות מותקן אלקטרוניים החלפת מערכות.שגיאת ציטוט: תג <ref> לא תקין; להערות שוליים ללא שם חייב להיות תוכן

פריסה[עריכת קוד מקור | עריכה]

טלפון עם אותיות שלו על מחזורי חיוג (1950, בריטניה)

הפריסה של מקשי ספרות שונה, כי בדרך כלל מופיע על מחשבונים ואת מספרי מתחשבות. פריסה זו נבחרה לאחר בדיקה גורמי אנוש בדיקות במעבדות בל.שגיאת ציטוט: תג <ref> לא תקין; להערות שוליים ללא שם חייב להיות תוכןשגיאת ציטוט: תג <ref> לא תקין; להערות שוליים ללא שם חייב להיות תוכן באותה עת (מאחר 1950), מכני מחשבונים היו לא נפוץ, כמה אנשים היה לי ניסיון איתם.שגיאת ציטוט: תג <ref> לא תקין; להערות שוליים ללא שם חייב להיות תוכן אכן, מחשבונים היו רק מתחיל להתיישב על משותף פריסת; 1955 נייר הברית "של חישוב מספר התקנים היינו מסוגלים להסתכל על... שני מחשבונים יש keysets הדומה [הפריסה זה הפך להיות הנפוץ ביותר פריסה].... רוב מחשבוני יש את המפתחות לקרוא מעלה אנכי שורות של עשר,"שגיאת ציטוט: תג <ref> לא תקין; להערות שוליים ללא שם חייב להיות תוכן בזמן 1960 נייר, רק חמש שנים מאוחר יותר, מתייחס היום הוא נפוץ מחשבון פריסה כמו "ההסדר לעתים קרובות נמצא עשרה מפתחות, מכונות חישוב".שגיאת ציטוט: תג <ref> לא תקין; להערות שוליים ללא שם חייב להיות תוכן בכל מקרה, בל מעבדות בדיקה מצא כי הטלפון פריסה עם 1, 2, ו-3 בשורה העליונה, היה מעט מהר יותר מחשבון פריסה איתם בשורה התחתונה.

הבריטי GPO 726 טלפון של 1967.

המפתח שכותרתו ✻ באופן רשמי בשם "כוכב" מפתח. העיצוב המקורי משמש סמל עם שש נקודות, אבל כוכבית (*) עם חמש נקודות בדרך כלל מופיע בהדפסה.[דרוש מקור] המפתח שכותרתו # שנקרא רשמית "סימן מספר" מפתח, אבל שמות אחרים כמו "לירה", "חשיש", "כישוף", "octothorpe", "שער", ו "מרובע", המשותף, בהתאם הלאומית או העדפה אישית. סמלי היוונית אלפא וגם אומגה שתוכנן במקור.[2]

אלה יכולים לשמש עבור פונקציות מיוחדות. לדוגמה, בבריטניה, משתמשים יכולים להזמין 7:30 בבוקר אזעקה צלצול BT טלפון חילופי על ידי חיוג: *55*0730#.[3]

רוב המפתחות גם לשאת מכתבים לפי המערכת הבאים:

מספר המכתב
0 אף אחד (על כמה טלפונים, "מפעיל" או "אופר")
1 אף אחד (על חלק גדול יותר טלפונים, QZ)
2 ABC
3 DEF
4 GHI
5 JKL
6 MNO
7 PQRS (ישנות יותר טלפונים, PRS)
8 TUV
9 WXYZ (ישנות יותר טלפונים, WXY)

המכתבים האלה שימשו למטרות רבות. במקור, הם מכונים מובילים מכתבים של טלפון חילופי השמות. באמצע המאה ה-20 בארצות הברית, לפני לעבור כל מספר מתקשר, מספרי טלפון שבע ספרות כולל שתי ספרות קידומת, אשר באה לידי ביטוי באותיות במקום ספרות, למשל; KL5-5445. את בבריטניה טלפון מערכת מספור בשימוש דומה שתי אותיות-קוד לאחר ההכרה הראשונית אפס כדי ליצור את החלק הראשון של מנוי לחבילת חיוג קוד אזור. לדוגמה, Aylesbury הוצב 0AY6, אשר תורגמו 0296.

את המכתבים היו בשימוש גם, בעיקר בארצות הברית, כמו טכניקה לזכור מספרי טלפון בקלות. לדוגמה, מעצב פנים יכול הרשיון את מספר הטלפון 1-800-724-6837, אבל לפרסם את זה כמו נשכח יותר phoneword 1-800-צייר. לפעמים עסקים לפרסם מספר עם שינון מילה שיש יותר אותיות מאשר הספרות את מספר הטלפון. בדרך כלל, משמעות הדבר היא כי המתקשר פשוט מפסיק לחייג ב-7 ספרות אחרי הקידומת או תוספת ספרות מתעלמת על ידי המשרד המרכזי.

על מודרני טלפונים ניידים , טלפונים חכמים, את האותיות על המקשים הדרושים להזנת טקסט. עבור הודעות טקסט, הזנת שמות בספר טלפונים, ניידים, אפליקציות, דפדפן נייד, וכו'. כדי לפצות על קטן יותר מפתחות, טלפונים ניידים להשתמש במערכות כמו multi-tap and טקסט חזוי עיבוד.

צלילי מקשים[עריכת קוד מקור | עריכה]

לחיצה על מקש בודד של טלפון אנלוגיים מסורתיים המקשים מייצר טלפוניה איתות האירוע המרוחק החלפת המערכת. על הצלילים שירות, האות היא כפולה-tone multi-איתות תדר צליל בהיקף של שני בו זמנית טהור טון sinusoidal תדרים. השורה שבה המפתח מופיע קובע את תדר נמוך רכיב, עמודה קובעת את תדירות גבוהה רכיב. לדוגמה, לחיצה על מקש 1 תוצאות ב אות מורכב של צלילים בתדרים 697 הרץ (Hz) 1209 הרץ.

צלילי לוח מקשים תדרים (עם קליפים קוליים)
1209 הרץ 1336 הרץ 1477 הרץ 1633 הרץ
697 הרץ 1 2 3 .
770 הרץ 4 5 6 B
852 הרץ 7 8 9 C
941 הרץ 0 # D

מכתב מיפוי[עריכת קוד מקור | עריכה]

טלפון נייד לוח מקשים עם לטינית, יפנית אותיות.

במהלך טלפון ההיסטוריה, את המיקום של טלפון החוגה, כמו גם לוח מקשי קושרו עם דפוסים שונים של מיפוי אותיות, תווים למספרים (פריסת לוח המקשים).

השיטה הנהוגה בדנמרקתבנית:Failed verification היה שונה מזה המשמש בבריטניה, אשר היה שונה מארה " ב ואוסטרליה.[4] השימוש של קודים אלפאנומריים לחילופים היה נטוש באירופה, כאשר בינלאומי חיוג ישיר הוצג ב-1960, כי, לדוגמה, חיוג ויק 8900 על דנית טלפון יגרום מספר שונה כדי לחייג את זה בריטי טלפון. באותו זמן היו האותיות כבר לא ממוקם על החוגה של ניו טלפוני.

מכתבים לא מופיעים על טלפונים באירופה עד כניסתה של טלפונים ניידים, פריסת בעקבות תקן בינלאומי ITU א 161/ISO 9995-8. את ITU הוקם תקן בינלאומי (ITU. א. 161) באמצע שנות ה-1990, וזה צריך להיות הפריסה להשתמש עבור כל המכשירים החדשים.שגיאת ציטוט: תג <ref> לא תקין; להערות שוליים ללא שם חייב להיות תוכן יש תקן, ETSI ES 202 130, זה מכסה את השפות האירופאיות ושפות אחרות בשימוש באירופה, שפורסם על ידי עצמאית ETSI הארגון בשנת 2003שגיאת ציטוט: תג <ref> לא תקין; להערות שוליים ללא שם חייב להיות תוכן , עודכן ב-2007.שגיאת ציטוט: תג <ref> לא תקין; להערות שוליים ללא שם חייב להיות תוכן עבודה המתארת כמה עקרונות של התקן זמין.שגיאת ציטוט: תג <ref> לא תקין; להערות שוליים ללא שם חייב להיות תוכן

מאז רבים חדשים טלפונים חכמים, כגון Palm Treo ו - BlackBerry, יש מלא לוחות מקשים אלפאנומריים במקום המסורתי טלפון מתחשבות, המשתמש חייב לבצע צעדים נוספים כדי לחייג למספר המכיל נוחות אותיות. על מספר מכשירים בלקברי, המשתמש יכול ללחוץ על מקש ה-Alt, ואחריו את האות הרצויה ולאחר המכשיר יפיק המתאים חיוג צלילי.שגיאת ציטוט: תג <ref> לא תקין; להערות שוליים ללא שם חייב להיות תוכן

ראה גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • א. 161
  • T9

המלצות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Agogino, Alice (18 בנובמבר 2009). "Engineering Education "Today in History" Blog: Bell Telephone introduces push button telephone". Engineering Pathway. אורכב מ-המקור ב-27 בינואר 2013. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ Koten, John F., " *# ", WSJ.Money Magazine, Issue 5, p. 22 (Spring 2014). The star and number sign were likely first suggested by John A. "Jack" Koten (1929-2014), a corporate communications specialist with Bell Labs in Chicago, reasoning that the new keys would be easier to explain to a public already familiar with typewriter symbols.
  3. ^ http://btbusiness.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/7698/~/reminder-call-instructions
  4. ^ Phone Key Pads

[[קטגוריה:מספרי טלפון]]